Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Двигател Fabia 1.2/12V


yohi

Recommended Posts

Я малко да върна една тема че ми беше интересно!

Та спомням си че някъде тук пишеше че двигателя 1.2/12V е неремонтируем - какво ще рече това?

моля който е запознат да обясни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

като гледам май най - добре ще е като ходиш в ЕТ да ги разпиташ и после да ни светнеш.

 

една нощ като се прибирах с такси към нас(полу-пиян) разпитвах шофера който беше с същия двигател и каза че това бил най-кофти двигателя от вс. фабии която предлагат в ЕТ и каза че не можел да се ремонтира>>> направо нов се купува. Колко съм запомнил и колко е бил компетентен си остава под въпрос.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така си е-иди най-добре до Еуратек-или пък звънни им-да не биеш път-те там ще те свържат с който трябва и ще ти се разясни за какво става дума!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е как така не може да се ремонтира? Пълни глупости!

на който и да съм споменал това което съм чел за неремонтируемоста

ми отговаря нещо от сорта "Как така бе ти луд ли си ?" или "Не се се притеснявай в БГ сме все пак ще се измисли нещо дори и да е истина че не може да се ремонтира"

Аз не че съм се притеснил ама просто ми е интересно.

 

А corropt

знаеш ли ги бакшишите с кво карат?

Пак тук бях чел че преебават двигателите като слагали метан

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

специално тоя ми каза че е на бенз. като го питах защо не е на метан започна да ми развива някакви теориии че понеже ще му натежи колата с 80 кг и ще му се износва саединителя и спирачките повече и незнам си какво още, коео ми звучеше глупаво. Забелязал съм, че таксиметровите шофьори доста си измислят някакви неща изкарват се полу бедни и че карат на загуба такситата си за да ги сажеляваш и да им дадеш някой лев отгоре.

 

така че може да е пълна измислица че не може да се ремонтира ДВГ то и че той се е прецакал с най- гадния двигател за фабия и тн....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ама си прав да му се невиди

винаги мрънкат, винаги няма работа

все нещо не им е наред с такси и простотии така че може и наистина да е било неговата пълна измислица

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За друго на "бакшиша" не бих му повярвал но за спирачките определено. На няколко места вече четох (не само в Бг), че предните дискове на Фабията не са оразмерени добре. Особено за дизелите. Но като сложиш метан колата става дори по-тежка и криви дискове от прегряване...

Това доколко двигателя е неремонтируем е друг въпрос. Съмнявам се братята българи да не измислят нещо...

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз доколкото видях Руумстъра ще се предлага с 6 вида двигатели, 1 от които е именно 1,2 HTP 64 коня. Мисля, че немците не биха си позволили да пуснат 3 цилиндров двигател, ако не е изпитан...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нали вече го обсъждахме този двигател. Щом е спечелил наградата за иновативен дизайн на РТС едва ли е лош. Слагат го и на Ауди А2 мисля.

 

След няколко месеца каране мога да кажа, че издава доста странни шумове при ускоряване, но пък иначе е доста тих не се усещат никакви вибрации.

 

Другото, което ми харесва е че макс въртящ момент е при 3000 оборота. Колата не е много мощна, но като стигне 3000 оборота ускорява изненадващо добре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя с 3 цилиндъра просто неможе да бъде балансиран и винаги ще си тресе помалко , а тва че ускорява максимално м/у 3 - 3500 об/мин е зарад Евро 4 ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двигателя с 3 цилиндъра просто неможе да бъде балансиран и винаги ще си тресе помалко ,

 

абсолщтно си прав

тресе си налко

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди 3 дена комшията ми си купи Фабия с такъв двигател и въобще не вибрира повече от нормалното за всеки ДВГ. Да не говорим, че на празен ход и затворен капак при обичайния за една улица шум, въобще не се чува бръмчене.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така си е - изобщо не се усеща че работи когато е на място. Като не се настъпва шума е като на електрокар. Обаче като се понастъпи почва по-неприятното тракане.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така си е - изобщо не се усеща че работи когато е на място. Като не се настъпва шума е като на електрокар. Обаче като се понастъпи почва по-неприятното тракане.

съгласен съм с това

 

но не може да ме убедите че от време на време двигателя не вибрира

 

не казвам че се тресе но просто има ниакви странни вибрации- питах ги в еутатек като ходих на годинка и те отговориха че всичките 1.2 (3 цилиндрови) са така .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имаш предвид когато е на място ли?

 

Поне при мене няма или не ги усещам.

 

мммдааа това имам предвид

Запали я отвори капака и погледаи малко и ще видиш че от време на време не е периодично, а когато си иска, се поклаща двигателя

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Така си е - изобщо не се усеща че работи когато е на място. Като не се настъпва шума е като на електрокар. Обаче като се понастъпи почва по-неприятното тракане.

 

лично мен тва тракане дори ме кефи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.