Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Симо на зоопарка


tsanko

Recommended Posts

Взе ми 80 лв да ми смени гърнето и колектора. Преди тва ми "оправяше" спирачките, работеха колкото да излезна на симоеновско, смени ми предните дискове с едни дето имах и беха с главини - като одих да си я взема оня измамник ми показва само дисковете - вика на гледай за нищо не стават. И аз понеже съм тиква не се сетих за главините. Сменял ми е гарнитура, и уж ми беше шлайфал главата, ама не го е направил щото нямаше кога, той трябваше да ходи да я дава и взима от некви дето шлайфат... Абе п***раска работа. Вие много го хвалите, ама незнам, сигурно ме е видял че съм балък и айде да го преебем тоя...

 

А да, и най-фрапиращия случай. Не помня кво беше ремонтирал, ама на следващия ден гледам свети лампата за аку-то. Викам "квооооо" и си карам. Колата ми угасна на цариградско в 19ч, а тогава беше зима и тъмно. Не ме питайте как се бута в тая ситуация....

 

Абе симо за мене не е майстор, он е пияница ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно имаш право, но все пак Симо е един от малкото, които се хващат да си цапат ръцете с дърти побългарени бараки, така че избора не е голям... лошото е, че всички тия майстори ги помързява доста и често пипат немърливо, а понякога си позволяват дори да "приватизират" части на клиента, които им харесват. Повярвай, обиколил съм почти всички шкодаджии в София и навсякъде ми се случваха подобни неща, затова вече гледам доколкото мога да се оправям сам и с помоща на приятели

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взе ми 80 лв да ми смени гърнето и колектора...

 

Абе симо за мене не е майстор, он е пияница ;)

 

Хе, 80 лв. Като гледам такива цени, си мисля, че за 10 години съм спестил от майстори поне 1000 лв. покрай тая Шкода. Щото такива неща си ги правя сам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цанко, изненадвам се от това което пишеш. На мен Симо ми е правил шлайф на глава и от тогава не ми се е налагало да доливам масло или антифриз. Преди това гълташе и от двете. Преди 10 дни колата почна нещо да ръмжи и му я закарах и човека ми каза, че средното гърне си е заминало, но отказа да прави каквото и да било, защото при него няма условия. А самият аз съм го хвалил, защото лятото преди да тръгна за Турция по спешност сменя една планка под филтъра и бая се озори, цял ден се занимава, за да пътувам аз спокойно и накрая ми взе 25 лева. Абе квото ми е правил - несе е обаждало втори път. Ама знам ли... Може порсто да не го кефиш :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам питане.

Този Симо - той лично ли шлайфа главите!!?

Негова машина, той да я настройва и той да извърши действието шлайфане!?

 

Не,носи ги в специализиран сервиз в който само с това се занимават.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взе ми 80 лв да ми смени гърнето и колектора...

Цанко, не съм убеден, че пишеш истината. Смяна на гърне и колектор е доста бърза и не толкова трудоемка операция в сравнение със смяна на задни пружини. А на мен за тези пружини ми взе само 30 кинта (по 15 на бройка), при положение, че знае, че когато се налага не жаля кинти за колата, т.е. можеше спокойно да ме "натовари". А и тогава преваляваше дъжд, а той горкия лежа на земята и бачкаше... Щеше да е грехота ако не му бях дал някой лев отгоре.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не "май" ама директно. И не съм намеквал, ами направо съм си го написал :) От Брегалница единственно Жиката (Живко) е читав, ама той за съжаление няма думата...Нали шеф му е оня Сашо...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да си го писал някъде не съм видял, тъй че няма да е зле да разкажеш с какво точно се е провинил Сашо. Тъй като до момента аз два пъти съм му оставял колата, първия път беше за преден мост и нямам оплаквания, втория беше миналата година за тенекиджийски работи и боядисване - там имам леки забележки. Но най-добре пусни една тема за него и пиши точно кво ти се е случило.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взе ми 80 лв да ми смени гърнето и колектора...

Цанко, не съм убеден, че пишеш истината. Смяна на гърне и колектор е доста бърза и не толкова трудоемка операция в сравнение със смяна на задни пружини. А на мен за тези пружини ми взе само 30 кинта (по 15 на бройка), при положение, че знае, че когато се налага не жаля кинти за колата, т.е. можеше спокойно да ме "натовари". А и тогава преваляваше дъжд, а той горкия лежа на земята и бачкаше... Щеше да е грехота ако не му бях дал някой лев отгоре.

