Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Здравейте нов съм , Октавия 1.8Т BT сетъп


RS-MAD

Recommended Posts

Здравейте на всички :)

Нов съм тук :)

Ще се радвам ако мога да помогна с нещо :)

Ще ви запозная с моята кола накратки и тово което е правено по нея :)

 

Така за колата.

Колата дойде през декември 2001.

Напълно сток 1.8Т 150к.с. Octavia L&K

Към момента колата е на 89000км.

След известно време започнах с напълно елементарни и излишни неща.

На следващата година се сдобих с 18" джанти StilAuto с гуми 225/40/R18.

Минах през малко пластмаси които вече така или иначе за нищо не стават.

През лятото допълнихме към колата 4 амортисиора Koni Special + 4 пружини H&R.

Koлата стана неузнаваема като пътно поведение.Комбинирано с широките гуми общо взето е доста стабилна :)

От миналата година започнахме проекта с едно Apexi AVCR , което общо взето запали работата по мотора.

Купих Garrett GT2871R + Spearco Intercooler + 440 Bosch injectors.

Сдобих се и с Zeitronix.

Останалите неща правихме сами.

 

Целите на проекта са 320-350 к.с. на колелата , което обаче за сега ще остане далечна цел. Има доста работа и инвестиции преди това.

С сток мотора успяхме да дадем времена около 15 сек , но колата не е мерена на дино.

 

След много чакане дойдоха частите ..

Т

o632691425366250000.jpg

 

Така започнахме с кулера.

p1010029.jpg

След което мерихме и правихме стойки и т.н.

p1010048.jpg

След като направихме стойката монтиорахме кулера , заради който , или по-точно заради размерите му се наложи да отстраним малко заводски шукарийки :)

p1010064.jpg

Вече монтиран на колата ;)

p1010067.jpg

След което се захванахме с piping-a

p1010002_1.jpg

p1010003_1.jpg

Тука двете турбини една до друга :)

p1010074.jpg

Снимка на направата на колектора

p1010018_1.jpg

p1010060_1.jpg

p1010069_1.jpg

p1010075_1.jpg

Монтирахме турбото

p1010013_1.jpg

След това направихме downpipe

p1010043_1.jpg

Дойде ред на маф хаузинг

p1010052_1.jpg

 

И накрая получихме сглобенa кола :) почти ...

p1010082.jpg

Изкарахме я навън ... малко да видим на светло какво става ... запали ... малко работи богато ...

За съжаление в целия хаус успяхме да ебем майката на МАФ-чето , сега чакаме ново и продължаваме ..

 

Колата вече в движение , за съжаление без маф , работата на мотора е доста компромисна.Сместа е УЖАС , караме без надув , леем бензин като луди , но все пак се движим , тез дни се надявам този проблем да е решен и да движим с 0,8-0,9 бара с стабилна смес.

o632724555993437500.jpg

 

Това е помпата преди монтаж , благодарско на Марто за бързата доставка

:)

200601111506_00033_380.jpg

 

Към момента колата се движи на 1.5 бара макс надув , сместа е 11,5:1 , предполагаема мощност 300+ с 350+ въртящ момент , по точни данни след диното :)

Това е засега , като има нещо ново или въпроси моля :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл на теб и звяра :) Поздравления за направеното до сега и успех в по-нататъшните начинания :) Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Егати пауара :!: :!: :!: Браво човече, браво на Вас ( които и да сте вие де ;) ). Добре дошъл в клуба. Радвам се, че си ни намерил 8)

 

А как се спряхте точно на Octavia, в смисъл, че можеше да вземете например Passat със същия мотор и т.н. Само цената на автомобила ли повлия :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спрах се на Октавия защото ми харесва :) А и когато я купих беше най-доброто предложение като цена/качетво/екстри.

Отдавна не робувам на марки , и като трезвомислещ човек реших че няма смисъл да си купя VW и да платя само марката.

А и мисля че Октавия е доста красив автомобил :)

Така или иначе съм адски доволен от колата , която според мене е доста надежна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре дошъл,

здравей и от мен. така като говориш изглежда че клуба се сдоби с един голям фен.поздравления за ентусиазма и желанието.

 

а ето и един въпрос: какво е ''маф''

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре дошъл в клуба и от мен :) Да си караш колата със здраве и много безавариини километри. Благодарско за хубавите снимки, които си постнал :)

И едно бързо въпросче за тази бърза кола - ако пропътуваш 150 км с отбор 120-ки, би ли издържал 2 часа с 80-90 км/ч :), както прави ZloQQ :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Спрах се на Октавия защото ми харесва :) А и когато я купих беше най-доброто предложение като цена/качетво/екстри.

Отдавна не робувам на марки , и като трезвомислещ човек реших че няма смисъл да си купя VW и да платя само марката.

