Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Дайте идея!


The Best Forman

Recommended Posts

След ремонта тресе мотора на малки обороти и два дена цял екип от майстори се борят да го оправят , но нестава .... дали ще се оправи след като се разработи или просто нещо не съм доизкусурил?

 

П.П. Мотора е 781.135 , а аз сложих бутала от 781.136 мотор ... може ли да е от това ?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Счупи гипса момче :D На кое викаш ниски обороти :!: около 500 е нормално(да тресе), но около 1000 не е добре.А тресенето на купето ли е или двигателя работи неритмично.Може някой тампон да ти е отишъл.Друг вариант е да имаш лошо запалване поиграй си с предварението. Със сигурност няма връзка със комплекта 136. Обясни по подробно за проблема ;)

А ако продължава да се дави пални и клечката и не я мисли :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много ртмично си работи двигателя / преди 2 мес. са сменени кабели , вчера свещи , палец и дистрибуторна капачка и тампоните на ДВГ то са на около 2 мес. / , мотора на 800 об/мин се клати като за световно и чак като направя аванса на 25гр. се оправя , но няма мощност естествено и другия вариант е да са 1000 и нагоре оборотите ;)

По - подробно незнам как да го обясня :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лоша работа. Абе не те вземам за мезе ама погледни да не си объркал реда на кабела случва се (в бързината аз един път забравих да сложа маркуча към разширителния съд, та след това основен ремонт правих :cry: ).Да не би двигателя да работи на 3 цилиндъра-провери дали някоя свещ не ти прави проблем.

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моят двигател работеше неритмично и стоеше между 500 и 600 оборота на празен ход - бяха закъсани кабелите на свещите, смениха ми ги в сервиза и се оправиха нещата. Ама ти казваш, че кабели си сменял преди 2 месеца :roll: .... :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Май открих причината и ако е така вече ще отида и ще завра тампона на карбуратора в Г..... А на магазинера :evil:

Случаино при поредния "специалист" стиснах маркучето , което свързва всмукателния колектор с отдушника на картера и колата угасна :( , обърнах я на бензин стиснах го пак и пак угасна и се оказа , че постъпва въздух на малки обороти само от него , а ми продадоха тъпия тампон за оригинален и за още един кош пари и май само опаковката е от такъв :evil:

 

П.П. Нали съм си карък дасега събирам всички чаркове , а само тоз тампон хвърлих като го смених :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Намерих проблема и той се изразяваше в засмукване на въздух не през карбуратора , а през обогатителя на картерните газове/ маркучето , което свързва отдушника на картера и всмукателния колектор / ... оказа се също , че ако се запуши тоз маркуч оборотите стават много ниски и колата започва да гасне , когато си поиска ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.