Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

За и против стартера с редуктор


plant

Recommended Posts

Абе моя стартер взел дал та съм решил да го сменям.Та имам оферта за стартер-редуктор от фелацио.Аз като се замисля ми се струва, че той трябва да е по-добър, но съм чувал мнения за обратното.

Аз мисля по следния начин:

-ел.двигателя е по-маломощен и консумира по-малко ток но въртящия момент не е по-малък защото редуктора го увеличава

-втулките на които лагерува двигателя не се натоварват-по-надежден

Иначе съм чувал че много ядели зъбния венец :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми направиха оферта 180 лв стартер с редуктор срещу 90 лв ротор за оригиналния ... ти си направи сметка що за стока е щом цената му на дребно е такава ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз ще ти кажа отрицателните страни на редуктора, пък ти ще си направиш сам избора:

1. Включвателят е неремонтируем;

2. Определено яде по-бързо венеца;

3. Зимата пали по-трудно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги за мен стартерите с редуктор са стъпка напред и е естествено, че са по-хубави, а и ако на някой му се налага покупката на нов стартер за фаворит или 120 разликата в цената не е голяма, така че по-добре направо да се вземе от новия тип - с редуктор. Не знам дали сте обърнали внимание и на още нещо - този с редуктора е двойно по-лек от стария. Просто технологийте се развиват и да кажеш, че новия е лош е все едно да седиш на едно место. Това че не му се ремонтирал включвателя не е фатално и изобщо не се знае дали ще ти се наложи такъв ремонт. Моя включвател на стартера си е оригиналния и не му се е налагало за 23г. ремонт. А и това, че на шкодата като разпоиш клемите се отваря, не значи, че на други коли е така, т.е. това не трябва да те притеснява. А и зъбния венец надали ще го изяде докато върви колата. Дотогава може да се изядат сто други неща преди него включително и самия двигател, който на повечето фаворити вече е минал половината от пробега си... Искам и още едно сравнение да дам, което не е толко уместно. На по-късните 120-ки /примерно след 85/ моторчето за чистачките е променено - еднакво е с това на фаворит-а. Промяната е в това, че е двойно по-леко и по-малко, а върши същата работа - по тоя въпрос питаме ли се кое е по-добро?!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Практиката показва, че по-леките неща далеч не са по-надеждни :mrgreen:

 

Например, имам касетофон от 1979г. тежащ 10кг., но все още работещ, и имам касетофон от 1995г., тежащ 1кг., но от 1997 неработещ ;) И двата са от една марка :|

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Още един глас за стартер с редуктор като идея друг е въпроса като изпалнене и на практика кое по добро...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.