Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Емблема


vRS

Recommended Posts

Ъъъъъ :smt103 бе не разбрах, защо човека се хвали с някакви снимки, които не са на неговата кола. Лелеее - добре, че и аз не съм турил някоя снимка, че...Ще ме фанете и мен. Поздрави за Redline___ за набитото око и страхотния нюх =D> Ама що така направи тоя vRS...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 140
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Redline__

    20

  • vRS

    20

  • Fabia vRS

    14

  • ///M Power

    11

Най-много писали в темата

Баси, 4 страници тема сте направили за 2 дена дето не съм влизал :) Зор беше да я изчета :) Redline_, я раздуй това-онова, а пък и не схванах точно идеята - тоя vRS наистина ли няма такава кола. Какво - сега да не се окаже, че в гаража си има някоя обикновенна Фабиа и си мечтае човека за нещо по-яко. Така ли излиза :^o Че нещо ми се видяха объркани постовете и не съм сигурен дали правилно схванах идеята. А за снимките - евала ти правя :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пича даже и обикновена фабиа няма хехеее :^o дечковци...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз пък незнам защо все още има хора, които не знаят, че щом са българи и пишат в български форум е редно да пишат на кирилица...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mishelle няма кво да раздувам :roll: ,Работата е същата все едно аз да ти кажа, че това е моя Fav:

http://www.cars.cz/xchanger/repository/user/11282631412531/images/112826395609911821.jpg

http://www.cars.cz/xchanger/repository/user/11282631412531/images/112826402234711823.jpg

http://www.cars.cz/xchanger/repository/user/11282631412531/images/112826418148011832.jpg

Ама нямам други снимки, колата ми наистина е внос от Чехия ии не знам си кво още (все пак 400Nm не са малко колега - G-Klasse Brabus с гигантския си двигател разполага с малко над 500Nm...), ти ще ми повярваш ли :smt042 :?: :?: :?: На всичкото отгоре са оказва, че в личната си галерия имам снимки на неговата кола от преди година и половина и то още когато се е продавала в Germany в mobile.de :roll: ... Странно защо крие номерата на колата, след като тях ги няма на оригиналните снимки, може би да не разберем от кой град я е купил ...

 

Съжалявам ако съм сринал мечтите на някой, обаче нека истината излезе на яве :smt053 ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахахаха 400Nm :^o =D> хахахахаааа айде стига глупости вече.... Абе колеги какво им обръщате внимание на тия дечковци бе....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вярно е, че фантазията може би работи усилено при някои :^o хора, но по принцип, тези 400 Nm не са недостижими... Са, за 1.9 TDI не точно, но тези двигатели достигат завидните :smt047 370 Nm. Иначе 2.5 TDI на Superb няма грижи след като му сложат чип да удари 400 Nm. Справка: http://www.tuningbox.com/ANG/marka.php (ама си изберете Шкода от листата, че нещо от Ауди почва)

Аз като се върна, мисля да си сложа един такъв чип :smt025 ...ама ще видим. Здраве да има!

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:smt082 Яко...не съм предполагал, че човек може толкова ниско да падне, та било дори и във форум, дето никой не те знае...Ама човека как да предполага, че от милионите потребители на Интернет ще се хакне точно на този дето ще го разбере що за стока е:) Баси тъпия късмет. Аз ако съм ще се хвърля под някой преминаващ Шкодак от мъка ](*,)

Но стига всичко да е вярно разбира се :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахахаха 400Nm :^o =D> хахахахаааа айде стига глупости вече.... Абе колеги какво им обръщате внимание на тия дечковци бе....

 

http://digitaltuning.bg/catalog/rezult.php?id= 1478 :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахахаха 400Nm :^o =D> хахахахаааа айде стига глупости вече.... Абе колеги какво им обръщате внимание на тия дечковци бе....

 

http://digitaltuning.bg/catalog/rezult.php?id=1478 :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе какви са тея глупости дето си ги постнал да си правиш реклама, бе човек. Как с тоя чип хем се увеличава драстично мощността, хем разхода пада? Това са две неща, които вървят ръка за ръка и не е възможно да се увеличи едното без другото също да нарастне. Обикновено след смяната на фабричния чип се получава именно увеличение на разхода, а мощността не винаги е забележимо по-голяма. Още повече ми е чудно от къде идва това драстично увеличение на въртящия момент?!

