Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проект Шкода 105л или малко помощ колеги!


S1z3

Recommended Posts

Здравейте аз имам шкода на която се возя от както се помня.Това беше първият семеен автомобил сега вече баща ми си взе Фолсфаген Пасат и колата с която израснах стой пред блока заненамрена и не погледната :x но взех позволение от баща ми и тои ми разреши да правя с нея каквото си поискам понеже на него вече не му трябвала. :| Скоро ставам на 18 и искам да си постенга шкодака. Купил сам и ляв праг понеже сегашият е малко изгнил :( . С още 2 мои приятелчета сме се решили да си я постегнем и квото е нужно да поправим :mrgreen: . Имам мерак за лети джанти снижаване на предницата леко повдигане на задницата и най-трудното да я направя кабрио,та колеги моля ви които знае нещо повече за този модел автомобили нека да помогне аз ще почерпя спокойно 8) очаквам отговори и предложения ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.лети джанти -или оригинални който ще намериш трудно или каквито имаш+фланци

2. праговете не се ли сменят комплект>????може би греша

3.за кво ти е да снижаваш предницата а да вдигаш задницата????ще заприлича на циганска лада-те така ги правят не съм разбрал още защо :roll:

4. кабрио и да стане не знам как ще се регистрира в КАТ майче имаше някаква трудност при регистрация защото колата не е проктирана така и ......... абе разпитай там по добре

 

иначе поздравления за желанието =D>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Младеж, поздравления за ентусиазма, но ето ти малко реализъм:

1. Сменяш си калник - ок. Обаче сега следва боядисване. Цена около 400лв.

2. Лети джанти - нова джанта под 90лв (турски) няма да намериш. 4бр. около 400лв. Обезателно фланци - по поръчка. Оригинални шкодови джанти едва ли ще намериш.

3. Ако резнеш тавана на колата и и сложиш накакъв мек покрив обезателно ти трябва гараж. Иначе я съсипваш за отрицателно време. Освен това ще трябва и да се подсилва купето. Технотест посмъртно няма да минеш.

4. За снижаването. Рязане на пружини. желателно нови амортисьори. Смятай още 100тина лева за (2 броя).

5. Не забравяй че и бензина е 1,65 в момента...

Сметката излиза дебела.

Аз ти препоръчвам да си постегнеш технически колата. Да си я изкърпиш и боядисаш. Смени си масла и консумативи. Сложи и нови гуми. После покарай известно време и тогава пак помисли за сериозни подобрения.

Иначе подобрения можеш много да направиш:

1. Смяна на мотора с Фаворитов около 550лв. (Варненци)

2. Спортен филтър 90 лв, друг карборатор, други жигльори, полиране, шлайф глава и т.н.

3. 5 степенна скоростна кутия. 200лв

4. Кожен салон 250лв

5. Сериозен оптичен тунинг от Елри.

6. Джанти, музика и много други ...

Успех и си обичай количката

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иееее това момче ме накара да се усмихна, като си спомних как преди 3 години моята шкода стоеше пред блока и ме чакаше горката(без 2ра скорост). Но си я оправих и сега си я карам:)

 

Един съвет: Може тази шкода да изглежда наистина добре ако направиш един тотален ремонт на купето, смяна на всичките му там маншони по окачванията+ пружини и амортисьори, основен ремонт -двигател. Вече чааак тогава като я завършиш може да я видиш- какво ти липсва и слагаш/махаш и т.н

Инъче аз вече черпих идеи от този сайт(skoda.virt.cz- има го в Интересни връзки) УСПЕХ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А е тва е приказка! =D>

 

само да допълня Odin като сложиш 5-степенна скоростна кутия трябва да смениш и резервоара защото тая кутия е с малко по-ралични размери

 

