Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

montirane na 5ca kutiq ili prodawaneto i


Guest gza

Recommended Posts

Сори за заглавието, вече се сетих че тук се държеше на кирилицата.Въпроса ми е следния.Намерил съм си една 120ка GL с 5ца кутия, фаворитово табло,газ и тн, но е почти невазможно да се направи понеже е скъсан ръкав към задно колело.смятам да я зема заради газта, салона и кутията, но ми е интересно колко струва да се преправи мойто купе (120ка 87ма) за да влезе 5цата и някой правил ли го е.Симо на зоопарка каза че не му се прави, така че той отпада.Ако някой го е направил да пише, ако се интересува от кутията и стартера (стартера трябва да се вземе с кутията, със нов ротор и тн е) да предложи цена на коята иска да я купи.Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, ами защо не попиташ дали не му се занимава на Сашо от Брегалница ? Иначе аз се интересувам от таблото с уредите, от предните седалки ( ако са с подглавници и са в добро състояние ) и не ти трябват, естествено...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

но ми е интересно колко струва да се преправи мойто купе (120ка 87ма) за да влезе 5цата

Няма кво да преправяш...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

но е почти невазможно да се направи понеже е скъсан ръкав към задно колело
- Е това се прави доста по-лесно отколкото да сменяш цялата скоростна кутия. Я се доизясни какво точно и има, може да е поправимо.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам на колите от модификацията М, произведени от 1984 г. нататък, може да сложи без преправяне 5-скоростна кутия. На останалите трябва да се смени резервоара.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото аз знам, трябва да се изрежат 4 см от тунела за да влезе кутията, знам го от симо, което ме прави доста сигурен.а иначе таблото и седалките смятам да ги взема за мен.Ръкава съм намерил кой да го направи за 60лв, но не ми се кара кола която е имала такъв проблем а и едва ли ще и се направи геометрията както си трябва.А за преправянето май от края на 88ма не са нужни поправки.Естествено може и да не съм прав

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

обади се на колегата от форума 'ангел шкода' и го питай дали може да ти го смени, ще ти каже дали става със и без преправяне

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на тези след 84 нищо не се преправя......а бе малък трък - гледаш дали има мигач на страничния калник ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виждал съм шкоди като твоята с сложена 5 степенна никви проблеми. Вече на по старичките като моята 79та се сменя резервоара и се реже малко за да влезе успех с монтажа.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mi az sum smenial. W zadnia dwor na poznat. Pochnahme w 11h i swurshihme w 19h. Samo deto w kraia na denia imah 5 zadni i edna predna skorost....

Inache ako imash instrumenti i znaesh kakwo prawish se smenia za 4h. Ma na nas edno boltche ni otne 2h....

Pozdrawi.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PRR много яко се е получило. Аз бях свидетел когато един пич които се хвалеше че много разбира всичко на една баварка направи нешо такова пукнахме от смях. Нищо лично за теб грешки се случват всеки му.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Che shto da se obivdam bre!??!?! Niama takowa neshto. Oshte poweche che Voro ot Bania Madara beshe razglobiawal kutiata i toj beshe oburkal neshtata. Ne az :)

Pozdrawi

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PRR после свалихте ли я да я оправите, имам предвид накрая Шкодата стана ли с 5 скорости?

 

Към gza:

но е почти невазможно да се направи понеже е скъсан ръкав към задно колело
- аз за първи път чувам да се къса самия ръкав, сигурно имаш предвид полуоска?! Мисълта ми е, че аз имам ляв ръкав за полуоска ако ти трябва свиркай ще се разберем нещо, щото иначе ръкава отива за претопяване.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Към gza:

но е почти невазможно да се направи понеже е скъсан ръкав към задно колело
- аз за първи път чувам да се къса самия ръкав, сигурно имаш предвид полуоска?! Мисълта ми е, че аз имам ляв ръкав за полуоска ако ти трябва свиркай ще се разберем нещо, щото иначе ръкава отива за претопяване.

 

Мисля, че колегата има предвид кожуха на полуоската. Това наистина е твърде рядка неизправност. Възможно е да се е откъснала от удар или умора на метала. Няма да бъде зле gza да разкаже по-подробно за тая повреда, пък може да се сети някой да му помогне с нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да не са скъсани ушите на купето към които се захваща надлъжния носач ? или бомбето в което лежи пружината и демфера ? скъсан ръкав на полуоската се сменя без особени ядове за един следобед и не е причина за бракуването на шкода .

 

п.с. не забравяй че след смяна на ръкав се прави настроика на заден мост

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.