Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Много въпроси за Шкода Фабия 1,4 MPI


mekusha

Recommended Posts

Здравейте. Ние с нашето семейство решихме да си вземем пак Шкодичка, от шест години карахме Фелиция, но я продадохме и сега ще си купуваме пак но Фабия. Харесахме една Шкода Фабия 1,4 MPI втора ръка ще я вземем от първи собственик, купена от Еуратек. Ама няма климатик и се чудех някой знае ли дали в сервизите може да се сложи климатик и срещу колко? Също така исках да ви питам, дали е добре на такава кола да се сложи метан и колко горе-долу струват тези уредби за MPIтата. Ние преди на Фелицията имахме газова уредба и си беше точна, нали малко повече масло отиваше, но значително по-евтино за нашето семейство.

 

То ние все още не сме решили дали точно така ще е де, на мен ми се иска да намерим дизелова такава, ама малко са ни ограничени финансите до 12 000 лв. и тъй..Но май дизеловите са по-хубави, а.

 

Благодаря за всякакви мнения и препоръки, тъй като аз само повърхностно разбирам, пък все искам най-хубавото да имаме, тоест татко да няма все проблеми с колата ;)))

 

Мерси предварително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо не се огледате за Фабия внос? По евтино ще ви излезе ако си я купите с климатик, отколкото допълнително да ви слагат повярвай ми ;)

За метана - много проблеми, определно ще ви е по добре без него (ама не и по евтино). :)

Иначе поздравления и добре дошъл в форума :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моето скромно мнение - ако държиш колата да има климатик, не купувай точно тази а си намери друга, било то и нов внос. Ще ти излезе много скъпо да го монтираш допълнително. Освен това - купи си я с бензинов, а не с дизелов мотор. Идеята - има моменти когато дизела е по-скъп като поддръжка и разликата от икономисаното като цена/разход гориво може да ти иде за ремонти (не визирам чисто нов дизел). Всъщност отдавна карането на дизел не е това, което беше преди време. А ако си купиш бензинка - не слагай метанова уредба. Тя много тежи, пък и все още няма достатъчно метан-станции. Бутилката е обемиста и в багажника на Фабия ако остане място за едно средноголямо сакче ще черпиш :) Според мен метана към момента е удачен само за таксиджиите. Аз на твое място бих сложил газов инжекцион. Монтира се за 1-2 дена и струва малко по-малко от 2000 лв. BRC предлагат много добри такива решения.

С други думи - аз бих си купил Фабия с фабричен климатик, на бензин и ако нямам парите веднага, ще си я карам на безнин 2-3-4-5 месеца докато ги събера и после ще си сложа газов инжекцион. Така ще си спестя много ядове и съобразявания, пък и няма да тормозя колицата.

Успех в избора :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поставяне на климатик в Еуратек е много скъпо защото климатика вече минава като резервна част, а и монтажа на климатика по принцип не е много проста работа. За Октавия искаха около 3000 лева и повече при условие че като екстра беше под 2000 лева. Ако Смятате да взимате тази Фабия и тогава да и слагте климатик, сте в дълбока грешка. По този начин автомобилът ви ще ви струва около 15 000 лева(ако ви струва 12000) и...май по-добре си вземете нова Фабия! Във всеки случай разпитайте във ЕураТек за нова Фабия и дали предлагат нещо на старо погледни следната обява от техният сайт http://www.skoda-auto.bg/price/sechand.htm

Как ти се струва Октавия с яко екстри вкл. климатик за 12 000 лева. Дизел при това. Верно километрите са му много но самият факт че тази кола се предлага от ЕураТек означава, че за тях е добре поддържана(поне така си мисля).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да си купиш дизел на 300 000 км според мен е грешка. Нямаш гаранция как е карана колата, как е поддържана. Не си убеден, че няма да грохне след още 50 000 примерно или че няма да започнеш през 1-2-3 месеца да сменяш по нещо. Все неща, които биха ме възпряли да си купя такъв автомобил на толкова километри. Знам, има дизели на по 300 000, които са си куклички, ама собствениците им са спокойни, защото са си ги купили на далеч по-малко километри и си познават колата.

Освен това тази кола е яко карана - по груби сметки е минавала 41 000 км на година, което предполага, че автомобила е бил служебен, което пък води след себе си доста минуси. За предположението, че е бил служебен говори и зелената карта. Много са малко хората, които на личните им автомобили им се налага да плащат тази карта за повече от месец-два.