Още повече, че цената на това подобрение е нереална спрямо същото в Европа. По-добре, който иска да си го поръча и внесе от чужбина.

 

Искам да спомена и още нещо, заради което разбирам, че някои ще ми се разсърдят но все пак от давна искам да го кажа: Абе какви са тия "спортни" автомобили с дизелов двигател?! Я се осъзнайте малко.

 

Само за пример ще спомена, че една Astra GSI като тази, която сте я виждали на срещите /произведена 92г./, въпреки че е с по-малка мощност /~15к.с./ има доста по-добро ускорение от Фабия РС и със сигурност е доста по-спортна кола от Фабията. А какво остава примерно ако сравним Фабията със Astra GSI 16V, WV Corado, и един куп италианки.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

DigitalTuning SA е институт, базиран в Швейцария, чиято дейност е специализирана в разработката и производството на "chip tuning" управляващи модули и програми за водещи тунинг фирми. Членовете на изследователския екип на DigitalTuning SA идват от Англия, Франция, Германия, Италия и Швейцария. Благодарение на опита и ноу-хау, с които разполага, фирмата DigitalTuning SA е постоянен партньор на филиялите и подразделенията за тунинг на големите производители като BMW Motorsport, Brabus, Hamann и др.

Продуктите на DigitalTuning се пускат на пазара единствено след одобрение от главния хомологиращ офис в Швейцария и са съгласувани с европейското законодателство и компаниите производители.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чипът е EPROM памет, която заедно с микропроцесора е инсталирана в компютъра на автомобила – ECU (Electronic Control Unit). В тази памет предварително се програмират граничните и еталонни стойности на всички системи в двигателя. Оперативното състояние на мотора и неговите характеристики се следят от сензори, които предават събраните данни под формата на електрически сигнали към компютъра. Микропроцесорът обработва тези сигнали и в зависимост от стойностите, записани в EPROM-a, изчислява, определя и управлява:

количеството гориво, момента на запалване, оптималния интервал и изходната продължителност на електромагнитното впръскване, турбо компресора, както и всички други системи в двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никой няма да ти се разсърди. Точно така си е! Дизеловите мотори не са за спортни коли. Да се надяваме че Октавия RS (бензинова) ще се представи по прилично от Fabia RS (дизел).

И да те питам защо вече за втори път виждам че пишеш "WV" това грешка ли е или някаква шега, която не разбирам?!? Все пак се пише VW :|

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хм, абе що така плюете Фабийката RS :? Карали ли сте я че твърдите че не вози спортно??? (щото аз само хубави неща съм чувал...) Абе аз да имам една такава пък нека да не върви много :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

beliq_lebed вземи провери малко информация относно поставянето на чип тунинг и с какво се променят характеристиките на колата :roll: Говориме за качествен чип 1000лв и нагоре. А относно ускорението на тая астра 115к.с не съм съгласен че е доста по добро от на фабията [-X. Специално за този мотор на фабията чипа дига около 33к.с. и 80-90 Nm

Ако не вярваш можеш да провериш на този саит

 

http://digitaltuning.bg/def.php ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей, Гост, стига си си правил реклама на фирмата, не му е тука мястото. И недей да пействаш инфо от сайта си, за да ни "ограмотяваш".

 

 

 

beliq_lebed вземи провери малко информация относно поставянето на чип тунинг и с какво се променят характеристиките на колата
Аз съм виждал неведнъж смяна на чип пред мен на магистралата с цел тестване и ми е много ясно какво представлява. За твое сведение новите настроики на EEPROMa са главно в насока впръскване на повече гориво в режим на ускорение и то при натиснат педал на газта докрай, когато не се взимат под внимание показанията на ламбда сондата и се работи със силно обогатена смес или пък в насока промяна на предварението и използване на по-високооктанов бензин с цел максимално оползотворяване на горивната смес и др.

 

Явно на тебе обаче не са ти много ясно двигателите, щом мислиш, че толко лесно може да се повиши въртящия момент!

