Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Тихо реле за мигачи


The Best Forman

Recommended Posts

И аз мисля, че нее толкова интересно да не ми цъкат мигачите, ами как да предотвратя включването на дългите при всяко включване на мигач - един вид -бегай, че завивам :?

тъпо е, щото всеки път очаквам някой пред мен да спре и да ме пита за къв дявол му светкам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Отговори 52
  • Период
  • Последен отговор

Най-много писали в темата

  • The Best Forman

    11

  • Mishelle

    6

  • tyny

    6

  • rsk

    4

Най-много писали в темата

включват ти се дългите? лостчето завършва накрая с една пластмасова измишльотина, да не е от нея? ако ще разглабяш - внимавай много, че там има разни пружинки, тапички, сачми...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На Фавачето нема никакви сачми. Има пружинки и много от тъпата нискокачествена пластмаса, която са използвали по това в изобилие из цялото купе и която е една от основните причини колата отвътре да не мяза на нищо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси аз мислех , че тук е мястото за всякакви подобрения и тунинги ,пък то се разводни :( , а по повод ключа за мигачите и светлините проблема се решава с по - твърда пружинка или разтягане на старата , зависи кой с какво разполага ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чета я тая тема и се чудя: за какво искате тихо реле за мигачите? Напоследък редовно давам знак на някой който кара със забравени мигачи защото не ги чува (е, понякога ги чува ама не го усмисля). Та цъкането на релето е точно за да го чуваш и да знаеш че МИГА! Ако целта беше да не се чува има поне хиляда места да го завре конструктура та да не се чува.

Поздрави

 

По повод на забравените мигачи :roll: Ами те в завода са ги направили след като завиеш, сами да се изключват, поне на моя Fav е така :roll: . И само рядко ми се случва левия мигач да не се връща в нулева позиция след като завия...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо, връщат се ако правиш завой, но ако изпреварваш много често си цъкат( или бият тъпана :mrgreen: ) докато не ти се разсвири някой.

Второ точно на Фава пластинките дето връщат мигача са толко скапани, чесе чупят за два месеца.

П.С. Може пък аз да съм попаднал на менте

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

С баща ми ги сменяхме наще преди повече от година и половина, а аз експлоатирам* автомобила от април миналата година - здрави са ми, нищо не съм сменял :roll: .

 

Иначе за изпреварването - да, бях пропуснал да обмисля тоя аспект :oops: .

 

*експлоатирам - имай предвид, че аз малко по-твърдо подхождам към колата като цяло. ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

Ееее пичове не само на пежото е така въпроса с мигачите! Всички нови коли са така и яко и имплантират имитация през buzzer на звука от релето - щото хората се здухват като не чуват цъкне! Знам го от сигурни източници!

А и смяна има смисъл само поради причина че тука - той знае кой - ми е казвал че са електро термични старите релета - което не ми се вижда готино!

 

А нипон-дензо е супер фирма! - кой знае какво е станало да се смущава! - преди имаше една идея (която още си я има де) че дискретните елементи са по-добри за изпълнение в случаи на смущения - за това в автомобилите повечето неща се правят (правели) с транзистори вместо да се използва малка по размери интегрална схема! Сега уж има повечко интегрални схеми! Ама ако това реле дето се смущава е от тея с някоя не много добра схема със слаба защита - може да има проблеми!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам за вас , но мен ме дразнеше старото електро - механично реле както каза колегата с реотани / щом и музиката неможеше да го заглуши :mrgreen: /

Таз фирма Нипон - дензо не ми е много позната , но със сигурност Вернет няма тоз проблем с различните видове телефони и си ползвам мигачите с кеф вече ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Аз си реших проблема с релето на мигачите ето как:

Отидох в магазина на Шкода на бул.Левски и попитах за тихо реле имаше същото като оригиналното, но тихо 7лв. струва..

=D>

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На новата Октавия релето за мигачите има електронен звук, имитиращ цъкане на механично реле. Това се разбира като тръгнеш без колан и включиш мигача - тогава релето не цъка, може би са решили, че дрънкане на камбанка и цъкане на реле ще дойдат много на шофьора. Лично аз отскоро съм шкодаджия и не знам чак толкова силно ли цъкат релетата, но дълги години съм карал Самара и понеже релето беше електронно и не го чувах добре си бях сложил зумер.

