Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

eл. инсталация


Guest

Recommended Posts

вчера като нямаше какво да правя, реших да слезна до долу да се позанимавам с моята. Та имаше някакви две жици стърчащи като ги задърпах се оказа че едната е от клемата на стартера, но не клема 50 а другата. Колата вачка и без нея, но се чудех каде отива ... в книгата нищо не пише

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Na starterite na skoda 120 sled 81g. ima dopylnitelna klema na koqto se podava +12V ot startera kym bobinata, dokato vyrti6 da pali, za6toto prez drugoto vreme toka kym bobinata minava prez edin rezistor /nare4en вариатор/, за да може бобината да работи при 12В напрежение, а не при 14В. Така че това е направено с цел докато палиш да се шунтира този резистор /дето седи на стойката на бобината/, с цел да не пада прекалено много напрежението на първичната намотка на повишителната бобина. Така, че тя колата пали и без това, но със него пали по-лесно така, че го свържи. Шкодите преди 81 нямат на стартела такава клема, но и на бобината нямат последователно свързан резистор.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.