Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

проблем със скоростна кутия на Фабия 1.9SDI


nikolas_m

Recommended Posts

Въпрос с много висока трудност е това.... :roll:

Втора употреба ми се струва почти невероятно да намериш...вариантът нов няма да ти хареса сигурно като цена... въобще нищо не написах дотук :oops: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какъв по-точно е случаят? Автомобилът ти е гаранционен, но не ти признават гаранцията, автомобилът ти е с изтекла гаранция или втора употреба("нов внос" или каран в България)? Колко ти искат в Еуратек, за нов агрегат?

Всеки случай се сещам единственият вариант за втора употреба е бивш таксиметров автомобил, който по някаква причина не е в движения(тежко катастрофирал, изгоряло купе и т.н.). Пусни обява в www.mobile.bg.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kolata e nova(2005god.),no s iztekla garanciq

Е как така с изтекла гаранция? Искаш да кажеш, че не ти признават гаранцията ли? Ако колата е 2005, гаранцията трабва да важи до 2007 година(две години без оглед на километрите)!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Баси тъпаците ... провери срещу Враня във фирма "Касто" намира се малко преди сервиза на Пежо на "Цариградско шосе" посока Пловдив.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гаранцията беше 1 год.,но поради това,че не съм сменял маслото в сервиза на Еуратек,вече не важи

Така и си мислех! Не ти признават гаранцията(не знам как така е 1 година ама дори и две да беше по същият начин ще процедират)! В тази връзка изглежда трябва да се отвори една доста широка тема по отношение на гаранцията. Наистина в Гаранционните условия пише, че: "2.6.Рекламационни претенции не се приемат ако:.....5-та точка Автомобилът не е преминавал своевременно един или няколко от предвидените до този момент технически прегледи или смени на консумативи в оторизиран сервиз;

 

Във всеки случай бих те посъветвал да настояваш. Ако видиш, че не поддават в Еуратек, дигай им скандал, надувай яко балоните, да им изкараш нервите на копеленцата. Тези дето се занимават с гаранциите на автомобилите, изрично са инструктирани каквото и да правят да не признават гаранционна щета(вече се разправях с един от тях), сигурен съм също, че им удържат от заплатите при всяка призната щета.

Вероятно някой от тях може да ми чете постинга затова МОЛЯ ЗА КОМЕНТАР!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във всички оторизирани сервизи на Еуратек се стремят да принудят клиентите да не ползват техните услуги.И по този начин отпадат гаранциите на автомобилите.Отношението им е брутално и нагло.Когато отидеш на техничеки преглед там на определеното време,те те карат едва ли не да смениш цялата кола.Няма смисъл да се разправям за каквото и да е,защото регламентите им не са такива,каквито трябва да бъдат.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така и си мислех! Не ти признават гаранцията(не знам как така е 1 година ама дори и две да беше по същият начин ще процедират)! В тази връзка изглежда трябва да се отвори една доста широка тема по отношение на гаранцията. Наистина в Гаранционните условия пише, че: "2.6.Рекламационни претенции не се приемат ако:.....5-та точка Автомобилът не е преминавал своевременно един или няколко от предвидените до този момент технически прегледи или смени на консумативи в оторизиран сервиз;

 

Във всеки случай бих те посъветвал да настояваш. Ако видиш, че не поддават в Еуратек, дигай им скандал, надувай яко балоните, да им изкараш нервите на копеленцата. Тези дето се занимават с гаранциите на автомобилите, изрично са инструктирани каквото и да правят да не признават гаранционна щета(вече се разправях с един от тях), сигурен съм също, че им удържат от заплатите при всяка призната щета.

Вероятно някой от тях може да ми чете постинга затова МОЛЯ ЗА КОМЕНТАР!

