Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем със съединителя или ... ?


orange!

Recommended Posts

Понякога, когато смъквам от по-висока на по-ниска предавка, като отпускам съединителя се чува някакво гадно прискърцване.

На какво се дължи това, съединителя си отпуска нормално някъде към средата на педала ... ако се регулира (понатегне), ще се оправи ли работата?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Spored men tova neshto si zavisi ot sinhronizatorite. Moshe i da si zabelqzal che na opredeleni skorosti poveche ili po-malko go pravi. Ako pyk skorostite ti vlizat bez grishi znachi ne e ot syedinitelq- ako beshe ot nego naprimer pri sprqlo poloshenie kato vkluchish na 1va trqbva da napravi nqkakuv shum otzad. Naprimer pri men ne e dobyr sinhronizaciqta na 2ra skoros kato se opitvam da prevklucha ot 3 na 2ra pri nad 25km/h i pochva da rymshi(i da nedovolstva che skorostta i e golqma :lol::lol::P . A naprimer za 1va skorost do kolkoto znam nqma pyk vyobshte sinhronizatori i zatova nikoga ne vryshtash ot 2ra na 1va-(ima gi na sportnite kolici)

I tui. Ne ti davam 100% sigurnost v moeto tvyrdenie no spored MEN e taka

Pozdravi

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

a m/drugoto ponqkoga pomaga kato smykvash da vdignesh oborotite na dvigatelq za da syvpadnat gore dolu na tezi s skorostnata- chuval sum che pomaga. TEST and SEE :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурен ли си,че е точно при отпускането на съединителя?Ако в момента на включване на предавка се чува "хъркане",значи има износен сихронизатор.Няма проблем да караш така ако умееш умело да сменяш предавките.Добре е да свикнеш да ги превключваш с двойно натискане на съединителя от малка към голяма и същото,но с междинна газ при смяна от голяма на малка.Това се прави с цел да се уеднаквяват оборотите и предавките да влизат по-лесно.Така е по-добре и за синхронизаторите.Ако си професионален шофьор със сигурност знаеш това.При камиони и автобуси това задължително се практикува.Старите коли и камиони(дори Газ 53) от преди доста години са били без синхронизатори,така че смяната без гореупоменатите операции може да доведе до сриване на скоростната кутия.Аз съм свикнал на двойното амбреиране още на леката кола,така че в каквато и кола да седна така ги сменям.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A naprimer za 1va skorost do kolkoto znam nqma pyk vyobshte sinhronizatori i zatova nikoga ne vryshtash ot 2ra na 1va-(ima gi na sportnite kolici)

I tui. Ne ti davam 100% sigurnost v moeto tvyrdenie no spored MEN e taka

Няма такава 105 - 120 без синхронизатор на 1 -ва предавка. Друг е вупроса колко сработва. :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе и аз имам тоя проблем с скоростите.от 3та на 2ра над 20км/ч е изключено да влезе и се чудих дали е фабрично но явно и моя синхронизтор е избушил

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аха е явно има- ама за какво ти е като 1ва се използва само да "отлепи" автомобила от асфалта. Пък и чесно казано на моята трябва да я насилиш ако искаш да влезе при таркалящи се гуми :|

Поздрави :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Човекът ви обясни как става. Като има проблеми се използват двойно амбриране и междинна газ. Тези техники със сигурност действат, освен това щадят автомобила. Полезно е да се ползват особенно когато има проблеми със синхронизаторите (а такива има с много от нашите шкодички).

Как точно става беше описано в онази книга - "Безопастна скорост". Можете да си прочетете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Безопастна скорост"- това от книжките на шкода ли са или някоя друга.Хммм за първи път я чувам пък нея.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен обикновенно стърже от 3 на 2 ... просто преди не е стържело и сега ми направи вечатление ...

Не съм професионален шофьор, но знам за двойното амбрийране и междинната газ, друг е въпроса че досега не съм го правил, но ще започна :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Problema za svalqneto ot 3-ta na 2-ra go ima i pri men,no az VINAGI q vklu4vam s mejdinna gaz,smenih sinhronizatora,no pak nestava"maznoto"vlizane na 2-ra skorost,a sega 6te smenqm mufata i vsi4ko 6te e OK :lol:

A 1-va skorost q vlu4vam kagato napalno spra,mnogo rqdno kogato se dviga s 5km/h leki4ko i daval mejdinna gaz i si vliza ...e ponqkoga pri nqkoe izpalnenie darpam ra4nata(kolemata blokirat) i togava 1-va si vliza perfectno... :mrgreen: ;) :mrgreen: xixi

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Безопастна скорост"- това от книжките на шкода ли са или някоя друга.Хммм за първи път я чувам пък нея.

 

Книжката е много добра, има добри напътствия за схофирането, повечето от които са в сила и за нови автомобили!

 

Препоръчвам я на всеки - които иска НАИСТИНА да владее автомобила си!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

A naprimer za 1va skorost do kolkoto znam nqma pyk vyobshte sinhronizatori i zatova nikoga ne vryshtash ot 2ra na 1va-(ima gi na sportnite kolici)

 

1-ва си влиза и в движение. Поне при мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе тя наистина е хубава, ама 1-ва, 2-ра, 3-та, 4-та и нъц, няма 5-та :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е мойта бялата (120 диф. 3,9) включва всички предавки в движение .... ама пък за сметка на това на място НЕ-ЩЕ - първа е мираж...

:lol:

да не говорим че немога да чуя двигателя като тръгна... вие като тролей с камъни в редуктора

 

абе то не са кутии не е чудо...

 

червената (105 диф. 4.22) НЕ включва 1ва в движение без междинна газ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

spored men dif. nqma zna4enie za vklu4vane na 1-va naprimer.

Az sam s 5-ca kutia 3.9,no 1 samo kogato zadnite kolela sa v pokoi ili s mejdinanna gaz s malka skorost

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като говорите за диференциали, я ми кажете малко предавателни числа на отделните модели, че всеки пише различно и в края на краищата не разбирам къде е истината...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми аз доколкото знам има общо 8 комбинации на предавки и диференциали , но незнам какви са означенията на кутиите ... а диференциалите са два 3,9 и 4,22

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.