Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Лично мнение


Guest Лош

Recommended Posts

Прав си, ///M Power" - по-точно казано измерването става к.с/кг, а при 1 к.с./10 кг си е смешно да се говори за "много коне"! В момента разполагам с по-добро съотношение на моята "японка" и не съм доволен!

За Фабията - не е честно да се сравняват дизел и бензин....Фабията е с 1.9 TDI и тук мнооого важен е МВМ, който е над 310 Нм.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

MPower - FabiaRS не е 140, а 130 коня :)

Scorost - МВМ на FabiaRS не е повече от 310 Нм, а точно толкова. Иначе за сравнението между дизел и бензин - наистина си прав. Не е честно. И то напоследък такова сравнение е в ущърб на бензиновите мотори - разход, въртящ момент, разходи по автомобила и т.н. ;) И един въпрос към теб - защо на Пасат най-големия дизелов мотор е 2.0 TDI, при положение, че VAG разполагат и с по-големи агрегати (монтирани на Ауди)? Странно ми е.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

MPower - FabiaRS не е 140, а 130 коня :)

Scorost - МВМ на FabiaRS не е повече от 310 Нм, а точно толкова. Иначе за сравнението между дизел и бензин - наистина си прав. Не е честно. И то напоследък такова сравнение е в ущърб на бензиновите мотори - разход, въртящ момент, разходи по автомобила и т.н. ;) И един въпрос към теб - защо на Пасат най-големия дизелов мотор е 2.0 TDI, при положение, че VAG разполагат и с по-големи агрегати (монтирани на Ауди)? Странно ми е.

дам прав си 130 кс,нещо се бях отплеснал :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мотора за който става дума е редови, 4-цилиндров и има работен обем 1 896 кубика, получени от цилиндри с диаметър 79.5 мм и ход на буталата 95.5 мм. Степента на сгъстяване е 19:1. Максималната мощност от 96 квт/130 к.с. се постига при 4 000 об/мин, а МВМ от 310 Нм е на разположение още при 1 900 об/мин. С него се оборудва дори и новото POLO.

При RS на Фабия, по информация от чехите, има възможност за моментно разполагане с по-голям МВМ. Нещо подобно, като при новото Мондео на Форд - 340 Нм, но при нужда се ползва 400Нм. :D

Колкото до моторите при модела Passat - по данни на ADAC в Германия се котира много повече моделът с 1.9 TDI, който е помпа-дюза и германците не могат да се начузят защо у нас се поръчва изключително 2.0 TDI....

Те са приели, че няма смисъл да слагат на този модел по-голям бензинов двигател от 3.2 V6, а за търсачите на силни усещания предлагат 2.0 TDI с мощност 170 к.с.! ;)

Който иска повече - да си купува Phaeton :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за изчерпателния отговор :) Само ще допълня - мотора 2.0 TDI на Пасат го има както ти пишеш - със 170 коня, но така и със 140. Не съм наясно откъде идва разликата в конете :oops: Но справка с онлайн ценовата листа на българския вносител показва, че в БГ се предлага само мотора със 140 коня. Този със 170-те кончета го гледах само на немския сайт:(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, у нас се предлага "малкия" 2.0-литров - 140 к.с., но именно за него се чудят германците! Колкото до 170 -те коня - получени са с нов мениджмънт на двигателя и лека промяна на налягането в турбото. Има монтиран и филтър за твърди частици/сажди/!

Най-неприятното е, че "Еуратек" скоро няма да бъде "издухан", като вносител на Шкода у нас. Това означава, че ще почакаме доста за обслужване, информация и каквото и да е в стила на съседната тема за VAG!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тъй като вече сме на вълна големи мощности и големи коли, искам да споделя едно мое наблюдение, като разбира се, очаквам и възражения.

За нас, простосмъртните, мощните западни коли стават реалност, когато вече са амортизирани. И колкото по-добре "гледана" е една колица, толкова повече е карана. Просто никой на запад няма да си позволи да изплаща едно скъпо возило, за да се грижи за него, докато цената му падне достатъчно и се появи най-после тариката, който го купува същото - но на 10-20-50% от цената му като ново.

В тази светлина, струва си да се помисли за какво возило става дума:

Калибрата и Тиграта надали са чак толкова изтормозени от път, дори поради факта, че са доста некомфортни за дълго пътуване. По-скоро са подлагани на неразумни натоварвания от некомпетентни шофьори. Да се смятат такива коли за спортни е чист майтап. Те са тунинговани.

За някои конкретни модели (Рено 19 1.8 16V) се счита, че поголовно са прегрявани, други имат свои си беди.

Обратното важи обикновено за "лайнери" като Мерцедес и БМВ - те не са ползвани от мърлячи, но яко са кръстосвали по аутобаните през кратката си служба. Стажът им е в стотици хиляди км, а защо не и милион, преди да ги приберем "на пенсия". Това е печалната история на зверовете, които на равно те издухват със 100 над твоите 100, а на следващия баир ги застигаш да пухтят като ТИРове..

Като че ли най-печелившият случай е да намериш леко катастрофирала кола. Там поне е ясна причината за "раздяла", а най-вече е сигурно, че не сме минавали през козметичния салон на автокъщата, където доста са ни подмладили.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Лош като цяло съм съгласен с теб за повечето неща които написа ама все пак да допълня че в България макар и не много има и нови сравнително мощни коли. Специално ще разгледаме калибрата. Ясно е че като нова е вървяла повече ама да не кажеш че разликата ще е фрапатна. Поради финансови наи вече причини се радваме на 10-15 годишна западна барака която хората са хвърлили. затова съм съгласен че разлика има но няма да е ужасно голяма

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.