 

Що за изказване?? Вярно е, че и аз не съм фен на Еуратек, даже никак, но подписът ми стои под договора с тази фирма... Което значи, че съм го чел, осмислил и съгласил с написаното. Изведнъж идва момент в който решавам да се направя на духнат и после да ходя да им вдигам скандал?? Е някак си не ми се връзва логиката ти... От такива криво разбрали демокрацията клиенти страдат почти всички фирми.

 

Може и да бъркам, но не си прав.

 

Колкото до nikolas_m - събери "малко" пари и си купи читав диференциал. Защото, както някой спомена, евтиното излиза скъпо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисълта ми беше "Колко сакапано масло трябва да сипваш(където и да е!) че да се скапе диференциал след 1(!!!!) година, на чисто нова кола?".

А сега колега mr.vain да си разкажа случая и мисля че ще разбереш защо съм толкова остър.

Когато си купих Октавията, аз лично не присъствах на приемането на автомобила. Той е на лизинг през Интерлийз, трябваше да ми се обадят(от Интерлийз) за да присъствам, но не ми се обадиха(закоето аз пък НЕ им подписах протокола за приемане на автомобила, това между другото). Та техният човек не знам какво е гледал но, акумулатора е в една пластмасова кутия, която съвсем случайно открих(пълнех си вода за чистачките) че е пукната. Нищо и никаква работа, викам "аре бе в гаранция е ще я сменят тая пластмаса, едва ли струва повече от 50 лева". Отидох в сервиза за съвсем друг проблем(това след малко) и така и така господа, те да разбира се ей сега ще извикаме колегата за гаранцията на автомобила...идва колегата и се почва едни изказвания ще ги цитирам набързо "Ама как не я видяхте като сте приемали колата(не съм я приемал!), нали сте подписал протокол( не съм подписвал!), ама то това може да е сменено с друг автомобил(ами може да, ама нещо фабричен номер!), ами не няма фабричен номер точно този капак...я чакайте малко то този капак май не е от Октавия!!!!!!!!!!!(аз съм в пълен мат, оказва се че капакът Е от Октавия)ама това не може така да се спука случайно(наистина не може!), този капак е свалян(да свалян е!), той и акомулатора не е монтиран както трябва(да не е очевидно, не е положен както трябва в леглото му стърчи леко нагоре, капака е напънат отгоре за да бъде закопчан, в следствие на което е спукан!)вие свалял ли сте го...НЕ НЕ СЪМ ГО СВАЛЯЛ АМА ЩЕ ВИ КАЖА КОЙ ГО Е СВАЛЯЛ отговарям аз. Та техните хора, които подготвят автомобила за продажба, които обаче не са механиците им в сервиза(това ми го каза един от приемчиците), са тръгнали да зареждат акумулатора, след което джаста-праста и нали се сещаш. Казусът е очевиден, но момчето не се предава лесно...прочети внимателно следващите редове, имам свидетели...ОТИДЕ ПРИ ЕДИН НЕГОВ КОЛЕГА, ВЗЕМА КЛЮЧОВЕТЕ ОТ ЛИЧНАТА МУ ОКТАВИЯ(НА ВИДИМА ВЪЗРАСТ НЯКОЛКО ГОДИНИ) СВАЛИ ПЛАСТМАСОВИЯ КАПАК И МИ ПРЕДЛОЖИ ДА ГО МОНТИРА НА МОЯТА ОКТАВИЯ(НА 420 КИЛОМЕТРА).

Разбира се, че не се съгласих, при което(най-накрая) той написа някаква заявка за резервна част до Чехия и каза да чакам...и в момента чакам! Както и да е след този случай бях наясно, че по въпроса с гаранцията на автомобила, битката е тежка и неравностойна! Ами това е, надявам се да си разбрал аргументите ми!

А за какво всъшност отидох до сервиза? Прокапа ми едно маркученце за задната чистачка(колата е на въпросните 420 километра), отвориха и стана ясно, че маркучето се е измъкнало незнай как(по-скоро въобще не е било монтирано, според мен) от един пластмасов накрайник ли беше, колянце , муфа каквото и да е! За тази работа си платих ремонта(естествено имам фактура).