 

Смени ми колектора, гърнето, едно лостче в дръжката на шофиорската врата и още нещо дребно дори не помня какво. Държа ми колата 3-4 дни защото болтовете били заяли или нещо такова :?

 

Точно 80 лв!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Цанко, изненадвам се от това което пишеш. На мен Симо ми е правил шлайф на глава и от тогава не ми се е налагало да доливам масло или антифриз. Преди това гълташе и от двете. Преди 10 дни колата почна нещо да ръмжи и му я закарах и човека ми каза, че средното гърне си е заминало, но отказа да прави каквото и да било, защото при него няма условия. А самият аз съм го хвалил, защото лятото преди да тръгна за Турция по спешност сменя една планка под филтъра и бая се озори, цял ден се занимава, за да пътувам аз спокойно и накрая ми взе 25 лева. Абе квото ми е правил - несе е обаждало втори път. Ама знам ли... Може порсто да не го кефиш :lol:

 

Явно не го кефя, да...

сигурно е от косата :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Симо е един от малкото, които се хващат да си цапат ръцете с дърти побългарени бараки, така че избора не е голям... лошото е, че всички тия майстори ги помързява доста и често пипат немърливо, а понякога си позволяват дори да "приватизират" части на клиента, които им харесват.

Съгласен съм с това мнение. Точно така е. Само мога да допълня, че хубавото при Симо е че помощниците му не правят глупости по колите и ако нещо не разбират си го питат. Много важен момент, защото се случва - отиваш при някой добър майстор и ако попаднеш на чирака... - жална ти майка. - Мога да цитирам доста такива случаи при които смяната на ПРЕДНИ!!! накладки се превръща в сложен проблем "разрешим" с ЧУК,ФЛЕКС и подобни :x :x :x.

 

P.S. Цанко, незнам защо така се е получило с тебе, но мисля че не си могъл да обясниш точно какъв ти е бил проблема на колата. То при когото и да отидеш, трябва да можеш да обясниш какъв е проблема. Майсторите, както и лекарите трябва да им дадеш симптомите вярно. Освен това/важи за нашите коли/ - обикновено не се ходи на майстор за да ти постави диагноза на колата, ходи се за да извърши тази и тази операция за която нямаш инструмент, време, нерви и т.н., но ти трябва да си наясно какъв е проблема и да контролираш решаването му. Иначе - най-много да те преметне някой/вярвай ми Симо даже и 80лв. да ти е взел нищо не е, в сравнение с това което на други места могат да ти вземат за "развалянето на колата ти"/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Взе ми 80 лв да ми смени гърнето и колектора...

Цанко, не съм убеден, че пишеш истината. Смяна на гърне и колектор е доста бърза и не толкова трудоемка операция в сравнение със смяна на задни пружини. А на мен за тези пружини ми взе само 30 кинта (по 15 на бройка), при положение, че знае, че когато се налага не жаля кинти за колата, т.е. можеше спокойно да ме "натовари". А и тогава преваляваше дъжд, а той горкия лежа на земята и бачкаше... Щеше да е грехота ако не му бях дал някой лев отгоре.

 

Смени ми колектора, гърнето, едно лостче в дръжката на шофиорската врата и още нещо дребно дори не помня какво. Държа ми колата 3-4 дни защото болтовете били заяли или нещо такова :?

 

Точно 80 лв!

 

Ами просто трябваше да питаш предварително колко ще струват операциите - аз така правя... е, обикновено после почти винаги "изникват" разни спекли болтове и тем подобни усложнения, ама ако сте се разбрали примерно за 20 лв. после няма д може да ти иска 80 заради мъките по развиването...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...

Първият и единствен път, когато посетих въпросния "майстор" беше тази зима.

