Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

може ли да се измисли по-добро парно за 105Л


Unicata

Recommended Posts

Най-лявото лостче управлява притока на въздух - дали ще духа от горе или отдолу. Това става чрез 2 пластмасови плоскости, намиращи се в долната част на пластмасовата кутия на парното (при краката).

В едното положение те са обърнати настрани като запушват гуфрираните съединения и би трябвало да духа само отдолу през 2-те дупки. В другия случай - запушват 2-те дупки и въздуха минава през гуфрираните съединения и нагоре.

Може да провериш дали някоя от тези пластмаси не се е откачила от жилото и да седи само в едно положение.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 64
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Mishelle

    11

  • RceH

    7

  • Verdered

    7

  • Skoda_Estelle

    4

Най-много писали в темата

Парното си е ОК, при правилно стопанисване духа та се къса!!! (виж моторчето и самата турбинка са гола вода,ама тва е друга тема:))

На когото му се занимава бих го посъветвал да си извади радиаторчето и да го занесе на пароструйка, да види за какви боклуци става дума...

 

По-лесно е да се сложи една гофрирана тръба извита във формата на саксофон, която да взима въздуха, дето уж отива към задните седалки(скрита зад едно черно пластмасово нещо(под централната конзола) дебела тръба ) и да го праща някъде в краката на предните или, както аз си направих, на дясното коляно,дясна ръка. Оттам духа мнооого по-рано/осезателно отколкото всички други дупки(горе/долу)

А и тънкия момент, е , че за да духа топло от горните дупки и на стъклото трябва да се загрее цялата железария отпред между купето и багажника...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има разбира се - слагаш лостчето да пуска въздуха отгоре, след което затваряш въздуховодите в двата края на таблото. Така въздуха масочен нагоре към таблото ще излиза само от към прозореца.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз генерално си реших проблема с неравномерното духане;):))) Отворих си аз вчера табълцето където е копчето за аварииките и видях за начало че жилото на средната ръчка се беше извадило(колко съм го псувал), после смених това на кранчето(беше счупено) с жилото от стар смукач- по-дебело е и просто ЗАСПА :). И сега вече реших да проверя като дръпна лоста дали всичко се затваря и отваря- ми Не - люкчето за затварянето на притока на свеж въздух малко зееше(видях го през дупката за гуфрираната тръба) е оправих ги тези РЪЧКИ и значитено парното стана по-добро.

По нататъчното "оправяне" на парното съм измислил по следния начин: откачане на мъркучите на парното. От мазето един мъркуч сжързан с чешмата го слагам в едната страна на радиатора, а другата с един къс мъркуч пред колата за да изтича "калта" :(. Пуска се чешмата и се наблудава ЕКШЪН ;))))). Ако има нещо ще излезне:) Ако има мерак може и в другата посока.

Поздрави :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако съм разбрал правилно - ти си решил да чистиш радиатора отвътре ... само че той е задръстен отвън между ламелите, в следствие на боклуците влетели с въздуха.

 

Решението е -> разглобяваш парното, сваляш радиатора и действаш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдаааа!!! Вчера следобед още го направих това. Бая вода изтече, но това което излезна\изтече беше ужас :? . От началото нищо от едната страна с мъркуча влиза вода от другата излиза чиста\бистра. Викам си това няма да стане така- Като надъних чешмата на МАX и се поча :)))) ИЗЛЕЗНАХА КАМАЧЕТА кал или ръжда каквото и да е!!! И така имаше ефект- малък но имаше :) После ОТНОВО бяха проблемни тези мъркучи и тези гадни скоби дето като ги завиваш и те превъртат!Неможеш да ги стегнеш както трябва! Ама оправих се де:)

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми не е лошо да покараш колата с пуснато парно и след като маркучите се нагреят и поомекнат - да ги стегнеш. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да :D после го направих и това :)) ама те мн. силно не могат да се стягат (поне мойте)- ламаринката не издържа. Но това с топлите мъркучи върши 100% работа ;)

