Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Халогени


kukumitcin

Recommended Posts

Към колегите който са с халогени имам едно въпросче.

Мястото и закрепването ми е ясно....само искам да попитам от къде прекарахте кабелите до купето?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моята 120-ка е '82 г, т.е. от по-старите, ама не мисля, че на новите са измислили друг начин на пускане на снопа кабели. Та значи отваряш предния багажник. Заставаш пред колата, с лице към нея. От дясната страна в багажника, покрай калника минава сноп кабели за фаровете и мигачите. Лесно се вижда от къде идва и къде влиза в купето. По същият път пускай кабелите за халогените.

Ти сигурно си го предвидил, ама аз да си кажа - задължително си сложи бушон на халогените, че стават ... поразии ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз да се включа с няколко въпроса :)

 

1) На мен и мястото за закрапването не ми е ясно, в смисъл има ли специално такова или кой където намери.

 

2) Може ли да кажете и как става включването, допълнителен ключ ли слагате и допълнително реле ли ... и къде ги слагате, в смисъл за ключа, ако е обикновенна "цъкалка" може да се пробие някъде дупка, но релето къде се слага и какво трябва да бъде това реле :?

 

3) Колко вата са нормални халогени (примерно тия полските дето Mishelle ги препоръчваше), пак ли са 55 или по-малко, защото ако са по-малко има далавера да се сложат и през деня да се кара на тях вместо на фаровете, така се намалява консумацията, което ще е полезно с оглед на софийските задръствания. Органите на реда дали ще се заяждат, ако се кара само на халогени?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мястото..аз лично ще ги монтирам под предната проня.

Ключа аз съм го мотирал до този за задната светлина за магла.Ключа който съм сложил е от Москвич.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не се разрешава да караш на халогени вместо на къси, даже в закона си пише, че на халогени се кара САМО ако има мъгла, а не всяка вечер с цел да виждаш по добре, а тия срещу теб кучета ги яли.

 

ключа си го сложи където ти е удобно и където искаш.. Отляво да волана в долната част на таблото има дупки за 2 ключа. Едини е за мъгла както писа колегата, а другия .....волна програма, аз там съм си сложил волтметър и с ключа за стопа за магла(аз нямам такъв стоп) си го включвам и изключвам за да не ми свети постоянно, че е със светодиоди.

 

релето може да си го сложиш където ти е кеф. аз лично бих го сложил за пригледност до релето за къси/дълги светлини. Намира се като отвориш багажника и застанеш с лице към колата отдясно на сервото или казано по друг начин под моторчето за чистачките. Трябва да съобразиш релето с мощността на халогените. На всеко реле си пише максимален ток който може да прекъсва и включва. тока си го смяташ по ; " P=U*I "

 

успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Схванах основните идеи, мерси.

 

Там където вие имате дупка за втория ключ, до този за мъгла аз имам извод за запалка, тъй че ще трябва да търся друго място и да пробивам , ама това не е толкова голям проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не се разрешава да караш на халогени вместо на къси, даже в закона си пише, че на халогени се кара САМО ако има мъгла, а не всяка вечер с цел да виждаш по добре, а тия срещу теб кучета ги яли...

Вярно е, халогена не може да замести фаровете, той може само да ги допълва в определени ситуации. Освен това според закона халогена не може да се използва самостоятелно. Трябва да имаш включени минимум габарити.

Но с останалото не съм съгласен:

- на халогени не се кара само когато има мъгла, а може да се кара когато има намалена видимост - това освен мъгла, включва дъжд и сняг;

- халогените не би трябвало да заслепяват насрещно движещите се. Но всичко опира до регулировка. Колкото можеш да заслепиш с нерегулирани фарове, толкова можеш и с нерегулирани халогени. Ако си ги насочил както трябва, на насрещните коли ще им е все тая дали си с халогени или не ;)

 

А относно евентуалната икономия при каране на халогени, вместо на фарове - крушките за халогените пак са си 55W ;)

 

Orange - не забравяй да сложиш реле за халогените. Всъщност ти ще го видиш на схемата в кутията им. И друго важно - сложи им бушон!

И малко тънък момент - разположи халогените колкото е възможно по-встрани от фаровете. Ефекта е поразяващ - от далече като погледнеш колата създава илюзия за нещо по-широко. Играе важна роля като се лепнеш зад някой - оня не може да се усети, че го е напънало СОЦ-возило на 20 години :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.