Стоя зад всяка моя дума, казвам се Марин Маринов, никът ми е всъшност фамилията!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А и още нещо! Не знам дали "криво съм разбрал демокрацията клиент" може би така да е, но със сигурност ЕураТек е фирма "криво разбрала бизнеса". Ако това нещо се случи в Германия, Ханс ще отиде при вносителя с адвоката си, и там не диференциала ами целия автомобил ще му сменят.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не мога да разбера какво толкова критикувате Еуратек! Дефектни автомобили има навсякъде и в Балкан стар и е Камор ауто, навсякъде! Просто трябва да имаш късмет!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Marinov, историята е с типичния за България ориенталски привкус. Това е "Европата" няма как да се случи... Напълно съм съгласен с теб, че когато човек е прав, трябва да отстоява принципите и позииците си! В случая с nikolas_m обаче, вината си е изцяло негова с няма смисъл да се сърди на когото и да било, най-малко пък на Еуратек.

 

Така или иначе Еуратек са фирма, която я интересува само как да продаде поредния автомобил, без да се интересува дали с тази продажба ще спечели и/или загуби още потенциални клиенти... Аз харесвам марката Шкода, но ако (дай боже) стигна до там отново да си купувам нова кола, едва ли ще стъпя отново в офиса на тази фирма.

 

Valio, да, в покупката на автомобил определено има и доза късмет. Но в България ти трябва двойна доза късмет когато опреш до гаранция и фирмите вносители... Тук не критикуваме Еуратек, че продава дефектни автомобили, а че не й дреме за тези автомобили и клиенти след това.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично съм питал в Еуратек ( София и Варна),относно интервалите за смяна на маслото в скоростната кутия.Отговорът им беше: Там не се пипа.

Тоест маслото не се сменяло!!!!!!!!

Тогава при тази едногодишна фабия,за какви масла говорят??????

При никакви обстоятелства тя не е подлежала на смяна на масло в ск. кутия. Поне да беше на 150-200 000км.Така че защо да не признаят гаранцията?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лично съм питал в Еуратек ( София и Варна),относно интервалите за смяна на маслото в скоростната кутия.Отговорът им беше: Там не се пипа.

Тоест маслото не се сменяло!!!!!!!!

Тогава при тази едногодишна фабия,за какви масла говорят??????

При никакви обстоятелства тя не е подлежала на смяна на масло в ск. кутия. Поне да беше на 150-200 000км.Така че защо да не признаят гаранцията?

Ей това и аз исках да попитам ама се улисах да си описвам личните преживелици, защото по закона на Мърфи нещо подобно може да се случи на всеки от нас. Ако човека не е сменял маслото на двигатела при тях, как така не се е скапал двигатела(нали тяхното твърдение се основава на проблем вследствие калпаво масло) и каква е връзката с маслото в скоростната кутия.

Ако сам си монтирам халогенки, те са в правото си да не ми признаят гаранция по елинсталацията, може ли обаче да не ми признаят гаранция по окачването. Това си казус за съд, и направо побеснявам като си мисля за какви балъци ни имат!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички сте прави - всеки сам за себе си. Много фирми се борят за брой продажби, в резултат на което са много мили когато купуваш. Но дойде ли момент за гаранционно обсужване - гледат всячески да се измъкнат от отговорност. Хващат се и за най-малкото, колкото и нелогично да е то, само и само да откажат гаранционен ремонт. Не визирам само авто търговците. Последният ми сблъсък бе не с фирмата продавач, а с фирмата-сервиз. Няма да крия името. БГ Сервиз се казва и обслужва редица марки домакински уреди и т.н. Та на въпросния сервиз му трябваше 1 (една) година за да ми смени една електрическа четка за зъби... 1 месец я ремонтираха, после станаха 9, след това ми казаха, че чакали някаква част за нея. Минаха се 11 месеца и кусур и им вдигнах един луд скандал (поредния) след което служителката ми каза да дойда на следващия ден и щели да ми я сменят... Отивам аз, тя ми се нахилила и ми връчва новата четка. Аз отново се разпалих и започнах да й обяснявам някои неща, а тя най-нахално ми казва "Е, не сте ли доволен, че ви я сменихме..." Аз, какво да й обяснявам..., нямаше смисъл да й казвам, че си купих друга още след първия 1 месец, а за тази не ми дреме, но настоявам да ми я отремонтират/заменят защото съм в правото си...