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При мен просто не става! Стягам, уж спира, и като покарам и угася колата след два часа се появява тук капка там капка...направо незнам...ще пробвам тактиката двойна скоба...:)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам за тактиката "двойна скоба" и "силикон", ама има една дето й викат "грес" :) Та преди да нахлизиш маркуча сложи малко гресчица и на маркуча и на щуцера (тънко равномерно филмче). След това стягаш. Греста като се нагрее ще поспече, след което теч няма да имаш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И към тактиките "двойна скоба", "силикон" и "грес" добави и нови скоби и нови маркучи (не градински и не от пералнята) и си вече шест :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди всичко Debian. Пробвах доста дистрибуции, но на тази се спрях окончателно. Доста неща наклониха везните за това решение.

Ако искаш може да си говорим и по ICQ-то по темата. Няма проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mishelle, и аз се радвам :!: ;)

 

Ще разширим темите във форума!

 

Например: Проблем с драйверите за новата ангренажна верига и т.н. .... или ... момчета, дайте пач за спукано бутало... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе да знаеш - нещо не ще да boot-не стартера. Дали да не му дам fdisk/mbr ](*,) Че не може да запали колата иначе :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бе Вие убаво оффтопик си праите, ама я дайте идейка. Имам си едно HDD, което си взех от Бг, но тука съм с iMac и един лаптоп и като вържа HDD-то не ми разчита частта, на която е инсталиран Линукс-а. Разделил съм си диск-а на 4 оти е 250GB и като го включа към лаптоп-а или iMac-а се чете всичко, а там, където е RED HAT 9.0 - не разпознава нищо и само се опитва да ми форматира диск-а, а там имам много инфо, което ми требе. Мога ли да изолирам Линукс-а по някакъв начин, щото явно той ебава мамата... Иначе ако имам едно PC - да го вържа тоя диск и да бутна от него - нема грижи. Ама не ми се купува цял комп. Опитах да бутна от въпросния диск, ама лаптоп-а...се сконфузи малко...

Дайте некой съвет, че куцам още с Линукс-а...

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблема според мен е файловата система . При linux-a са ext2 или ext3 и е нормално да не можеш да ги виждаш :). Идеята за комп. на който да сложиш HDD и да боотнеш също няма да стане , освен ако компа не е 1:1 като този от който си извадил диска. Решението за мен е да намериш един линукс и там да монтираш диска .

 

Говоря по спомени, така че може и някоя глупост да съм написал :mrgreen:

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идеята не е компа да е 1:1 с този от който си извадил диска, а диска да е вързан по същия начин, както е бил в компа. Ама това май няма да те устройва. Аз имам доста дискове с разни глезотийки и в момента се сещам за една - Norton Partition Magic 8.0. Има го в арената и в датата (ако са ти достъпни). Не си спомням дали диска му е буутващ, но със сигурност можеш да направиш следното - дърпаш го, инсталираш и после от менюто му избираш Създаване на rescue дискети. Те със сигурност са буутващи, т.е. 1-вата е буутващата, а втората се вкарва след нея и стартира софтуера. Ето ти и линка за да видиш какво поддържа. Има ги и Линукс дяловете: http://www.symantec.com/home_homeoffice ... tures.html

Успех :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси ви :) Кат ми поостане малко време ще пробвам съветите ви. А това, което ми е странно - аз тоя диск го разкарвах къде ли не и си работеше на кой-ли-не комп. Верно - не бутвах от него, но перфектно се разчитеше като слейв :) Бе ше му извия ръцете, ама що със зор. Ае - наздраве от мен и зомбираните хАмериканци - тук днес е Thanksgiving day и свините наблягат на пуйката. Аз смятам бирата да е основното ми ядене, подкрепена с вино :)

Та по тоя случай - наздраве!

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.