Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Delko - gas - benzin


Guest

Recommended Posts

zdraweite ot skoro sam waw foruma i neznam dali e zadyljitelno pisaneto na kirilica, zatowa ako e taka se izwinqwam predwaritelno.

 

Pitaneto mi e na4i w zelenata knijka pi6e 4e 105L se nastroiwa na 3 gradusa a 120L na 5 gradusa, edin priqtel na na6te, montior mi kaza 4e sawsem spokoino moga da si go durja na 10 gradusa za 120L. Ta ideqta mi e sega kato mina na gas na kolko gradusa da sloja delkoto, tui kato dokolkoto razbrah gasta ima drug moment na zapalwane, i w koi slu4ai har4i po malko/syotwetno i warwi po malko pri powe4e gradusi ili pri po malko

 

Blagodarq predwaritelno

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Писането на кирилица е задължително! Като си нов във форума първо пробвай да потърсиш из старите теми това, което те вълува - много е вероятно вече да е коментирано, както е в случая - http://www.skodaowner.org/forum/viewtopic.php?t=698&highlight=%EF%F0%E5%E4%E2%E0%F0%E5%ED%E8%E5+%E3%E0%E7 Това общо взето изчерпва темата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега пише 2-5 градуса само дето на моита го завъртяхме около 10 за да работи перфектно. Като го врътнахме с 5 още не беше както трябва тъи че лично според мен върти смело докато откриеш перфектния момент. Уточнявам че съм на бензин

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе не е точно така аз сега съм си го сложил на 7градуса и си ми лепи 90-95 по цариградско нагоре а преди като го бях настроил така на око повече от 60 не вдига. То доколкото прочетох тва си е въпрос на лична преценка някои го слагат на 5 други на 10

Мерси за отговорите

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега затова уважавам по старите автомобили всеки си проявява характера моята е на 10 и бачка много добре на по малко дадеш газ мисли половин секунда и вземе да набира все едно е нафтова печка (нищо лично към колегите с дизелови мотори)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

(нищо лично към колегите с дизелови мотори)
:) не си се качвал на Honda Accord 2.0TDI (97') като мине 3000оборота включва турбото и се изтрелваш в орбита :) тва за дизела са митове и легенди, а за ченкинята мда те са си с характер на коя както и харесва така пърпори ;)

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега има страшно готини печки имах предвид старите двигатели без турбо,комонреили, интеркулери и там подобни технологии именно тия дето като дадеш гас почва вътре в купето дага-дага-дага да се тресе всичко да си е** мамата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

(нищо лично към колегите с дизелови мотори)
:) не си се качвал на Honda Accord 2.0TDI (97') като мине 3000оборота включва турбото и се изтрелваш в орбита :)

Убави са дизелите сигурно, ама за това точно - не си прав! Ако след 3000 об. се включи турбото - зле е, да знаеш...турбото де, не колата.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

e инструктура каза че се включва на 2500rpm ама по мой наблюдения за да изхърчиш ти трябват 3000....и то от kick down иначе ако е натискаш плавно не те лепи толкова за седалката. Трябваше да видиш какво стана на един завои със 6000rpm (максималното) пича докато реагира бях направил димната завеса. Уважавам ги тея коли друг въпрос е че една дюзичка е 1200лв sweet :smt077 3 шкодички

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми аз съдя по моята - развърта на 1800, а след 3000 (ако изобщо искам да ги стигам) сменям предавката. Т.е. аз колата в 2900-3000 я вкарвам след 120... демек - ако чак тогава ми развърти турбото - к'ва е файдата от него? А за димната завеса...токлова много ли пуши тази хонда бре? Баси работата :)

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ми беше на 190 000км аз му казах че е за основен, ама той ми вика момче това е японски автомобил той кара без проблеми по 3-4 стотин хил км. И понеже беше пичага не ми се спореше и му викам ами ок ти си знаеш. Пък може и малко от гумите да е излязло

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.