Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

може ли да се измисли по-добро парно за 105Л


Unicata

Recommended Posts

Бих ти предложил и друго. Има live дистрибуции на Линукс - Knoppix, Ubuntu и т.н. Буутваш една такава от CD-то, монтираш си всички възможни дялове (при Убунту ще ги монтира сама) и си копираш информацията свободно.

Rapid e прав за файловата система - Linux "вижда" голямо разнообразие от такива, за разлика от Win или System X, които виждат само FAT, NTFS или МacOS HFS файлова система респективно.

... абе темата е дълга, дано да помогнем :)

 

П.П. http:// [url=http://www.ubuntu.com/]http://www.ubuntu.com/ [\url] - раздават безплатни дискове ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 64
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • Mishelle

    11

  • RceH

    7

  • Verdered

    7

  • Skoda_Estelle

    4

Най-много писали в темата

То като съм свикнал винаги първо сложното да измислям :oops: Изобщо не съобразих за Live дистрибуциите :oops: А те наистина най-лесно ще решат проблема :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Начи - дърпам Linux Ubuntu - Live, опичам едно CD и бутвам от него. След което като вържа HDD-то, чиято въпросна част (Н: в случая) не се вижда под Windows... Ще се види и няма да ме кара да форматирам Н: Демек бутвайки от CD-то няма да инсталирам нищо. Като се прибера от бачкане ще пробвам :) Благодаря за идеите. Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Така на мен ми е скапан вентилатора за парното.моите хора в софия ми казват че никой не ще да се навие да го смени.

 

интересно ми е колко трудно е тва начинание и възможноли е аз да се справя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много е просто, приятел. Фабрично за да се смени вентилатора трябва да се извади целия кожух на парното отвътре на купето, което пък изисква източване на охладителната система и т.н.

 

Обаче има вариант 2 - лесния /отнема 10мин. общо/: Взимаш ножица за ламарина или малък ъглошлайф и режеш ламаринката над вентилатора. Изкривяваш я нагоре. С малка отверка отвиваш 3те болта, които го държат, откачаш кабелите и вадиш. После като сложиш новия буташ ламаринката надолу. Аз това съм го направил отдавна и вярвай ми няма нищо страшно и лошо в това да се среже тази ламарина. Веднъж срязана ваденето и слагането на нов вентилатор става за 5мин.

 

Ако нещо не си разбрал мога да помоля някой да направи снимка при мен и да я кача.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така на мен ми е скапан вентилатора за парното.моите хора в софия ми казват че никой не ще да се навие да го смени.

 

интересно ми е колко трудно е тва начинание и възможноли е аз да се справя.

 

 

Ако говориш за 120-ка, не е толкова трудно.Просто трябва да се простиш с металната планка над парното.Като я махнеш тази планка, парното се вади сравнително лесно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мисълта ми е дали не може да се измисли някакво електрическо парно, щом колата запали ще има достатъчно мощност да захранва някакъв достатъчно мощен уред?

просто искам с паленето да започва да грее в купето а да не се налага т5епърва да чакам да загрее колата а после да грея и купето, защото вече ще съм слязъл от нея, не съм виновен работя близо да вкъщи, но и далече да живеех пак отнема доста време да обърне въздуха в купето

някакви идеи?

 

Навремето беше дошъл един клиент със 120-ка и забелязах че в купето, вместо гумени маркучи беше направил някаква конструкция от водопроводни тръби и меки връзки.Ако този човек е член на форума го питайте дали има подобряване на парното от тази конструкция.

Друг вариянт-направи си печка на бригети :lol: , отиваш на бензиностанция и казваш:един кубик брикети моля :D , или просто носи брадва с тебе в колата. :mrgreen: .Шегувам се разбира се!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми да не ти влиза вода при моторчето.Не се притеснявай, после пак ще си я сложиш!Пробиваш 2 дупки и я хващаш с болтчета.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми да не ти влиза вода при моторчето.Не се притеснявай, после пак ще си я сложиш!Пробиваш 2 дупки и я хващаш с болтчета.

 

Ами честно да ти кажа скептично съм насроен към такава идея. Ако единствената фукнция на ламарината е само да пази от вода, защо ли не са я направили подвижна за да се вади лесно вентилатора... Честно казано не знам какви са функциите на въпросната ламарина; и точно заради това не бих я отрязал.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми да не ти влиза вода при моторчето.Не се притеснявай, после пак ще си я сложиш!Пробиваш 2 дупки и я хващаш с болтчета.

 

Ами честно да ти кажа скептично съм насроен към такава идея. Ако единствената фукнция на ламарината е само да пази от вода, защо ли не са я направили подвижна за да се вади лесно вентилатора... Честно казано не знам какви са функциите на въпросната ламарина; и точно заради това не бих я отрязал.

 

Опа, който не си влиза с акаунта, така се получава :oops: ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ламарината е много тънка и няма други предпазни свойства.Направи както ти каза Favorit 1.3LX-маай със секача и да не ти пука

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз от 3 години съм без тази ламарина именно заради вентилатора. От както я махнах нищо не се е случило, освен че си вадя вентилатора за 2 мин :) Истината е, че идеята с ботчетата е много добра, но се сетих/научих за нея твърде късно :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.