Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Спортни Амортисиори за 120L. Как мислите?


Rado`Default

Recommended Posts

Стоя си и и се чудя, възможно ли е да си сложа някякви спортни амортисиори на колата, от каква кола трябва да са те! И прожините отпред ще се налага ли да ги резна, защото колата отпред е вдигната. За повечето които ще говорят за дупките - това го знам :D Просто искам да я направя ниска. За картера ще измисля нещо. Колата ми я ползвам само като хоби, развлечение и разходки, товарене НЯМА :!: Дайте предложение, какво може да се направи :?: :?: Разбира се в границите на допустимото :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако предницата е вдигната да знаеш че няма да е защото си е така по принцип ами който ти е правил моста е пропуснал 1-2 неща :D

не всъщност не знам какъв е твоя случай просто налучквам :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ДААА!!!!!! И мен ме интересува :) Много ми харесва Хашек как си е направил предницата- с какви амортисьори и пружини???? Стига да не е тайна :mrgreen:

Аз предполагам че амортисьорите трябва да са по-твърди, за да не се забива колелото в калника при дупка!!! , а пружината да е същата дължина като оригиналната, но по-мека(за да може да слегне предницата)!!!

Онзи ден натоварих един двигател отпред и пружините бая се згънаха- Чудя се какво ще стане ако предницата е по-ниска.

ДА НЕ ГОВОРИМ за резаните пружини- според мен това е гадно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако предницата е вдигната да знаеш че няма да е защото си е така по принцип ами който ти е правил моста е пропуснал 1-2 неща :D

не всъщност не знам какъв е твоя случай просто налучквам :mrgreen:

и моита е вирната бе пич тва е да души за бензиностанция

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен пружините за отпред/отзад за да слегне купето не трябва да са по-меки, а по-къси и по-твърди. Същото важи и за амортисьорите. Не съм експерт за да го потвърдя, но по пътя на логиката е точно така. Освен това, всеки возил се в кола със снижено окачване знае как изпадат пломбите и се масажират бъбреците. Освен това ако не се сменят амортисьорите при смъкване на купето, горките бая зор, натиск, налягане ще видят и ще се сдухат за нула време. Друг е въпроса при по-къса пружина дали изобщо е технически възможно монтирането на същия по дължина амортисьор.

Това са моите еазсъждения. Ако някъде бъркам - знаещите да ме поправят :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами един приятел си слагаше не Голфа червени пружини с твърди амортисиори... сега бута кутия с цигари, тресе яко, през месец тича за нови тампони на двигателя, нови амортисиори... общо взето красиво е но соленичко излиза по тея пътища!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е добре зна4и аз в4ера си резнах скодовите пружини с около 2 витки,предницата стана твърда и ниска,проблема идва при 4е при неравност амортисиора иджа дълъг и не може да обере както трябва,ина4е те на ладите слагат амортисиори bilshtain,които са скъпи4ки,оба4е казват 4е са ве4ни,затова кажете не6то категори4но какви амортисиори пасват,горе долу цена,6тото ина4е 6те си разбия предницата,кажете 4е да ходя да копувам докато имам пари

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля че пружините трябва да са къси и твърди ! От каква кола биха паснали, за старите коли дали не се правят тякива, някои досеща ли се!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друг е въпроса при по-къса пружина дали изобщо е технически възможно монтирането на същия по дължина амортисьор.

 

е добре зна4и аз в4ера си резнах скодовите пружини с около 2 витки,предницата стана твърда и ниска,проблема идва при 4е при неравност амортисиора иджа дълъг и не може да обере както трябва

 

Специално на Шкодите, специално отпред, ходът на носачите се ограничава от гумен буфер, който опира преди амортисьорът да се е свил напълно. С това естестсвено не искам да кажа, че с други амортисьори няма да е по-добре...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Идейката ми е следната - според мен идеалното положение за тези, които искат ниска предница е да стои някъде на около 5-6 см над гумения тампон. Виждал съм и шкода, оставена да лежи на самия тампон, но ми се струва прекалено. Та за да стои на 5-6 санта над тампона начините са много, но най-важното е дали искаме лека и скоклива предница(празен багажник,читави пружини; типична стойка за нашите коли) или искаме ниска, но тежка предница (повече сцепление по завоите, по-малко скокчета, но и по-слабо ускорение; примера е пълна 80 литрова бутилка за газ отпред-в моя случай :)).

Ниската и тежка предница някои са я осъществили без никакви промени по предницата, както и аз. Просто бутилката си тежи и пружините отиват надолу.

А иначе ако се сложат твърди, къси пружини и няма нищо в багажника...Еми интересно ще минава през дупки :mrgreen: хоп-троп и на черешата :) :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Определено рязането на пружините не ми хареса

--> Защото при скъсяването на пружината разстоянието тампон-носач се намалява и е опасно, пружината намаля размера си , но не увеличава твърдостта си:) и при влизане в дупка все едно си влезнал в по-дълбока дупка=>...е наясно сме с рязането

Дали не се продават по-къси, твърди пружини които да пасват в леглата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Твърдостта на пружината е функция и от дължината и - колкото по-къса, толкова по-твърда. С готови пружини ще е по-добре естествено, само отбелязвам ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй, момчета, звъннете на 0886/434331 - Жоро. Човекът е със син Рапид (на Стамболийски беше във Варненската група) и ще ви каже всичко. Той е от дълго време с ладови амортисьори отпред.

 

Хайде поздрави.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това пък го видях от на саита на колегите от лада клуба но не знам какъв е ефекта :) Трябва да се пита Алекс

http://195.230.14.14/1700/susp/index1.htm

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

(Твърдостта на пружината е функция и от дължината и - колкото по-)къса, толкова по-твърда) Това твърдение нещо не ми хареса или може би аз не го разбирам!!!

 

 

А за снимките, абе май, бая триене ще пада а :?: :roll: Не е лесно с 2 прожини една до друга :o Този вариант предлагам да го изключим..

Определено ще търсим съвпадащи по размери спортни прожини, не може ли някой да се досети за такива..

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Знам че при заварка (от снимките) пружинните свойства намаляват/изчезват. Според мен варянта е да се търсят пружини по поръчка или ако има магазини за пружнини...!!!!!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се замисля май по книгите даваха полезен товар 50 кг на предния багажник та това с газта 80-100 кг бутилка малко не се вписва, изобщо не намесваме безопастността. :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изхождайте от презумпцията, че спортното окачване се състои от МЕКИ пружини и ТВЪРДИ амортисьори. Т.е. рязането на пружината я втвърдява, сдвояването й (както е показано в сайта на Алекс) също я втвърдява. Това не са варианти. Търсете пружини със същия диаметър и височина, но по-меки, за да може да се смачкат повече, когато колата е на собствените си колела.

 

Хайде успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абсолютно и напълно съм съгласен със Хашек!!! Мекотата на пружината е за нискостта на колата, а амортисьора е за да не се люлее като гондола(да затихват бързо колебанията!). Само и единствено незнам от къде може да се купят такива пружини и амортисьори пък дори и с поръчка от чужбина???

А за да се търсят други пружини трябва да се знаята мерките им! Някой има ли ги?

 

Хашек ти беше писал за един преден мост с меки пружини и твърди амортисьори. От къде си ги купил и как става поръчката им!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.