Имах проблем със съединителя, който в крайна сметка блокира и тъй като 120ската е на доизживяване реших да не я водя на моя си майстор а да посетя този Симо( с идеята да направи някакъв компромисен вариант, защото моя майстор беше казал, че ако ще пипа съединителя, ще го сменя целия). Бях прочел тук хубави мнения и айде, викам си, да пробвам. Звъня му, уговаряме се. Изтегляме шкодата до горе в най-голямата виелица и поледица и се оказва, че трябва да го чакаме 1 час във виелицата защото бил отишъл за нещо си. Карай да върви. Казвам му какъв е проблема, че не искам да сменям целия съединител, ако може само някой от лагерите, защото така и така труда е 50лв, не ми се вкарват мн пари в кола, която след някой и друг месец ще се пенсионира. Разбираме се да я погледне и да каже какво може да се направи. Ама не можело същия ден се оказва. Е и на другия ден не можа и на по-другия. Той щял да се обади като стигнел до моята кола. Е, чаках още 4 дни да се обади, обадих се аз - Какво става? - питам. - Айде вие я забравихте тая кола май, готова е, сменихме всичко.

Абе м..ка му стара, аз със кого ли съм говорил преди една седмица? Сигурно с луната съм си говорил.

Мисля, ясно е че цената на частите беше понатоварена в сравнение с цената за целия съединител, която бях проверил от сточна гара.

Отивам да си взема колата - Ами тази кора под двигателя направо я махнахме, че за нищо не става, а и тука нещо със смукача не можахме да се оправиме...(оправих си сам жилото, "много сложно" няма що)

Е с парното се бяха "оправили" - отляво топли, отдясно изстудява - помислили са момчетата - като ми закипи от "майсторлъка" им ще си полягвам надясно и ще ми се охлажда главата.

Не се и върнах повече в тоя гараж.

Та явно този Симо си има няколко редовни клиенти, които обслужва като хората, а всеки случайно попаднал при него минава в графа "дай да се оакаме тука".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз продължавам да нямам никакви забележки към Симо.За каквото и да съм отъшъл при него винаги съм останал доволен. Аз също съм си смянял при него съединителя и за части + работа ми взе 87лв. Вече е на 15 хил. от смяната и работи идеално. За по-сериозно мнение относно работата му може да питате Жоро (Odin)- на него му сменя двигателя 105 със 130-ков и съединителя също. Нека той каже как си е свършил работата и какви пари му е взел.

Относно смяната на ауспух Симо взима 10лв., които реално погледнато също не са малко- все пак става въпрос за отвиването на 3 гайки от шпилките на изпуск. колектор и една, която държи гърнето към двигателя. Цялата работа е за 15мин., но в един момент може да стане много неприятна, ако ти се скъса, някоя шпилка, не дай си Боже да е задната, която не се вижда в другия си край. При мен се случи точно това и все още не съм намерил начин да я сменя без да свалям колектора. Но никой не ми е виновен, защото реших да си сменя гърнето сам!

Та в крайна сметка "Козата си иска Пръч", ако не си достатъчно сигурен, че можеш да се справиш сам е по-добре да отидеш при някой, който е по в час от теб. Като не е задължително това да е непременно майстор. На мен нееднократно ми е помагал Вики( Белия Лебед), за което му благодаря горещо!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първият и единствен път, когато посетих въпросния "майстор" беше тази зима.

Имах проблем със съединителя, който в крайна сметка блокира и тъй като 120ската е на доизживяване реших да не я водя на моя си майстор а да посетя този Симо( с идеята да направи някакъв компромисен вариант, защото моя майстор беше казал, че ако ще пипа съединителя, ще го сменя целия). Бях прочел тук хубави мнения и айде, викам си, да пробвам. Звъня му, уговаряме се. Изтегляме шкодата до горе в най-голямата виелица и поледица и се оказва, че трябва да го чакаме 1 час във виелицата защото бил отишъл за нещо си. Карай да върви. Казвам му какъв е проблема, че не искам да сменям целия съединител, ако може само някой от лагерите, защото така и така труда е 50лв, не ми се вкарват мн пари в кола, която след някой и друг месец ще се пенсионира. Разбираме се да я погледне и да каже какво може да се направи. Ама не можело същия ден се оказва. Е и на другия ден не можа и на по-другия. Той щял да се обади като стигнел до моята кола. Е, чаках още 4 дни да се обади, обадих се аз - Какво става? - питам. - Айде вие я забравихте тая кола май, готова е, сменихме всичко.

Абе м..ка му стара, аз със кого ли съм говорил преди една седмица? Сигурно с луната съм си говорил.