 

Говориме за качествен чип 1000лв и нагоре
Тази цена ако се поинтересуваш, ще разбереш, че е напълно спекулативна и не е свързана с качеството!

 

А относно ускорението на тая астра 115к.с не съм съгласен че е доста по добро от на фабията
А аз съм. А и няма ли да те хване шубето да държиш по-продължително време или по-често дизеловия си мотор на високи обороти. Много добре знаеш, че за него това е доста по-пагубно отколкото за бензиновия.

 

Още ли твърдиш, че Фабия РС е истинска спортна кола? За мен по-скоро е хубава кола с добър двигател и скорости, която е чудесна за икономично каране, както показват и резултатите. На мен много ми харесва тази кола, така че не се заяждам, но просто дизелите са по-икономични, но не и по- пъргави. Защо някои хора, които са си купили дизелов автомобил не могат да му се радват спокойно и икономично, а искат да го карат спортно - не е ли по-добре тогава да си вземат бензинов мотор!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Никъде не съм твърдял че е супер спортна кола. За астрата ти гарантирам че не е по бърза. А за чипа правиш ли разлика между атмосферен двигател и турбо мотор. При турбо моторите повишаването на мощтността е значително по голямо. :!: Провери и на други места пък после ще си говорим. :-$. Убеден съм че не си се возил на такава фабия. Повози се и после ми говори дали не е пъргава =;

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм специалист в областа на чип тунинга, но на времето когато се интересувах от него, от фирмите, извършващи го ми обяснявахе, че рахода на гориво наистина спадал, а пък конете леко се качвали. Това се дължало на по-доброто изгаряне на горивото или нещо такова. По принцип заводските коли излизат леко спънати (не като двигател, а като управляваща електроника) за да покриват изискванията за еконорми при изгорелите газове. Т.е. двигателя сам по себе си предлага повече мощност, но тя е ограничена именно заради емисиите. Когато се смени чипа, новия съдържа модифицирана информация, която позволява на двигателя да работи с пълната си мощност за сметка на емисиите. Общо взето накратко това е което си спомням като определение за чип-тунинг.

А относно това доколко спортен автомобил е Фабиа РС - не съм карал такава досега, но както всеки тук съм имал възможност да разглеждам този модел. Даже един съсед по гараж има една такава червена. Та според мен спортните характеристики на даден автомобил не се заключават само в това колко коне е мотора. Общо взето повечето наистина спортни модификации са легнали що-годе ниско до асфалта. А в случая с Фабия РС, съгласете се, това не е така. Колкото и да й е стегнато окачването височината си е височина. И тук определено подкрепям Белия Лебед - Astra GSI е далеч по-спортен автомобил от Фабия РС. Моето виждане за нещата е, че Фабията е някъде по средата - не е нито обикновен градски нито пък ясно изразен спортен автомобил.

Ще помоля само ако може мнението ми да не се тълкува като Фабия vs Астра.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За марков чип тези цени са напълно реални. То има и чипове по 30лв. обаче не ти ги препоръчвам.

А за това дали е стабилна мога да ти гарантирам че при скорости от порядъка на 200-210 км/ч седи като плюнка на пътя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

чакай да вметна малко раззяснение по някой въпроси:

 

Астра GSI е 150кс. и определено ще засрами Фабията (да не кажа и Октавията)

 

Мишел каза че чип тунинга свалял разхода....ми не сваля (даже това което се прави в БГ дига,при това с много)-пример моята кола- имам някакъв си чип...разхода трудно пада под 15л.а върви една идея повече ...махам чипа разход 11л. . притова това е на повечето хора който познавам!!

 

при слагане на чипове, казват че на атмосверен двигатели мощоста се вдига с не повече от 5-7%....обаче при турбинирани двигатели мощността може да се покачи до 30%!!!!...та според мен тези 400нм са достижими !!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:smt082 :smt082 :smt082 :smt082 :smt082 :smt036 :smt036 :smt044 :smt042 :smt037 Баси, за 1 ден глупавата тема е кабардисала като великденски козунак

:smt040 :smt040 :smt040 5страници...

 

Спортен дизел - каква перверзия !!! :smt010 :smt010 :smt010

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.