Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Смучене на въздух в охладителната система!


Skoda_Estelle

Recommended Posts

На скоро ми възникна проблема! Преди тръгване остановявам, че има въздух при термостата и като стисна дебелия мъркуч и въздуха си избълбуква в казанчето. Като спра колата и после тръгна и виждам че пак се е събрал въздух- ама много малко. Карах така една две седмици без да го проверявам и по едно време не се отпуши термостата- оказа се че имаше въздух. В момента редовно го постисквам да премахна от там въздуха, но скоро ме очаква дълъг път и незнам от какво е или от къде идва този скапан въздух!!!!! :cry: :cry: :cry: Водата(антифризът) не е черен да кажеш че са изгорели газове от крива глава и + това нивото на водата си стои и не мръдва и милиметър. Неможе да смуче въздух от някоя тръба, защото не е изтича вода(нивото на вода си стои). ХОРААА МОЛЯЯЯЯ ПОМАГАЙТЕ дайте предложения от къде може да идва този въздух или ако има вероятност да е от крива глава или отишла гарнитура как да се обедя че е това!!!

П.С Да поясня че не е просто да си имам въздух от лошо обезвъздушаване на системата.

 

А и още нещо: Като че ли когато е по-натоварен двигателя- на по-постоянен път с постоянни и по-високи обороти събира по-бързо въздух. В градско каране почти не събира въздух.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това както си описал са симптомите на крива или спукана глава, заминала гарнитура на главата или пропаднали ризи и какво ли не . Но се разбира като се свали главата :) кое от всичките е

Аз не ти препоръчвам да излизаш от града щото ако стане по зле почва да загрява колата и ако я предгееш мойе и други проблеми да имаш после

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това трябва да го оправя до 8ми ;)! Значи свалям главата и гледам къде е проблема- ако е крива главата с шлайфане ли се прави или нова се взима? Ако се шлайфа няма ли да се вдигне компресията и от там други неща да се изменят....(в момента мисля за най-лошото но се надявам да е гарнитурата). А ако е риза какво се прави тогава -- пренабива ли се или нова!!!!.

 

Питам така защото мисля сам да го правя и да съм готов за изненади:);)!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Препорачително е като свалиш главата да се шлайфа. Ти трудно би оптредели дали е крива или не. За почистване взимат около 15 лв. така че ти решаваш :) Гарнитурата ти е около 10 лв. Провери дали са пропаднали ризите. Трява да старчът над блока, ама не помня колко :)

Дано е само гарнитурата

 

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично моето усещане е, че проблема е в гарнитурата на главата, като се получава влизане на изгорели газове в охладителната система. Направи слидното: запали, отвори капачката на съда за вода и давай газ - гледай дали се появяват мехурчета в съда. Иначе ризите са повдигнати посредством реглажна шайба, която се сменя при основния ремонт, като размера и е между 0.1 и 0.2мм, пишеше го някъде, продават се такива и са точно определен размер. Понякога и това може да е проблем. Главата трябва да се шлайфа само ако има нужда от това, което може лесно да се установи с индикаторен часовник при някой майстор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А има ли други варианти да не е нищо общо свързано с глава, гарнитура, ризи. Баща ми вика, че немисли че е от там понеже в градско го няма този проблем(или поне не много!!!), а повече извънградско или постоянно каране(без спиране по светофарите). А и още нещо- защо се събира въздух при термостата а не отива нагоре към казанчето по тръбичката. Повтарям че нивото на водата си стои така от мн време без да я доливам. :roll: :|

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защото термостата работи във водна среда и ако при него има въздух не може да сработи. Вместо да се чудиш досега да беше свалил главата и да видиш дали проблема е оттам. Няма да се ремонтира само с гледане това съм сигурен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ха!!! Беше мн. интересно, но от никъде не смучеше вода, а радиатора беще запушен и + това тази МАЛКА тръбичка която прави байпас на системата веше запушена! От това водата около цилиндрите явно е кипвала и отивал въздух към термостата. Или нещо подобно!!! Охххх слава богу не е крива главата. Мерси все пак за съветите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.