Мисля, ясно е че цената на частите беше понатоварена в сравнение с цената за целия съединител, която бях проверил от сточна гара.

Отивам да си взема колата - Ами тази кора под двигателя направо я махнахме, че за нищо не става, а и тука нещо със смукача не можахме да се оправиме...(оправих си сам жилото, "много сложно" няма що)

Е с парното се бяха "оправили" - отляво топли, отдясно изстудява - помислили са момчетата - като ми закипи от "майсторлъка" им ще си полягвам надясно и ще ми се охлажда главата.

Не се и върнах повече в тоя гараж.

Та явно този Симо си има няколко редовни клиенти, които обслужва като хората, а всеки случайно попаднал при него минава в графа "дай да се оакаме тука".

 

Ти си отишъл с единствената мисъл как да се изциганъоса работата, понеже еди си какво и после не ти е харесъл резултата. Еми естествено - ако беше я оставил да се смени всичко необходимо сигурно щеше да си по-доволен, така че не смятам че вината е в майстора. За да не каже някой, че го защитавам само ще допълня, че не съм прибягвал до услугите му досега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първият и единствен път, когато посетих въпросния "майстор" беше тази зима.

 

Ти си отишъл с единствената мисъл как да се изциганъоса работата, понеже еди си какво и после не ти е харесъл резултата. Еми естествено - ако беше я оставил да се смени всичко необходимо сигурно щеше да си по-доволен, така че не смятам че вината е в майстора. За да не каже някой, че го защитавам само ще допълня, че не съм прибягвал до услугите му досега.

 

Аз съм отишъл ясно казвайки, че не ми се дават 100 и кусур лева, за кола, която след няколко месеца отива за скрап. Това дали се изциганьосвам не е от твоята компетентност - нито ме познаваш, нито ми знаеш финансовото състояние.

Проблема обаче не е в това. Не съм се изказал много ясно явно. Това е което намерих за нередно, може би за други е в реда на нещата:

1. При предварителна уговорка за ден и час ми се наложи да чакам 1 час на най-големия сняг.

2. Казах какво искам - искам да знам какво е състоянието на съединителя и какво е нужно да се смени - исках аз да си взема частите.

3. Три поредни дни звъня да питам какво става - нищо не става. Е защо трябваше да я закарам тогава? При другия майстор щеше да стане същия ден. Когато се уговарям за кокнкретен ден и час очаквам че ще се започне работа по колата, а не че ще чакам една седмица.

4. Казва ми се че като се стигне до моята кола ще ми се обадят - по-горе съм описал какъв беше резултата.

5. Жилото на смукача развалено, парното развалено.

Ако това е нормално за теб, за мен не е.

Така или иначе, случката е от зимата, не я описах тогава, мислейки, че точно такива ще са реакциите, съжалявам че я описах сега.

Просто реших да споделя, че tsanko не е единственият недоволен...

Но явно тук това не е желателно - като си недоволен от нещо значи се циганьосваш.

Модераторът ако прецени, да ми изтрие мнението.

Явно съм объркал форума и темата

:?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, хора, що се излагате като кифладжии, бре?! Симо е много наш човек, ако имате забележки - ми говорете с него, убеден съм, че има начин да се разберете и да оправите нещата. Да се говори зад гърба на хората е един крайно неприятен навик, който много се изкушавам (макар и сексистки) да определя като путкенски... Съгласен съм, че този раздел е направен с тази цел, но все пак за да поставите някого тук, поне според мен трябва да сте изчерпали всички възможни начини.

Мене не ме е страх да кажа - кола на 10+ години с всеки изминат ден си става кълбо от проблеми и всеки си решава - да се отърве ли от него или да се занимава с "реинкарнирането" му. Моята Фелиция уж е сравнително нова и не създава големи проблеми, но все пак при този пробег (30000 км за 2 години) си излизат някои неща...

Така че - сърдете се на Симо, но с мярка и винаги първо му казвайте на него, че му се сърдите - може пък да се уредят нещата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами аз продължавам да нямам никакви забележки към Симо.За каквото и да съм отъшъл при него винаги съм останал доволен. Аз също съм си смянял при него съединителя и за части + работа ми взе 87лв.

Кога е било това?

Защото на мен ми взе над 150лв. 50 за работа и сто и нещо за материали...

Беше декември.

Към Божи:

Не ги разбирам нещата така аз.

