Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Странен Проблем с Парното?


biser.or

Recommended Posts

...Но едната мойта страна духа топло а от другата студено ...ЗАЩО ИДЕЙ???

Мерси

 

Абе погледни си книжката за управление на двузонния климатроник. Или направо нагласи и температурата на човека до теб в нормални граници!

Са серизоно - предполагам, че клапата не се отваря изцяло (тази дето пропуска топлия въздух) и просто към дясната част не отива много топъл въздух. И понеже е зима и студ, като духа слабичко топлия въздух, си мислиш че всъщност е студен. Ако пуснеш парното на най-слабата степен, не е ли по-топъл въздуха, който излиза?

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз така имах проблеми автопилота преди време ! :mrgreen: :lol: Иначе сериозно, и аз си мисля, че е от клапата ;) . Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това е типичен проблем за наште коли, а и за доста западни - само че обикновено духа по-топло отдясно и по-студено отляво - към шофьора. Предполагам, че някакви в клапи и тръбите за топлия въздух е проблема. Като пуснеш вентилаторчето на парното не се нормализира и изравнява топлината - равномерно и от двете страни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прави се за безпари на улицата. В ESTELLE MANUAL има схема на парното- провери си лостчетата. В тази и други книжки пише как се обезвъздушава системата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...палиш, червената стрелка на парното - нагоре, отваряш багажника

, отваряш кранчето за обезвъздушаване на охл.с-ма (до съда за течност на чистачките минава шлауха) и докато потече антифриз без

възд. мехури. Ако искаш ,си събери в съд изтичащия антифриз....

Ефекта е по-добър ,ако се повдигне дясната страна на колата.....

Следи се нивото в разширителния съд да не е паднало под мин....

Иначе по принцип, шоферската страна винаги е по- хладна...

Може би иска промиване на радиатора на парното, ако има затлачени канали....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прави се за безпари на улицата. В ESTELLE MANUAL има схема на парното- провери си лостчетата. В тази и други книжки пише как се обезвъздушава системата.

 

:smt017 ей това е правилния отговор. най добре първо прочети и разгледай какво пише по книгите който са качени в нета и като има нещо неясно питай.

 

пп. за обезвъздушаване трябва да ти е загряла колата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Прави се за безпари на улицата. В ESTELLE MANUAL има схема на парното- провери си лостчетата. В тази и други книжки пише как се обезвъздушава системата.

 

:smt017 ей това е правилния отговор. най добре първо прочети и разгледай какво пише по книгите който са качени в нета и като има нещо неясно питай.

 

пп. за обезвъздушаване трябва да ти е загряла колата!

 

НЕ трябва!

 

Има един трик, с който става идеално на загасена кола и НЕзагрял двигател. По-пестеливо е, а освен това и по-безопасно за колата.

 

Трика е следния : Отваряш отпред кранчето дето е в багажника, слагаш една бутилка там (примерно литър за да пасне добре и да се крепи сама) и отиваш отзад. Взимаш маркучето дето е уж преливник и надуваш през него, като си затиснал с ръка гърлото на казанчето. Гледаш отпред в шишето какво излиза - като се понарълни го наливаш обратно в казанчето и повтаряш процедурата. Пробвано е, работи! :)

 

Това е! Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става по начина на Galliard33- термостатът може да не е отворен, но той има една маааалка дубчица с едно като палче, което го запушва. Палчето се чува като се стисне някой от дебелите мъркучи.

Това съм го прави обаче съм надувал с уста през големия отвор :lol::lol::lol: (после ми беше лошо и ме боляха бузите ) :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Става на студена кола и точно там е врътката - не е нужно да палиш изобщо.

 

Само да изясня нещо - топлата вода отива към парното винаги, независимо от термостата. Само с кранчето дето си е на самото радиаторче (в краката на пътника) може да се спре.

 

А за антифриза - никой не е казал, че ще го пиеш тва да не тие е бира :smt013 Там само ще надуваш през маркучето и после :smt032

 

Айде успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И за пояснение- обезвъздушаването не се извършва само заради въздуха в радиатора на парното, но и заради въздуха в радиатора отпред :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да се реши проблема е необходимо е да се източи антифриза. Свали цялото тяло на парното, след което се разглоби и почисти радиаторчето с въздух. Септември правих тези действия и сега мога да се похваля с много добро парно. Мога да помогна София GSM 0887693727 Ангел

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси много за съметите но пак

ме е страх да го правя сам... :oops: :oops: :oops:

 

ако искаш да дойда и за ръка да те държа за да не те е страх???

 

я се стегни и давай сам, не е нищо трудно и не мисля, че има нещо което да прецакаш при евентуална грешка

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.