Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Смяна на предно и задно стъкло


PV

Recommended Posts

Не мисля, че с "голи" ръце ще се справиш. Т.е. трябва с нещо да държиш стъклото при монтажа. Една хубава двуточкова "лапа" върви от порядъка на 150 лева. Мога да ти услужа с една. Всъщност колко струва една смяна на стъкло в сервиз, че ми стана любопитно?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

миналата година по това време бях решен да си сложа задно стъкло с реотани. Бях пред дилемата дали мога сам да го направя. Погледнах самокритично към уменията ми и най - накрая ходих до Симо до зоопарка той да ми го смени, но той веднага отказа и каза, че смяната се прави лятото, за да е мека гумата и да не се счупи стъклото. Така че, ако ти ще го сменяш намери си топъл гараж за целта. Старото може да се свали като се среже уплътнението. Така ще се махне старото стъкло без да се счупи(при положение, че е здраво, а ремонта не се налага защото някой ти го е счупил).

Новото като го слагаш трябва в канала на уплтнението да вкараш и въженце или многожилен кабел. Така след като започнеш с монтажа с издърпване на кабела от канала, часта от уплътнението която трябва да легне върху външата част на прозореца ще застава......сама..... като дърпаша кабела.

 

в някаква книга беше обяснено това доста по подробно и по ясно.аз от там съм го чел и сега по спомен ти казвам.

 

пп.Радо от кърджали е сменял предния си прозорец скоро, дано се включи в темата и да ти помогне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

203стр. от синята книжка.

 

Сега в студа вероятността да се счупи е много голяма. По принцип при малко напрежение в стъклото то се раздробява цялото така че не избързвай.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Mishelle, благодаря за предложението за лапата. От отговорите и от книгата придобих някаква представа. Излиза, че уплътнеията старите трябва да срежат, и не могат да се използват. За съжаление сега искам да отида в сервиз, но по-скоро трябва да извикам майстор при мене, тъй като идеята е да махна стъклата от едната кола и да ги сложа на другата и обратно, тъй като мойто предното е пукнато, а задното ми е без отопление. А другата кола не е в движение. Ще мисля и ще поразпитам дали някой майстор ще дойде на място, тъй като не знам дали ще се справя, а и студа както казва Белия лебед ако трябва да се вземе предвид...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://spasm.cjb.net/common/Skoda%20Books/120_Sinq/9901.jpg

http://spasm.cjb.net/common/Skoda%20Books/120_Sinq/9902.jpg

В синята книга не пише да се режат уплътненията. Как стои въпросът при смяна на стъклото и ползването на старото уплътнение?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако стъклото е за хвърляне се маха като с отверки се подпъхва от по-късата страна и се избутва с крак. Сваля се уплътнението и се слага на новия джам. Слага се една връв по прореза къдети влиза ламарината(спецялна ама може и да се пробва с обикновенна) и се издърпва от вътрешната страна на купето.

Така ми го направиха от Кобра- за без пари като си купиш стъкло от тях- е после течеше.... ъфкорс

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като боядисвах колата лятото махнах и двете стъкла, без да режа гумите и полсе ги сложих със същите уплътнения и няма проблеми и от никъде не тече при това без да лепя със силикони и т.н.

 

Задължително трябва да е топло за да са меки гумите, за смъкването просто с една отверка - широка и да не е остра, че да не среже гумата, от вътре се подпъхва ръба на уплътнението да излезе пред ламарината и така по целия горен ръб и страничните. После стъклото се вдига на горе и така излиза и долния. Добре е да има кой да помага и не трабва да се бърза и да се прилага каквато и да било сила че да не се пръсне стъклото.

 

Слагането става или с въженцето, което би трябвало да се по-лесно или както аз ги сложих с метално приспособление, което представаляваше желязно цилиндрично тяло - Ф4мм и от единия край огънато на 90 градуса, като на него край е заоблен ръба и с него издърпвах ръбчето на уплътнението да прескочи ламарината.

 

В интерес на истината ги сложих сам без втори човек.

 

Пожелавам успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Преди седмица сменях задното стъкло с такова с реотани. Смяната ми я направиха в сервиз за автостъкла, където за демонтаж, без да счупят старото и монтаж на новото стъкло ми взеха 10лв и им отне около 20-25 мин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за указанията. Ще потърся някоой да дойде, щото иначе сам трябва да свалям новите стъкла и после да ги слагам старите на другата Шкода. Ако не стане, ще си карам така и тая зима.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз питах Симо за смяна на задното стъкло и той не ще да се занимава щото има голяма вероятност да се спраска някое от стъклата - особено това дето се сваля, ако не се режат уплътненията, а ако се режат - приготви си 40 лв за нови.

Той вика, че това трябва да се прави докато е топло - най добре лятото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.