Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с Фаворит LX 94та


Guest mdryankov

Recommended Posts

Както си върва на 3та и съм влезнал в обороти. И Двигателя взе че се побурка. Имам предвид страшно неритмична работа с елементи на експлозии. На пръв поглед казвате мокри кабели или проблемни свещи.. да казах аз и намерихме циало езеро в едната лола но с това проблемите несвършиха. Съпротивлението на чукчето се оказа изпаткало и се наложи да го сменим с кламер /временно/. След изчистване на всякаква вода и влага двигателя продължи да си е тъй жаловит и неритмичен / под неритмичен имам предвид че няма ниакаква ритмичност в тактответе демек 3ти целиндър ту работи ту неработи и тресе та се къса/. Какво ще кажете момчета. На къде отиват нещата? Нова дистрибуторна капачка, чукче и кабели ли?

 

Щото тук се появи и мисълта за веригата да не е прискочила зъб и да се е нарушила центровката като цяло?

 

Иначе колата макар и трудно успява да запали и да се държи известно време запалена и то с гасчица...

 

Дайте съвет моля

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега нещо си се объркал тази кола няма чукче.Може да е било съпротивлението на палеца!!Този проблем може да е от палеца или от дистрибуторната капачка, но със сигурност няма чукче и наковалня защото е с безконтактно палене ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами за начало си купи нов палец дистрибуторна капачка и кабели.После ако продължават проблемите си провери бобината.Пък най-накрая си оправи предварението на запалването с помоща на тръбоскоп (май така се пише) :? Не ти е превъртяла веригата- няма такъв вариант.А я погледни да не сте обърнали реда на кабелите :mrgreen:

Успех, няма страшно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

стрробоскоп се казва . дори и много разтеглена верига не може да прескочи зъб , а ако това се случи - буталото подпира клапан . провери реденето на кабелите - първи цилиндър е белязано върху капачката . кабелите се редят в последователност 1 3 4 2 по посока на часовника . смени си палеца . виж кабелите на комутатора (и масата му включително)- да не са оксидирали , разхлабени. огледай свещите - зацапани , със спукани изолатори . огледай внимателно и капачката - трябва да е с еднакъв цвят без графитни отлагания . кокса и трябва да се подава малко на вън , да не е крив и да се движи свободно . вземи от някъде един кабел и го смени със този на първи цилиндър , после с този на втори ... - докато се промени нещо . пиши какво е станало .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има подобрение с новите свщи, капачка и палец. Но ми се стори че остава един кофти ефект. Като се подаде малко гас и има малко давещ ефект /или пропадащ/ незнам как да го определа.

Между другото проблема като цяло изби след като долях с масло 15W40 1 л. но явно е било повече и сега пробката показва малко над максимума за масло...

 

Сега пали добре но остава това пропадане /при оборотомера се усеща добре/ при подаване на повече гас или отнемането й. Да не би да става вече вапрос на центровка защото карборатора го отваряхме да го продухаме леко?

 

Предварително се извинявам за моята некомпетентност... все пак

това са първи сблъсъци с товарния влак.

 

Ако някой може да помогне

Благодаря предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес и аз си взех не един , а два палеца от различни магазини и се оказа , че и двата са ментета и не ги сложих ... преди време сменях делко и ми остана малко поразбит оригинален палец , с който колата се държи много по - добре отколкото с новите найлонови ментета ;)

Ако не си със газ отвори филтъра и виж дали пръска дюзата на ускорителната помпа т.к. тя дава ефект на такова заглъхване при подаване на газ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблемите са идвали от влага в делкото. След своевременна смяна на свещи, палец, дист. капачка и издухване на делкото и карборатора взеха че се оправи и запалване и ритмичност на двигателя. Но в момента в свободен режим на бензин и на гас двигателя държи много ниски обороти дори и на студен двигател.

 

Благодарности на помагачите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, проблема с пропадането при рязка газ си нормален - да не казвам фабричен. Досега може да не си го преслушвал внимателно. Мойта фаворитка е от 94 и го има този ефект от както я помня. Никой не успя да го махне. Иначе колата си работи ок. С нов въздушен филтър е почти незабележим.

 

Нека да опиша проблема - все пак

рязко газ - двигателя кято че ли се дави - после качва обороти и тръгва нормално

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Завчера бях на ELCON пичовете казаха неясен проблем в делкото (след смяна на свещи, палец и капачка), там сямо го издухаха делкото и се оправи... . Днес пак закъсах със същите симптоми както по-горе!...%&№%№%#$%$@

 

Утре смятам цялото делко да го сменям защото ми е падноло перде, а детето ми всеки момент ще се роди и сме без никъв сериозен транпсорт да му е./... №&*&%№**(№&$

 

Поздрави на всички

и да не ви идва такжвиз неща на главата

в такава ситуация....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега , имам една идея ако ти се занимава свали делкото и погледни дали няма прекалено голям луфт на накрайника или луфт в самата ос т.к. оста с накрайника е към 20 кинта има я на Сточна гара , а делкото е доста по - скъпо ;)

На мой комшия заради аксиален луфт беше сасипал намотката на делкото , а твоя проблем много ми прилича на неговия.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някъде неможе ли да се види няква схема на делкото разглобено. Чисто информативно. То е ясно че ще се прават еквилибристики...

Днес ме свтнаха за 100 лв китаиско и 180 чешко

и ме замаи малко :( :? :x

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има го в книгата на Цидрих ам нямам скенер да го снимам , но ще пробвам дали ще стане с камера дали ще даде добър зоом. С едни зегер клещи се разглабя лесно , а при събирането неможеш да сбъркаш ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Довечера ще си играем на чичо доктор с делкото и ще думам какво е станало. Един приятел ме предупреди да внимавам че най отдолу имало някви пружини дет кат искочат и ставало си е.. ма..та. Ако има нещо което требе да ме предупредиш

сега му е вртемето

че довечера ще е свършен факт

с чичо доктор (акушер гинеколог - 14ти разряд)

 

Айде

поздрави и благодарности

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отдолу има няколко шайби , с които се регулира луфта , а отгоре има една вълнообразна , лоято играе ролята на пружина .... не е толко сложно ще видиш.

Започва се отгоре и полека , полека оста сама ще изпадне :mrgreen:

Ако имаш нет вкъщи ICQ то ми е постоянно включено ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.