Мисля, че е по-добре да се чува.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много готино че сте направили релетата си да не цакат ама ако ви изгори лампа на мигача или ви се загуби масата на стопа отзад как ще разберете за това :)), а така като си цака релето промяната в работата се хваща на секундата и можете да си го оправите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако спре да ти работи само една от лампите на мигачите по тая лампичка на таблото няма да разбереш а ако релето ти цака веднаха ще го хванеш :-)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както и да цъка релето, важното е да цъка :) Защото както Tyny писа - ако се ориентираш само по лампите за мигачите (нищо че са две) в това движение дето е сега, може доста завои да вземеш с погрешната мисъл, че си подал мигач :) Освен това съм убеден, че болшинството шофьори не си гледаме лампичките на мигачите :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Че е така спор няма аз специално рядко поглеждам лампичките. Но е задължение на всеки шофьор и аз го правя когато завивам да се убеди че има мигач релето си е ориентир а другият ми по които винаги се водя понеже волана ми е по малък от стандартния си поглейдам лосчето дали е надолу или нагоре ;) Права така вместо да погледна лампичките защо го правя и аз незнам

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен електронното реле има две предимства :

1. Не се скапва като пуканка ако го вържеш неправилно / при първата смяна не обърнах вимание на подредбата и се разходих за ново /

2. Няма гадния ефект на малки обороти да цъка едвам едвам и после да забързва като подадеш газ 8)

Ако изгори някоя крушка пак си сменя честотата , тъй че няма опасност да си караш без някой мигач ... пак си цъка , но по - тихо и не дразни , а за лампите на таблото сега се замислих , че ги забелязвам ако случайно някоя изгори :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не си слагайте тихо реле за мигачи, купете си по едно радио. На женски пазар сигурно ще има някое за 10тина лева. По - евтино е и същевременно по - полезно

поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А за 120-ката има ли такова електроно реле, че наистина се дразня от забавянето на мигачите на ниски обороти.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те не са ли еднакви релетата ... ако е така ще свля панела за да препиша схемата точно по цветове и позиции за да съм по - точен.

Разликата м/у двете / електронно и елктро - механично / е един кабел за маса на електронното и също кабелите , на които излизат двата мигача се дават на късо.

Утре кат се прибера ще свърша таз работа със схемичката ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бях обещал схемичката и се извинявам за закъснението !

Оригиналното реле има клеми + , Z и P , а електронното 49 , 49а и 31.

Свързването става по следния ред :

1. + --> 49

2. Z и Р се връзват на късо --> 49а

3. 31 --> на маса

дано да е разбираема :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Юли не пробвай, а направо си вземи едно електронно реле от италианеца за по 5лв са по избор /на фиатите са доста по-тихи, от на кадетите примерно, при опелите чак на астрата са почнали да ги правят по-безшумни/. Като цяло не е въпроса в това, дали тези релета са по-тихи или не, а в това, че те са с електронна схема за цъкане на релето, за разлика от нашите, които са от времето на баба ми - ако отвориш след това старото си реле, ще видиш, че то се свързва последоватлено на веригата и има една малка нагреваема спиралка, през която минава тока и... не е в това истината. Електроннота реле пасва и на фабричната стойка за релето, ама не ти препоръчвам да го закачаш там, че се чува яко как цъка. А само да вметна, че за смяната не е нужно да разглабяш средния панел, а може само да отвиеш с отверка двете застопоряващи крачета на жабкатау, така че тя да провисне напред и да бръкнеш оттам - вижда се перфектно и кабелите са достатъчно дълги за целта. Освен това електронните релета за мигачи цъкат винаги с еднаква скорост и цъкането им е някакси по-меко и недразнещо, а не като фабричното - все едно те бият с чук по главата. The Best Forman е описал свързването без забележки просто, трябваше вчера да дойде на срещата да го черпим една бира за идеята дето даде, ама може и по натам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз наистина имам почти цялата гама релета , които се продават на пазара , но на колата сложих Вернет / ако не бъркам фирмата / то пак става за Опел и принципно го продават за Кадет , а иначе наистина оригиналното на Кадета дрънчи яко ... имам го и се чудя ко да го правя / то ми беше опитното зайче / :mrgreen: Купувах също и чешко за Фелиция , ам врътнах брата та си го метна на Астрата / щот установих че и то е доста шумно / , щот неговото го изгорихме с едно самодейно ремарке

:mrgreen: :mrgreen: а за италянеца сега ти ме сети ам късно вече съм замязал на склад :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.