Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Въпрос за качество


The Best Forman

Recommended Posts

След като неможахме да се видиме пред 56 бл. , щот ми подгизнаха кубинките и ми замръзна отдушника на картера , а два джипа гледаха тъжно как се измъквам от преспата без накисване да зема да метна тука наболелия за мене въпрос.

Комплекта на КОЛБЕНШМИТ за 135 мотора /ризи,бутала,сегменти и болтове/ става ли за нещо или да вземам чешките и да сменям?

Знам , че има някъде писано по тоз въпрос , но нямам време да ровя ... ако някой е вземал такива да сподели поне как да различа истинското от ментето ;)

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако имаш възможност си вземи 136-ще качиш мощност.Според мен няма разлика между колбена и тези в "чешките" в тубоса, и двата комплекта са произведени в един и същ завод.Немски колбен няма за шкода . :)

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колбеншмит-а също е произведен в Чехия и специално за комплекта за 120-ката казват, че това е по-добрия вариант. А ако ще зимаш комплект направо вземи 136 според мен и както колегата Plant те съветва.

 

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят съвет пък, е: взимаш микрометъра и отиваш в магазина, отваряш всичките им комплекти и търсиш най-добрия. Така се прави, като се избира между менте и менте :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още един тъп въпрос .... значи доколкото разбрах от книгата разликата е в челата на буталата и степента на сгъстяване , та ако се сложат на 135 мотор бутала от 136 няма ли опасност да се срешнат с клапаните ? И още нещо по повод водачите на клапаните .... някой сменял ли е т.к. имам два на елипса и от там много масло бяга в цилиндрите , а в книгата и на едно място ми казаха , че не се сменят та дали да се подготвям психически да търся глава?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Този, който ти е казал, че не се сменят водачи, сигурно има глава и иска да ти я продаде за "идеална" ??? :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: В София не знам къде се набиват водачи, но може да попиташ Estelle например - той със сигурност знае.

 

Хайде успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слагй комплект за 136 и не се чуди.Няма никаква опасност.Преди месец го пробвах този вариант и всичко е ОК.Относно водачите-на повечето автомобили втулките са сменяеми, за фаворита не знам.Ако в магазина ги няма като резервни части лошо.Трябва да си купиш материал, па после някои да ти го разпробие калиброва на размер-това е най-тънкия момент... но може да пробваш от друга кола-то диаметъра на клапана е стандартен 8мм но премери външния диаметър и дължината и провери от голф дали не стават.

Успех ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хашек , позна предложиха ми я перфектна 2 ра ръка 8) 8) 8) не питах ква е цената , щот вече накупих почти всичко , но ако някой се интересува утре пак ще ходя до магазина може да питам .

Взех чешки комплект за 136 и в понеделник я почвам .... Стискайте палци !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още един тъп въпрос , ам това ми е първия двигател с мокри ризи дет правя , пък и никой не плаща за ремонта :D та някакви силикони слагат ли се под ризите освен пръстените? Т.к. само на единия цилиндър ми се наложи да ползвам чук , а останалите си влязоха на ръка и сега ме гложди да не вземе да омеша водата и маслото

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Пробвай леко и нежно да намажеш с боичка отдолу и гледай всичко да е перфектно почистено...

п.с. Като стягаш главата недей вярва на книжките които пише 6 кг.... :D (9-10 задължително!)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

обаче задължително си купи нови болтове за главата ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И още по задължително е да почистиш всички отвори за болтовете (включително и подсушиш)... да не сменяш блок после :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да стигна до стягане .... таман нагласих всичко и прекарах 9 от 10 те болта и ха десетия тръгна да не се навива :cry: гледам го на окомера изглежда на 12 мм , е да да ама не 11/1.5 и няма от къде да купя мечек да прокарам резбата т.к. мяй е повлекла , а за стягането не е на килограми , а на градуси / 2кг + 2x90 градуса/

Да са живи и здрави приятелите монтьори ако е рекъл ония отгоре утре може да и чуя галаса 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нова година с нов мотор 8) ... вчера му врътнах 30 км. и още немога да усетя повечето коне , но не гори масло и отдушника е отново във филтъра и няма да ми смърди по светофарите 8) 8) 8)

 

Благодаря на всички за полезните съвети!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E много бързаш да усетиш мощността.Сега карай леко и не я фросирай много до 3000 об/мин най-много.Следи постоянно температурата и внимавай да не я прегрееш-щот ще повториш упражнението :lol:

И така цели 2000 километра-много са но доброто разработване е тънкия момент

 

Успех ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.