Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

5A ток на контакт


Galliard33

Recommended Posts

Момчета, кажете, моля, според вас нормално ли е да дърпа 5А ток когато колата е САМО на контакт !?! :smt036 Няма нищо включено, проверих 100 пъти.

 

Когато включа газовия клапан стават близо 7А !?! :smt036

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе 5А не е нормално. Това са си 60W. Или ти свети плафона или нещо някъде имаш утечка. А ако беше казал и каква е колата може и повече инфо да получиш...

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а бензиновия клапан ? ампер и половна лапа . 3-4 ампера за бобината и половин ампер за таблото с уредите и клапана на карбуратора . половин ампер за релерегулатора ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига бе! Кой е тоя клапан дето го изкара 18W?!?! Той като печка бе! Бобината може и да е 3-4А ма малко се съмнявам. 3 * 12 = 36W...

Може пък и да си прав...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата разбира се е 120ка. Б.х м..му и утечка ще да е за 60W!?!

 

Нормално ли е акумулатор на 1 месец да умре за една седмица некаране?

 

Май ще им го нося на тез момчета да си го прибират и да дадат един нов. Ама от друга марка !

 

:smt019

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига бе! Кой е тоя клапан дето го изкара 18W?!?! Той като печка бе! Бобината може и да е 3-4А ма малко се съмнявам. 3 * 12 = 36W...

Може пък и да си прав...

на моята уредба имам 3 (три) газови клапана - един на бутилката , един на входа на изпарителя и един на самия изпарител (между първа и втора степен). общата им комсумация е 3,5 ампера .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...На мен ми зарежда с 12.6 и толкова седи и акуто ама ако е по - малко ще трябва да се направиш малко на ел техник със алтернатора...

При тези 12.6 волта и ти трябва да се правиш ел. техник. Малко е :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Замериха, естествено, на 2000 оборота е към 14, 14,2 волта. И ми завериха гаранциата. Но се чудя дали има вариант в който алтернатора дава достатъчно волтаж, но не и достатъчно ампераж...:?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Но се чудя дали има вариант в който алтернатора дава достатъчно волтаж, но не и достатъчно ампераж...
- Има такъв вариант. Ако примерно колекторите на ротора на алтернатора са зацапани, което е обичайно - възбудителната намотка на алтернатора вместо да е 5 ома става доста повече. ПРи това положение ако сложиш зареден акумулатор на празен ход с мимимум консуматори /т.е. без фарове и парно/ напрежението ще е в нормални граници, но като включиш фарове на никакви обороти няма да може да достигне 14В. Друг признак за неизправен алтернатор е, че оборотите на двигатеря не намаляват като включиш фарове/парно (консуматор).

 

Сега пак ти прегледах поста. Ако сложиш в колата зареден акумулатор още на празен ход /800об./ напрежението трябва да е максималното - т.е. да клони към 14,4В.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако по това с оборотите може да се съди - намаляват. А има ли начин да замеря таз намотка :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да. Мери се съпротивлението между M на алтернатора и маса /корпуса му/. Само изтегляш кабела, който идва от регулатора на напрежението към алтернатора и мериш. За 42А модела възбудителната намотка е 5ома. Ако е повече - сменяш четките на алтернатора и почистваш колекторите на ротора /там допират четките/.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друго въпросче - може ли да се оттича маслото и затова да му е много трудно на стартера? Забелязах, че съм на минимума.

 

Да ви се е случвало подобно нещо? Лампата не свети като върви колата, само на контакт(или като се опитва да гасне)

:smt036

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Друго въпросче - може ли да се оттича маслото и затова да му е много трудно на стартера? Забелязах, че съм на минимума.

 

Да ви се е случвало подобно нещо? Лампата не свети като върви колата, само на контакт(или като се опитва да гасне)

:smt036

 

Това че маслото ти е на минимума не може да доведе до светене на лампата на празен ход. И под минимума да е няма да свети. Трябва съвсем да намалее, за да падне и налягането.

 

Както сам се сещаш проблема най-вероятно е в износване на на лагерите на кол вал и самия него. Като се постопли си знаеш задачата. А за сега може да пробваш с по-гъсто масло - примерно 20W50, 15W50 - лесно се намира.

 

Оправи ли зареждането?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сипах масълце и сега пали и със стария акумулатор - това значи ли, че коляновия вал е за шлаиф?

 

Ако да - кажете добър майстор за напасването на лагерите... :(

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.