поне нещо такова ми се върти в главата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като горд собственик на една 105-ца да те питам ти момче акъл имаш ли ... ;) То и аз мойта с двг от VR6 ще я правя ... ама само цената на бензина ме притеснява :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много се радвам че има хора който да ме подкрепят ,но колеги аз шкодилака искам да си го правя кола за кеф не кола за драг. 8) ще и сменя боята ,тунинг брони(предна задна) и прагове имам мерак да сложа но незнам изобщо някаде в България продават ли се :?: ,двигателя може и да се смени но в по-късен етап баща ми работи в фабрика за метали мисля че няма да е проблем да ми направи фланците само,кажете какви по разнери трябва да са и от какъв материал :?: .Искам да сам уникален с моята любима ШКОДА и за това имам голямото желание да е кабрио макар да стане трудно. :? ако имате някакви мнения и препоръки моля пишете ги с радост ще ги прочета ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, за фланците все нещо ще ти измислим, неа се пуашиш... Ама за кабриото - трябва да разпориш праговете и да купиш 3 комплекта нови и на 3 ката да ги завариш - карал съм Шкода Естел кабрио и като натисна спирачката имам усещането, че задният капак ще ми се качи на главата :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: и средната колонка трябва да я оставиш, щото колата се усуква и става на паралелепипед :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен уникалното на една Шкода 105 е да бъде доколкото се може с оригиналния си външен вид.

Германците, които обикновено са маниаци в това отношение използват 2 думи, които нашите цървули с Голфове 2 и 3, ако ги разбираха, направо биха налитали на бой...

 

1. dezent - външният вид на колата да е умерен, да показва, че е пипал разбирач и да "скрива" част от истинския динамичен потенциал на колата. Обърни внимание на Голф ГТИ 1 в оригиналния му вид и ще разбереш за какво иде реч.

 

2. zeitgenoessisch - това означава тунингът да е в стила на времето, когато колата е била актуална, т.е. неонът за Шкода 105 е ЗА-БРА-НЕН

 

Иначе като сложиш по-широки гуми - готви се за по-широк разход;), а а ниската предница и комбинацията от дупки и бордюри... вземи си и резервно превозно средство...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А гараж имаш ли? А тоя мек покрив от какво мислиш да бъде? Изкуствена кожа хваната за пупето с копчета тик-так?!? Трябва ти истински покрив. Правят се по поръчка и струват маса пари. И пак не затваря плътно. В колата ти ще влиза вода и купето ще стане на нищо. Ако я оставиш на улицата за една година в студа и жегата от покрива ти нищо няма да става. И проблема с усукването и нестабилността на купето...

Мисля си, че по добрия вариант е да си купиш голям шибидак от някоя морга или от където искаш. Има такива, на които се маха цялото стъкло от горе - като люк. Може да бъде колкото половината покрив.

А за джантите. Първо си купи джантите и после по техните характеристики ще си направиш и фланците. А до тогава си купи едни тасчета - струват 10 лв на илиенци :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерак, мерак и пак мерак :) Хубаво е когато го има. Но още по-хубаво е когато го синронизираш и с някои странични фактори. Като пари например. За да постигнеш това, за което пишеш ще са ти нужни сигурно поне 2000 лв. - боя, кърпеж, оптика, музика и т.н. Даже по всяка вероятност ще я подминеш нагоре тая сума. Питай Миро (Хашек) колко му струва уникалността на Рапида. Само оптиката му е близо 1000 кинта - частите (без джантите). На моята Шкодичка музиката вече гони хилядарката, а външно още нищо не е пипнато...

А доколкото разбирам ти все още не работиш...:) въпреки, че наличието на работа понякога не е достатъчно за да реализираш мечтите си. От все сърце ти пожелавам да постигнеш това, към което се стремиш.