Както и да е, може и да бъркам, но това е моето мнение. Съветвам те за тези пари да си вземеш нещо далеч по-ново, което е и по-голяма гаранция за безаварийни километри :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще си взимаш метан маи по добре дизел а и се съмнявам да може да се минат повече от 150 километра и за момента не е много добра идя. За пропан бутан звучи по добре ама газовата е скъпичка а с евтината ще си имаш ядове наи вероятно. Климатик да го слагаш на кола без климатик ми се вижда малко безумно....:)))) и скъпо

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Със този бензинов двигател фабииката въври доста, но има неоправдано висок разход. За 1.4 двигател 10 на сто градско според мен е твърде много. Така че трябва да се замислите и над това дали дизел или някакъв друг бензин не е по добре. Отдело това че няма климатик, а за допълнително поставяне ще ви отрежат главата и ще ви излезе по-скъпо от колкото с климатик и на по-малко километри кола.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сега пак има промоции на Фабиите - с всички екстри вкл. климатик и т.н. Замисли се за нова кола на лизинг - няма да сгрешите!

 

Аз съм много доволен от мойта 1.2 12V - граско е около 7.5, а си върви супер.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако ще я купувате за семейна кола - тесничко ще ви е - Фелицията е осезаемо по-голяма. За 12 000 ще намерите добра Октавия, а там и някаква газова да сложиш - пак ще остане място...

 

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз съм с фабия 1,4 MPI 16V без клима

не разбрах тази дали е 16V която искате да вземете но аз също лятото исках да сложа клима в еуратек обявиха 300лв, в Impas56 2700, почнах да търся на старо,но нямаше.намерих майстор който монтира климатици за 500лв. само монтажа така че със сигурност е по-добре колата да си е с клима.

за газ и метан багажника е адски малък ако не ви трябва място зо багаж може да си сложиш

разхода при мене е 7-8 градско 5-6 извън без юркане

иначе ако я избичиш по магистралата със 160 отива на 10на100

един приятел има SDI 1,9 мисля че беше и си направи експеримент с 90км/ч от София до Ботевград и обратно среден разход 3 на 100

Верно не върви колко мойта ама пак си е бързичка

аз съм за дизел с клима

а дали ще е фабия октавия супърб си решавате вие

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

един приятел има SDI 1,9 мисля че беше и си направи експеримент с 90км/ч от София до Ботевград и обратно среден разход 3 на 100

Верно не върви колко мойта ама пак си е бързичка

аз съм за дизел с клима

а дали ще е фабия октавия супърб си решавате вие

 

Бе 3/100 малко трудно, освен ако на връщане не я е бутал нагоре по Витиня. Но аз съм го докарвал 3.9 (имам SDI 1.9), така че и аз съм за дизел с клима...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Off topic: Тук мога и аз да споделя опит мааалко :)

До Козлодуй и обратно - мнооо ме мързеше и се влачех. Комп-а изписа средна скорост 76км/ч. среден разход - 3,7л/100 Иначе най-доброто постижение ми е от ходенето до Етъра с клуба през 2004 г. ...направо ми се събраха очите...:smt103

Иначе - по темата. Помислете за нова кола или някоя друга с екстрите, които искате (визирам друга Фабия де), защото всичко, което искате да сложите допълнително ще е на "чудна" цена. Личното ми мнение е: дизел (ако намерите читав) или се ослушвайте за някоя промоция сега. Все пак идва пролетта :) Може да изскочи нещо!

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешка 3000лв. не 300

 

а разхода на SDI e постигнат без бутане а с пазене на колата

моля не спорете за неща който не сте виждали който не вярва негова си работа аз тука не пиша за да се хваля с колата на мой познат (което само по себе си е нелепо) а искам да помгна на колегата при избора на кола

 

пийс бабо пийс

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някои да ме поправя ако греша но до момента не съм видял кола в България с качествено сложен климатик в БГ сервиз. Затова единствения съвет които мога да ти дам е да си потърсиш кола с завотски климатик, акосложеш климатик и метан, ми тоя хаиван съвсем ще загуби каквато и да е мощност. Лично аз ако бях в твоето положение стях да търся октавия с клима втора ръка или да взема нова на близинг :D да де лизинг

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изобщо не грешиш.

за 2-3000 лв ще ти го сложи някой тупан дето само е чувал че може да се слага. и след това ще си имаш само проблеми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

скачай в някой бакшиш с фабиа и питай - аз съм се возил в доста и повечето нямаха грижи с метана, 1 - 2-ма се оплакваха от настройки... ще чуеш 2 и 200...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На метана само бубините и свещите си заминават бързо и редовна проверка с тестерче трябва че оборотомера почва да "откача" :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.