Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблеми с осветлението...


Марту

Recommended Posts

Имам две проблемчета

1. Не ми светят късите светлини на левия фар. Крушката е ок - като я сложа на другия фар си работи. Замервах с уред - напрежението е абсолютно същото като на другия фар. В момента в който сложа крушката и замеря на клемите на фара - нула. Дългите и габаритите са си наред. Рових , гледах - нищо не могада направя. А пък е много кофти без ляв фар. На всичкото отгоре дадох 15 лв за Филипс и накрая да ме спрат ченгета както са плъпнали.

2. Като влизам във форумите не мога да виждам цялата ширина на екрана и е много неприятно постоянно да ходя напред назад със скролъра. Знам, че имаше некъв чалъм, ама не отбирам много от компютъри.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За крушката - ако никой не ти помогне бегай на жичкаджия, че по-добре на него да дадеш кинти, отколкото на полицайте, пък и по-евтинко ще ти излезне :)

За форума - дай в браузъра адрес www.skodaowner.org/forum/index и си готов с екрана :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мишел жив и здрав да си за бързия отговор

А за фаровете натам отиват нещата, ама не ща да е предавам бързо. Некве кабелаци да ми правят мизерия...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами то кво да и сменям?

Кабелите и клемите?

Де да знам? Пластмасата няма за кво да я сменям, ще видя с кабелите кво става. Най странното е че размених двата крайни кабела и нищо не се промени. Пак късите ги няма, дългите са ок. Някой знае ли кой кабел за какво е да направя разни проби. Всъщност става въпрос за Фаворит

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Кранкенщайн, я дай малко по-подробно. Ако няма маса, дългите ще светят ли? Лошото е че аз не знам кое е масата. Вобще нямам идея кой кабел какъв е. Просто замерих на клемите на фасунката и сравних с работещия фар и всичко съвпада. Ако можеш да ме ориентираш малко относно масата...

Мерси предварително

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми при фава не знам как е, но при по-старите модели масата е кабелче, свързано директно към купето и като се окисли не дава добър контакт... така че провери и ако трябва зачисти всички кабелни накрайници

P.S. провери и бушона за късите, ако не знаеш кой е, разгледай ги всичките - дали няма изгорял предпазител

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с бушоните съм го отработил ;) Даже наскоро понеже ми правеха мизерии лампите по таблото перзапоих всичко по платката и стана ок. Проверих абсолютно всички бушони. Мен въпросът ми е ако няма маса дългите ще светят ли? Сега отивам да проверя ...

....Проверих...идея си нямам къде е масата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ае, един тъп съвет и от мен... Значи - преди карах Засрава Юго и като ми изгореше стоп-светлината ми спираше късия фар по диагонал (същото и се получаваше и с габаритите)... Та ако искаш погледни...ммм, задния десен стоп. Ама тaка беше на Юго-то. Са за Шкодата - не знам, просто споделям. Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери с контролна лампа,като сравняваш левия и десния фар.Ако не светне на изводите за дългата светлина във фасунката,значи е изгорял бушон.Левия и десния фар трябва да са на различни бушони.Маса имаш 100% щом ти свети дългата светлина.Друга възможност,която може да причини проблема е "избил" кабел.На моята Октавия просто се смаях след като започнах да търся причината за неработенето на електрическата машинка за отварянето на резервоара и лампата за осветление в багажника.На копчето,което се намира вътре на таблото имаше ток,а до машинката не стигаше.След раздигането на половината кола и проследяването на кабела с помоща на уреда се оказа,че на две места самата мед се е окислила и се е загубила връзката.Това ме навежда на мисълта,че се слагат кабели от некачествена мед,които може да са произведени в някоя африканска държава.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако няма маса светят и двете реотанчета на крушката , когато включиш дълги...

огледай сноповете около фара ... някъде по рога има кабели хванати с болтче в ламарината ... трябва да се почистят :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе вчера пака са блещих и нищо не можах да направая. Мисля тази седмица да я карам при Симо да сменя едни лагери ище го питам него. Той не е жичкаджия, ама поне има опит. А дали двата фара си имат отделни маси?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не ти помогне той eто какво можеш да направиш: Щом има напрежение на фасонката а като сложиш крушката изчезва значи имаш слаба връзка(окислена, ръждясала) по линията на плюса. Виж снопа който върви от фаровете към купето и ще стигнеш до куплунг. Размърдай го, почисти го и може да тръгне...

Еееех, и аз бях Шкодаджия някога...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.