Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

термостат менте


biser.or

Recommended Posts

Отваря едва когато стрелката е малко преди червената зона.Термостата е няква френска израбтка.По скоро изработката ми прилича като на стока от всичко по лев. набутах се цели 11 лв.Възможно ли е това менте да си работи ,а да се е скапал самия датчик за температурата и как да го установя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Датчиците се мерят с омметър при определена температура. Трябва само да намериш стойностите в някоя книжка.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз миналата седмица си смених термостата ,сложих също френски -вернет -8 лв с уплътнението.ама засега работи купих го от сточна гара .защо френски ?ами защото нямаше други ,но сега отваря на 88 градуса и парното е на 6.колега по -добре си сложи стария временно ,зависи какво му е де.по-добре да ти е постоянно отворен ,отколкото да отваря по-късно

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по-добре да ти е постоянно отворен ,отколкото да отваря по-късно
- Това изобщо не е по-добре, защото при по-ниска температура от оптималната износването на двигателя е в пъти по-голямо. Погледни какво пише в кнежката за Фаворит, Форман, Фелиция и ще видиш сравнението между каране при опт. темп. и при 40гр. - 10 пъти по-голямо износване за едно и също време.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали ще отваря по-рано или по-късно е все тая, т.е. е еднакво лошо :(

Колега, не си прави експерименти ами сменяй. Надали от датчик ти показва по-висока температура. Не че е невъзможно, но прегрял двигател заради 11лв. е мноооого кофти...

 

Поздрави

 

PS: Забравих - "свари" стария и ще разбереш дали е наред. Няма да можеш да измериш горната граница (над 100 градуса е), но поне ще видиш дали на 92 (май толкова беше) отваря. Ако не - в боклука...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

по-добре да ти е постоянно отворен ,отколкото да отваря по-късно
- Това изобщо не е по-добре, защото при по-ниска температура от оптималната износването на двигателя е в пъти по-голямо. Погледни какво пише в кнежката за Фаворит, Форман, Фелиция и ще видиш сравнението между каране при опт. темп. и при 40гр. - 10 пъти по-голямо износване за едно и също време.

може и да пише подобно нещо нона дядо ми шкодата е карана около 5 години с терностат който е постоянно отворен -след 5 години нищо и нямаше ,докато си сложи 1 термостат който при първото излизане и прегря колата.а дотогава не беше и правено нищо по двигателя.и компресията и беше като на нова кола.така че си пражи изжодите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

 

За тия 5 години колко километра мина? Щото аз бих минал 150ооо.

Единственото за което си прав е, че при незатварящ термостат скапването е по-бавно отколкото при неотворен...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

 

За тия 5 години колко километра мина? Щото аз бих минал 150ооо.

Единственото за което си прав е, че при незатварящ термостат скапването е по-бавно отколкото при неотворен...

ами мина около 200000км колкото и смешно звучи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Отваря едва когато стрелката е малко преди червената зона.Термостата е няква френска израбтка.По скоро изработката ми прилича като на стока от всичко по лев. набутах се цели 11 лв.Възможно ли е това менте да си работи ,а да се е скапал самия датчик за температурата и как да го установя.

 

термостата случайно да беше в жълто- оранжева кутийка с надпис калористат ? ако да - и аз се прецаках със същото л. при мен отваря по- рано . пак нямам парно . термостата е на 3 - 4 седмици !!! вносителя му в българия е евро07 .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз съм патил(и още де) с термостат закупен от сим. шосе обаче за 120ка. Някакъв словенски(полски) мисля, че беше с нарисувана някаква кола, но не шкода на кутииката. Купувам си от там 2ри и карат по 1 година няма и толкова и после започват да държат много ниска температура. Сега с този който карам ми отваря на 82-85 и след това тампературата ми пада към 65 градуса и там си стой. ефектът от парното естествено е минимален.

 

пп.извинете ме че пиша за термостат на 120ка но те са подобни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз си взех от френските термостати по 8 лв. Верно изглежда малко грубо "сделан", ама колата сега загрява в пъти по-бързо от преди, като стигне до около деветдесет и няколко градуса (фелацията няма точно разграфен уред) "обръща" водата и пада до малко под 90, после пак качва една идея нагоре и там си седи стрелката... за справка предишния ми термостат беше немски Валтер, ама като дойде зимата с мъка качваше над 70 градуса и като пуснех парното пак рязко падаше под 70

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм фен на Валтер и немож ме убедите , че е калпав просто сте пресрочи срока му на годност , а уважавам марката именно заради това , че като се скапе не блокира на затворено и немои ми скапе колата 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз съм фен на Валтер и немож ме убедите , че е калпав просто сте пресрочи срока му на годност , а уважавам марката именно заради това , че като се скапе не блокира на затворено и немои ми скапе колата 8)

за това съм съгласен че е по-добре да е отворен отколкото да не отваря :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...
Това изобщо не е по-добре, защото при по-ниска температура от оптималната износването на двигателя е в пъти по-голямо.

Възможно е да се съглася колега, но до някъде. От 6 месеца карам с такъв термостат (блокирал на отворено) и сега проблема се заостри в студовете та си го смених- нямам проблем и до сега с ДВГ-то (като изключим дребни забележки). Според теб ако термостата ми беше блокирал на затворено дали щях да изкарам същите 6 месеца??? Но определено съм съгласен че и в двата случая не е добре и предпочитам по-малкото зло.

 

Поздрави и за много години :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега,

 

За тия 5 години колко километра мина? Щото аз бих минал 150ооо.

Единственото за което си прав е, че при незатварящ термостат скапването е по-бавно отколкото при неотворен...

ами мина около 200000км колкото и смешно звучи.

- Ами наистина е смешно, защото 200к е целия ресурс на двигателя на 120 като не всички успяват да го достигнат, да не кажа малко стигат до толко без основен ремонт.

 

От 6 месеца карам с такъв термостат (блокирал на отворено) и сега проблема се заостри в студовете та си го смених- нямам проблем и до сега с ДВГ-то (като изключим дребни забележки). Според теб ако термостата ми беше блокирал на затворено дали щях да изкарам същите 6 месеца??? Но определено съм съгласен че и в двата случая не е добре и предпочитам по-малкото зло.

- Трябва нещо съвсем да се счупи, за да го оправиш. А дали ще може да изкараш със блокирал на затворено положение - първо много по-често остават отворени отколкото затворени, но на таблото за това имаш контролни прибори. А това колко се е износил двигателя може да се разбере само като се премерят ризите...
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.