Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Раликата между TDI PD и Common Rail?


Шкодилак

Recommended Posts

Да точно така една жена ни обслужваше ама нищо не знаеше.

Чак след като си тръгнахте човека който ви обслужваше вас ни обърна внимание и свършихме работа.

 

П.П Браво много се радвам, дано да ни доставят колите по бързо,

че да ходим на срещи и ние, да пием по бира.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...
  • 2 години по-късно...

По принцип bobsan е прав, но не съвсем.

1.Принципът на т.н. с-ма "комън рейл" е долу - горе такъв: една помпа/горивна/ създава налягане в един общ колектор, и от там горивото се разпределя за всеки цилиндър/чрез или посредством дюзите/. За първи път(според моите познания) монт. от "Бош" в Алфа156.

2.С-мата помпа дюза действа на принципа: за всеки цилиндър, както е и наименуванието - комб. у - во.(ако не се лъжа?!).

Моите уважения.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

прочетете другата тема http://www.skodaclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=8986

ако не сте и не си поръчвайте DPF(филтър за твърди частици) за помпа-дюзата.Лично аз предпочитам PD пред CR нищо,че е по-шумен.Но има по-добра еластичност,по-виско КПД(най-вече заради по-високото налягане) и яде всичко докато CR е малко претенциозен към горивото и по-лесно се запушват дюзите с нашта нафта и тогава извънгаранционния ремонт е доста по-скъп от колкото на PD.Вчера четох,че едно от представителствата на Шкода за Русия предлага допълнително обезшумяване което и аз бих направил ако го имаше в БГ,но уви

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

към ok3 :

 

Пусни , ако не те затруднява този линк към "руската" шкода за обезшумяването , да видим таз работа. Ще се обадим и ще питаме ... :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

малко само встрани: интересно днес карах О1 ТДИ-ПД 101к.с.- че тя е по-безшумна от О2. Дали това се дължи на изолацията в купето след като моторите са еднакви уж !!!

 

а относно акцията на обезшумяване 1000$ :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами толкова, затова Шкода спестяват от това ,а ауди например не и от там ценаовата разлика :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Димон на колко км. беше старата октавия и на колко е твоята?

Щото мойто 1,4 TDI-PD след 23 000 км. вече е по - безшумно отколкото беше в началото (или се самозаблуждавам).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Щото мойто 1,4 TDI-PD след 23 000 км. вече е по - безшумно отколкото беше в началото (или се самозаблуждавам).

 

Не се самозаблуждаваш ;) . Факт е обаче, че Шкода пести от шумоизолация в някои от моделите си. Нищо чудно в случая с Димон да е точно така (факта, че колегата има уши на поне тон-режисьор е отделна тема :P). Пример - днес се возих на новата Фабия такси 1,4 TDI Стайл и шума в купето беше доста по-силен отколкото в Румстъра(не говоря само да двигателя, а като цяло).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

към Forester :

 

"Старата" шкода беше на 140 ккм. Качвал съм се и в други копия на моята и при тях е шумно. Същото се отнася и до VW Caddy . За Голф 5 вече усещането ми е старо, но и там тракането при тръгване е велико.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се самозаблуждаваш ;) . Факт е обаче, че Шкода пести от шумоизолация в някои от моделите си. Нищо чудно в случая с Димон да е точно така (факта, че колегата има уши на поне тон-режисьор е отделна тема :P). Пример - днес се возих на новата Фабия такси 1,4 TDI Стайл и шума в купето беше доста по-силен отколкото в Румстъра(не говоря само да двигателя, а като цяло).

 

Ей Гога, :mrgreen: , я не обиждай на уши !!! :)

Сподели откъде разбра за пестенето на материали за шумоизолации при Шкода и за кои модели се отнася то! Да не би да съм попаднал точно на този модел ? ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ей Гога, :mrgreen: , я не обиждай на уши !!! :)

Сподели откъде разбра за пестенето на материали за шумоизолации при Шкода и за кои модели се отнася то! Да не би да съм попаднал точно на този модел ? ;)

 

Нали съм написал по-горе за фабията. Просто няма начин ако не е пестено от шумоизолация два абсолютно сходни модела с еднакви двигателя да се различават толкова много откъм обезшуменост :( . Не съм от придирчивите, ама това ми направи ужасно впечталение. Досега само бях чел, че в новата Фабия е пестено откъм изолации, но не вярвах да е толкова фрапираща разликата :oops: .

 

П.П. Тези мнения са по-скоро за твойта тема за шумоизолацията :roll: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да разбирам ли ,че моят двигатер е PD , а дали е с филтър за твърди частици? Колата е на старо и нямам документация освен талона и сервизната ктижка-

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в сервизната книжка трябва да има една лепенка,ако не вуж в багажника с трибуквени съкращения,после ги пускаш тук

http://igorweb.org/equidec/Default.aspx

и си виждаш оборудването на колата,но най-вероятно нямаш :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.