И не на последно място - направиш ли колата, такава каквато я виждаш в мечтите си - задължително ще ти трябва гараж и по възможност с инсталиран СОТ в него :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Значи с мене са още двама мой доста залапени приятели и се надявам 2006 да поизкараме малко парички за да я постегнем ;) баща ми има доста оригинални части в мазето бутала амортисйори 8) надявам се да ми влязат в употреба :mrgreen: Иначе почвате да ме отказвате да я правя кабриолет :? а за гараж ще намеря спокоино ;) До края на седмицата ще ви предоставя снимки колеги :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пич според мен си направи колата както искаш, както смяташ, че щи доставя максимален кеф. според мен неон би стоял нелепо на такава кола, ама това си е твоя работа, ВАЖНОТО Е ДА Й СЕ КЕФИШ!

както и повечето колеги до тук ти препоръчаха, първо я направи перфектна в техническо отношение, направи я така, че да не хлопа, скърца и предърпва докато си я караш и чак тогава си развихри фантазията върху екстериора.

сега за идеята кабрио... виждал съм таквоз нещо - беше жалка гледка (игнорирам това, че горкия шкодак беше розов :oops: . майната му на гюрука, няма да е уплътнен добре (не знам дали изобщо в бг можеш да намериш майстор, който да ти изпълни читаво самия скелет, който хич да не е, ама си е сложна конструкция), колата няма да е кабрио за да я караш с гюрук, но просто ще е грозно. основното е, че за да минеш през кат щи трябва сертификат, че колата е допълнително укрепена, спрямо новата си кройка (който сертификат сигурно може да се издейства все някакси, съдейки по броя на пикапите жигули, москвич, волга и какво ли още не), но пич вярвай ми тая рязана пушка ще се усуква в завоите като червей на кукичка. това може да те отврати и да осъзнаеш, че си си осрал колата неимоверно непоправимо...

инъче похвално за ентусиазма, така трябва!

но не трябва и да се уливаш пък от друга страна. има и много хубави момичета, на които също си заслужава да обърнеш внимание.

:lol: дано нти звучи a малко пенсионерско, ама така ги виждан аз нещата.

поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Точно преди 13000 км и две три години и аз бях като теб - с кола подарък от тати, малко или никакви пари, абе затъжвам се за това време!

Оттогава започнах леко-полеко да стягам Шкодилака - 120/81г и едно по едно нещата почнаха да си идват на местата.

моя съвет е първо да огледаш всички гумени неща - започваш от самите гуми и минаваш към разните маркучи, маншони и тем подобни глупости - просто те трябва да се сменят едно по едно, защото стареят и протичат. Виж да не се пълни купето отнякъде с вода като вали дъжд. Виж дали има дупки по ламарините под стелките - опасни са.

виж/смажи всички панти/ключалки преди да дойде зимата. Виж антифриза - дали не е проста вода, дали е с постоянно ниво...и продължаваш в същия дух - проверка масло, спирачна течност...

 

А за мацките - със сигурност ще намериш такива/такава :) които да харесат както теб, така и колата ти. А и колата е удобна за какво ли не... :) !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

105l,

Почти съм готов да се обзаложа, че мотор от ВР6 няма да влезе отзад, май е доста дълъг ... Ти мерил ли си дали ше стане :D

 

това с vr6 беше иронично ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес колата беше доста основно почистена понеже беше малко занемарена.... :| и при почистването видях ражда на левия праг :cry: имам чисто нов праг за шкода 105л някой да зане колко ше ми излезе да го сменят и да сложат другия :?: а иначе за кабриото все повече почвам да се отказвам мисля че оригиналното купе е по яко от кбарио ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за кво ти е да снижаваш предницата а да вдигаш задницата????ще заприлича на циганска лада-те така ги правят не съм разбрал още защо :roll:

 

Може би защото като я натовариш с железо и народ, предният капак не ти пречи да виждаш пътя. Нещо като предварително-облекчено-окачване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

не е по темата извинете!!!

 

ДО-nenormalnataskoda - ако пишеш на БГ ще сме много по благодарни всичките. По лесно се чете и не вярвам да е по трудно за писане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

още една идея от мен....... сложи си шибидах и сини светодиоди в уредите... има едни доста подходящи диоди... аз бях мислил да слагам ама нещо...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.