Хмм, сещам се сега за Стемо - търговец и оторизиран сервиз на HP. На клиентите ми като им обяснявам да не си купуват HP, а да си харесат нещо друго...не ма слушат. Големия сервиз...дрън-дрън. ПОЧТИ НИЩО НЕ ДЪРЖИ В НАЛИЧНОСТ като резервна част. Чакал съм месец и половина за един пиклив хард на лаптоп например. Да не изброявам по-натам...

И понеже доста поплюх, нека да кажа нещо за Тошиба и Бош.

Тошиба - перфектен гаранционен сервиз. Ако нямат нещо в наличност, до 4-5 дена вече го имат, за нови, за стари модели, няма значение. Любезни и усмихнати, както когато взимам стоката от тях, така и когато им нося нещо за гаранционен ремонт.

Бош - сервиз мечта. Имам една 1000W тяхна бормашина. По едно време в периода на гаранция имах съмнения, че има минимално биене на патрона, което се забелязва най-вече когато се дупчи с малка (4 мм и надолу) бургия. Отидох в сервиза, майстора я прегледа, пробва 5-6 техни бургии и каза, че машината е на 6, но ако искам - ще ми сменят патронника. И ми го смениха без да ми развиват разни глупави теории и т.н. И всичко това в рамките на 15 мин!!! И ми казаха, че ако се появи нещо друго, да не се притеснявам, а да заповядам отново при тях. Ей на това му викам гаранционно обслужване. Евала.

Утехата е, че рано или късно повечето фирми, освен да продават успешно, ще им се наложи и да поддържат като хората гаранционната стока, защото иначе ще .... загинат. Това е бъдещето.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ХОРА ПАК СЕ ОТКЛОНЯВАТЕ ОТ ТЕМАТА.

Човека е сбъркал, но станалото-станало, нека някой да помогне каде да си оправи колата човечецът, защо му триете още сол в раната. Отворете нова тема и дайте да разнищим казуса с гаранцията на Еуратек, но не тук. Тук човека пита къде да си оправи колата и колко ще му струва.

 

Моя съвет:

Сервиза до сградата на Мултигруп в Студентски град до гаража на Български пощи

Цената не мога да кажа но може да питаш

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Счупи ми се деференциалът на скоростната кутия. Къде мога да намерия такъв деференциал или скоростна кутия(може и втора употреба)?

 

 

ОФффф и аз спя още.

Ето го въпроса

Пробвай в магазина на Сточна гара на шкода (не е официално представителство).

Магазина е по-посока сточна гара по бул.В.Левски на последния ъгъл преди Ст.гара

По принцип обиколи 4-5 магазина и автоморгите и питай друг шанс няма

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Koлеги стана навик да се поотплесваме от темите не че и аз няма да го направя и аз сега. Мишел аз чакам 11 почти 12 месеца за гаранционен ремонт на един МP3 плеър за кола. За тошиба незнам за бош мога да кажа само хубави неща. Просто не сме дораснали за качествено гаранционно обслужване в повечето сервизи. Искам да пожелая на всеки да си няма вземане даване с подобни сервизи. А се каним да влизаме в европеиски съюз. Как и аз незнам. Успех в ремонта на колегата с скоростната кутия. Дано вси4ко мине добре с минимални ресурси и да се радваш на колата си

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.