А и мисля че Октавия е доста красив автомобил :)

Така или иначе съм адски доволен от колата , която според мене е доста надежна.

Точно така защо да даваш повече пари за една различна емблема,и наистина Октавията и според мен е много красив автомобил.А и в нейния клас спрямо голф 4 е доста по-напред с материала.Добре дошъл.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахаха,Mishelle,много ме разсмя с този въпрос :D

RS-MAD ,добре дошъл в клуба човече!Като гледам си събрал около 6 120-ки в твоята Октавия,аз пък бих искал да събера една Октавия в моята 105-ца :D:D:D Продължавайте така момчета!Много си прав за робуването на марките,само дето много хора още не могат да го осъзнаят.

А тази Октавия не е ли една с нещо като бронзово боядисани джанти и леко загатнати оптични глезотийки?Ако е тази за която се сещам,просто е страшна,винаги ми е събирала очите :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хахаха,Mishelle,много ме разсмя с този въпрос :D

RS-MAD ,добре дошъл в клуба човече!Като гледам си събрал около 6 120-ки в твоята Октавия,аз пък бих искал да събера една Октавия в моята 105-ца :D:D:D Продължавайте така момчета!Много си прав за робуването на марките,само дето много хора още не могат да го осъзнаят.

А тази Октавия не е ли една с нещо като бронзово боядисани джанти и леко загатнати оптични глезотийки?Ако е тази за която се сещам,просто е страшна,винаги ми е събирала очите :D

Мисля че е точно тази :) Мерси ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво пич, много труд и пари си хварлил но поне си струва.

Бих те посаветвал да си сложиш едно плазмено запалване http://picts.atspace.com/index.htm

Тези които се занимават с туннинговане гледат с насмешка на това, но аз от личен опит ще ти кажа че има голям ефект.Особено при тебе, защото ти караш винаги с богата смес и на високи обороти-точно тези два фактора му трябват на това устройство за да му се усети максимално ефекта.Цената му е 180лв (поне толкова бе преди),ако решиш да си го слагаш кажи на Бъчваров(това е изобретателя) да не ти слага диодите ами да ти смени бобината-той знае за какво става на въпрос.

А друг съвет е да си сменш компа ако не си го направил вече.Продават се компове на които системната таблица с базовите параметри може да си я конфигурираш както искаш.

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:lol: евала батка!Добре дошъл и от мен.Това което си направил е супер.Успех в бъдещите начинания!
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво пич, много труд и пари си хварлил но поне си струва.

Бих те посаветвал да си сложиш едно плазмено запалване http://picts.atspace.com/index.htm

Тези които се занимават с туннинговане гледат с насмешка на това, но аз от личен опит ще ти кажа че има голям ефект.Особено при тебе, защото ти караш винаги с богата смес и на високи обороти-точно тези два фактора му трябват на това устройство за да му се усети максимално ефекта.Цената му е 180лв (поне толкова бе преди),ако решиш да си го слагаш кажи на Бъчваров(това е изобретателя) да не ти слага диодите ами да ти смени бобината-той знае за какво става на въпрос.

А друг съвет е да си сменш компа ако не си го направил вече.Продават се компове на които системната таблица с базовите параметри може да си я конфигурираш както искаш.

Успех

Ама и ти си един агент =)

Ти нещо да забелязваш разпределител по тоя двигател ;-)

Двигателя е с бобина свещ - има си специален модел плазма за него - нищо не се сменя =)

 

А и човека явно има идея за компютрите - след като си е купил готин boost контролер!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Досега не сте ли го виждали този звяр :!: Пловдивска мисля,че е.Лятото и се накефих като я видях във Варна,защото месец преди това в АвтоБилд-а имаше статия ,че на тунинг шоуто е спечелила първа награда за оптичен тунинг.Иначе колата преди беше с шопски регистри(сега са пловдивски),явно я е изплатило момчето.

Поздравления за колата rs-mad :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

=D> =D> =D> =D> =D> =D>

 

Мисля, че можеш да помислиш и за едни валчета, кухи по възможност. Едни приятели във Варна сложиха този мотор на Голф ІІ, смениха турбината с такава от ТТ, дебитомер и 2 pipe-cam 280/280 - стана много лош Голфът...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпреки, че не съм кореняк софянец и с риск да разпаля нещо, което изобщо не желая и не ми се нрави...защото харесвам всички българи, без значение от къде са родом и мразя разделението по райони на населени места...

Lowrider - като написа за шопските регистри, защо после не допълни и с майничките регистри???

НИКОГО НЕ ОБИЖДАМ!!! Въпроса е директен и само към ГОЛФАДЖИЯТА!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

RS-MAD.....браво брато,подозирах е тази ШКОДА :evil:

Незнам да ли се сещаш кой съм!

ха ДОБРЕ ДОШЪЛ при нас :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.