Симо не е "мой" човек. Не си представям да се връщам двайсет пъти, защото някой не си е свършил работата като хората, нямам време за губене да се катеря сто пъти до зоопарка да ми се дооправя това или онова и да чакам по една седмица, за работа, която става за един ден.

Когато не съм доволен от нечия работа - просто не отивам там повече.

Симо не ми е кварталното аверче, което ми прави колата на приятелски начала. Това че ми се усмихва насреща по никакъв начин не прави по-приятно чакането, моткането и дооправянето на колата в последствие.

Отишъл съм за пръв и за мен последен път при този майстор. Разказах резултата. Очевидно обаче Симо тук е като някаква свещена крава, за която или само хубаво или нищо.

Наистина сто пъти съжалих, че написах впечатлението си.

Запзвам си изводите за мен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, не ставам адвокат на никой,ама бащата преди години беше при същия Симо за нещо дребно и остана много доволен.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност никът ми е Боци, но карай!

Не знам какъв ти е случаят! Не знам някой майстор да е свещена крава! Не защитавам Симо, само отбелязвам, че ти си от малкото, които имат проблем с него! Предполагам, че ако му разкажа историята, ще се трогне дълбоко и все така разчувстван ще си го премести от единия крачол в другия...

 

Хайде весел уикенд!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз предлагам да се веземе решение дали да имат право на мнение в раздел Черен списък нерегистрирани потребители, защото така става много лесно окепазяването на даден майстор или сервиз, без дори да се знае кой се крие зад "Гост". Това би могло да се прави дори от конкурентни сервизи и майстори. Затова си позволявам да пусна анкета по този повод - нека поне като има недоволни от някой майстор да се представят. Аз не защитевам този или онзи, рядко прибягвам до услугите на майстори, но не мисля, че е редно всеки да се изказва. Ето един прост пример - 2ма души, които са некомпетентни казват - на мен ми смени съединителя за 40лв материали /лагер + феродов диск/ и 50 за работа, а другия - 100лв за части /лагер, феродов диск и притискател/ и 50 за труд и излиза, че единия е бил преебан едва ли не. По тоя повод някой може да реши да смени само феродовия диск и на него ще му е най-ефтино. Това значи ли че неговия майстор е по-добър?

 

Ето линк към анкетата: http://www.skodaowner.org/forum/viewtop ... 4761#24761

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност никът ми е Боци, но карай!

Не знам какъв ти е случаят! Не знам някой майстор да е свещена крава! Не защитавам Симо, само отбелязвам, че ти си от малкото, които имат проблем с него! Предполагам, че ако му разкажа историята, ще се трогне дълбоко и все така разчувстван ще си го премести от единия крачол в другия...

 

Хайде весел уикенд!

Ако ме интересуваше какво мисли Симо за нескопосаната си работа щях да се върна и да искам да си оправи нещата.

Коментари повече са излишни.

Това , че Симо е "ваш" човек може би е хубаво да се добави към темата за майстори в белия списък, та да не се залъгват "не ваши" човеци да ходят при него.

Успех в местенето...

 

Уважавай колегите във форума! Спазвай етиката и забрави за заяждането! Няма "наш" и "ваш" майстор. Симо не е цвете, но не е и такъв, какъвто го описваш. Ако ти беше убеден в правотата си щеше да идеш при него да си довърши работата...

 

Mishelle™

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност никът ми е Боци, но карай!

Не знам какъв ти е случаят! Не знам някой майстор да е свещена крава! Не защитавам Симо, само отбелязвам, че ти си от малкото, които имат проблем с него! Предполагам, че ако му разкажа историята, ще се трогне дълбоко и все така разчувстван ще си го премести от единия крачол в другия...

 

Хайде весел уикенд!

Ако ме интересуваше какво мисли Симо за нескопосаната си работа щях да се върна и да искам да си оправи нещата.

Коментари повече са излишни.

Това , че Симо е "ваш" човек може би е хубаво да се добави към темата за майстори в белия списък, та да не се залъгват "не ваши" човеци да ходят при него.

Успех в местенето...

 

 

Госте, много грозно взе да става...Симо не е нито "наш", нито "ваш"!Това,че си недоволен е ясно, но вместо анонимно да говориш с/у човека, отиди и се разбери с него!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.