Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Колеги,моля помогнете!ВАЖНО!!!!ЗА 120 Л


ceco89

Recommended Posts

Имам проблем с една Skoda 120 L!От гарнитурата тече масло.Закарахме я на техник и тои каза 4е НАИ вероятно цилиндрите да са се разширили и сегментите да са изтаркани затова да не обират маслото и да избива!!!!! Сега я карам на 3-бутала.Про4етох във форума 4е могат да се изпилят ризите и да се сложат бутала от ЗАЗ!Други казва 4е те4а се отстранява като омажеш целия двигалел със силикон!НЕЗНАМ ДАЛИ ЦИЛИНДРИТЕ СА "ЗАМИНАЛИ".КАКВО ЩЕ МЕ ПОСАВЕТВАТЕ.Благодаря предварително!

Моля не пишете ако не можете да ми отговорите!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А добре дошъл, както се казва :mrgreen: ! Теча се отстранява като просто си смениш гарнитурата(всъщност от коя гарнитура ти избива масло?). Честно казано не знам защо са ти бутала от ЗАЗ, ама нека и другите си кажат.Не съм чувал за "разширени" бутала също, но да сметнем, че нямам много опит. Сегментите, даже да не обират маслото,защото примерно масления сегмент е счупен, то няма да избива през гарнитурите, а колата ти ще го гори и ще пуши като парен локомотив.Та тук идва логичния въпрос - колата ти гори ли масло? А защо работи на 3 цилиндъра?. Успех и поздрави!

 

 

П.П. Нямаш ли на клавиатурата "ч" и "ш"? :mrgreen: :P

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А добре заварил! :mrgreen: Значи казваш да си сменя само гарнитурата. А ако е прецакан(деформиран) цилиндера и сегментите са изхабени може ли да избива масло(щото не пуши като печка,значи не изгаря масло;нормално си баца)?Колкото до гарнитурата я имам нова и само "чакам" да разбера дали е само гарнитурата за смяна или и цилиндрите са за пилене!!!Иначе я разглабям като нищо :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж сега, нямам кой знае какви познания по Шкодичките, ама май проблема ти е в гарнитурата. Пак питам от коя гарнитура ти избива масло - от тази на картера, на капака на клапаните или? Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моля не пишете ако не можете да ми отговорите!!!

 

Виж сега, нямам кой знае какви познания по Шкодичките....
:mrgreen: :mrgreen: я и аз малко да понапиша ..

 

а каква компресия имаш на цилиндрите.ако те са се разширили както казваш ще имаш слаба компресия защото сегментите на уплътняват добре. а щом не уплътняват добре масло ще навлиза в горивната камера и ще ти пуши както голегата каза. Според мен след като отвориш двигателя ще се види дали трябва да смениш само гарнитурата. така може само да гадаем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хора, колкото и да е прее*ан моторът, не може да тече от гарнитурата на главата. Имам усещането, че колегата има предвид друга гарнитура, а именно една от трите: 1. на капака на клапаните, 2. на разпред. вал, 3. на картера

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо - кажи коя е гарнитурата - отгоре на двигателя(капак клапани, под синята кутия),отзад(при ремъка) или отдолу(картер).

 

Второ за първи път чувам за кола, с разширени(!) цилиндри. По принцип нещата там са ризи, бутала и сегменти. Ризите и сегентите може да се изтъркат, но това лесно се познава - гори масло и не върви. Ако при теб само тече масло отнякъде - сменя се само тази гарнитура.

 

Ако наистина ти е изгоряла/ издухала гарнитурата на главата (най-важната гарнитура) ще я разбереш таз работа веднага - в маслото ще има вода, може да губи масло, може да пуши мнооого гъст дим(примерно влиза вода с антифриз в горивната камера).

 

Виж в раздела майстори - бял списък и си харесай един. Отиди при него поне да ти каже какво се случва, не разглобявай ако се чувстваш несигурен.

 

Това със силикона не винаги работи, а за бутала от ЗАЗ по-скоро не стават. Виж сегменти от ЗАЗ стават, но трябва да носиш твойте бутала(шкодовите) на стругар.

 

 

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Моля не пишете ако не можете да ми отговорите!!!...

Бих добавил - моля уточни си въпроса, за да може да ти се отговори не по догадки ;) Защото както излезе - от цилиндъра се качихме чак горе на капака на клапаните. Ако беше се уточнил по-раншко от де избива масло, веднага щеше да получиш отговора ;)

Между другото, както вече разбра, гарнитурата на капака на клапаните няма нищо общо с работата на 3 цилиндъра. Явно имаш и друг проблем.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.