Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

СПЕШНО!!!!!!


biser.or

Recommended Posts

ДАЙТЕ СЪВЕТ!!! :oops: КОЛАТА ПРЕКЪСВА И СИ МЕНИ ОБОРОТИТЕ И НА ГАС И НА БЕНЗИН. РАБОТИ НА 4 - ЦИЛИНДЪРА . СМЕНЯХ СВЕШТИ,КАБЕЛИ,ДИСТРИБУТОРНА КАПАЧКА ДОРИ И ТАМПОНА КОИТО Е ЗА КАРБУРАТОРА. ОКАЗА СЕ ЧЕ Е ЛЕКО НАПУКАН НО И ОТ НЕГО НЕ Е.ИЗОЛИРАХ ДОРИ И СЕРВОТО И ВЕЧЕ ЗАПОЧВАМ ДА СЕ ЗАМИСЛЯМ ЗА ГАРНИТУРА ИЛИ ИЗГОРЕЛ КЛАПАН. АНГРЕНАЖНАТА ВЕРИГА МИ Е ХЛАБАВА. ИМА ЛИ ВЕРОЯТНОСТ ДА Е ОТ НЕЯ? КОЛАТА СИ РАБОТИ ДОБРЕ САМО ДЕТО СЕ ПОЛУЧАВА ЕДНО "ПРЕХАПВАНЕ" НА КАКВИТО И ДА Е ОБОРОТИ.....АБЕ ВСЕ ЕДНО ТИ СВЪРШВА БЕНЗИНА''' :?:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На ладите тоя номер става като се износи лагерът на авансовата плочка и чукчето не може да отвори и да стане искра.

Понякога не ще и да запали от първия път, но запали ли върви на четири цилиндъра, само дето току прегасва за секунда все едно че няма бензин.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е, преди ангренажната верига провери луфта във вала на делкото - ако е голям, отишли са втулките и е време за смяна.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Може да не нещо тъпо като разтоянието между електродите на свещите. Аз го имах това прекъсване, защото бях дал малко повече аванс, за да върви колата по-добре на газ. От тая работа обаче почна да прекъсва на ниски обороти на баир и на бензин. Свалих свещите, намалих разтоянието (направих го 0,6мм) и се приключи с проблема. За газ разтоянието на свещите трябва да е по-малко, за да работи добре колата, а на бензина му пречи големия аванс в ниски обороти. Така че колега пробваи с центровка на запалване и свещи и може да се оправи.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

делкото ти е проблема май...и на мен ми се случи подобно нещо докато бях на път. Хубаво че успя да ме докара в София и чак тогава се скапа окончателно ... като го разглобихме в сервиза, всичко вътре беше станало на сол ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Без да ме биете много, че не знам за доста неща по Шкодака, но на предната ми кола имах подобен проблем. Оказа се, че към делкото има прикрепено едно кондензаторче и целия проблем идва от там. Мисля си...дали е възможно и при теб да е така? Аз какви ли не гимнастики не правих... А точно преди да тръгна за Варна ми се наложи да го сменя и купих Бош, но след няколко дни на придърпване (нямах представа, че е от него - преди това, колата просто не поиска да запали и след съвет от приятел електричар го смених - струва няколко лева, а и вече сменено с ново, изобщо не ми дойде на акъла да търся там причината)... И във Варна един майстор, на който съм много благодарен, след като закачи количката на компютъра да я диагностицира, просто го изстръгна и сложи едно руско, изглеждащо все едно го е правил някой в 5-и клас. Но и до днес си върви колата.

Та погледни това кондензаторче...

Успех и пиши, какво е било, след като разбереш...

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам, че се намесвам, но е малко странно да няма кондезаторче на делкото. То е там с цел да обира "лошите" токове и като се скапе прави подобни мизерии, от каквито се оплаквате.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами аз на фаворита нямам пък незнам.аз съм с електронно запалване ,с комутатор и нямам кондензатор. :-k

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата е фаворит 91г. 8 месец. с електронно е. имах подобен проблем с опел вектра и се оказа, че компютъра е в няква грешка . рестартираха го и всичко се оправи. та ме навежда на мисълта дали да не сменя електронното а може би и цялото делко. залагам едно от 120 и ако всичко се оправи майната и на тая електроника. :evil: а да ви кажа честно умирам от яд че си продадох 120 ката и се набутах с тоя куц фаворит

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Веднага ти давам делко от 120 в замяна на Фаворитовото ти, било то и да не е в ред.

 

Съжалявам, че се намесвам, но е малко странно да няма кондезаторче на делкото. То е там с цел да обира "лошите" токове и като се скапе прави подобни мизерии, от каквито се оплаквате.
- Друг път не се намесвай като не разбираш. Функцията на споменатия от теб кондензатор далеч не е "да обира лошите токове", но заради познатията ти относно тока няма как да ти се обясни каква е истинската му функция.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

biser.or , погледни поне на стробоскоп какво отклонение ти дава веригата , погледни накрайника на делкото и ако не шари аванса от -10 до +10 градуса тогава търси проблема в "шибаната електроника" , защото тя рядко дефектира , а като се развали нещо по комутатора или делкото /датчика на Хол/ тогава колата въобще няма да запали ;) Ако трябва увеличи аванса , така че да не преминава 0 гр. и тествай / тва в случай , че много шари аванса по скалата/.

П.П. Одавна сменях делко заради разбит накрайник , щот преди нямаше отделни части за делкото та ми се наложи да се понабутам и немога да си спомня какво правеше колата тогаз , но досега рядко ми е правила номера колата откъм запалване.

Успех!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:smt039 Абе Вики, голема гад си! Що не обясниш за по-непросветените като мен. Аз чесно да си кажа изобщо не помня, какво ми беше казал електричара... Хайде прехвърли малко знания от твойта лейка, в нашите :oops:

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

та ме навежда на мисълта дали да не сменя електронното а може би и цялото делко. залагам едно от 120 и ако всичко се оправи майната и на тая електроника. :evil: а да ви кажа честно умирам от яд че си продадох 120 ката и се набутах с тоя куц фаворит

 

Колега, не пипай електронния блок. Той или работи или не работи. От него почти не е възможно колата да прекъсва. В него няма такъв тип електроника както в посочения от теб пример за компютъра на вектрата. Най-вероятно е центровката причината или свещи, верига...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде и аз да се включа и да понапиша малко за "непросветените":кондензатор се използва при запалителните системи,които да с чукче и наковалня.той служи за намаляване искренето при работа на чукчето.А при електронното запалване не се ползвас оглед на това че просто там няма чукче и наковалня.просто нали??? :smt004

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде и аз да се включа и да понапиша малко за "непросветените":кондензатор се използва при запалителните системи,които да с чукче и наковалня.той служи за намаляване искренето при работа на чукчето.А при електронното запалване не се ползвас оглед на това че просто там няма чукче и наковалня.просто нали??? :smt004
- Единственото вярно в поста ти е, че е си го обяснил просто - само да беше и вярно. То до този извод е успял да стигне и Сашо дори.
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде и аз да се включа и да понапиша малко за "непросветените":кондензатор се използва при запалителните системи,които да с чукче и наковалня.той служи за намаляване искренето при работа на чукчето.А при електронното запалване не се ползвас оглед на това че просто там няма чукче и наковалня.просто нали??? :smt004

 

ОбъЛкал си се :mrgreen:

И чукче си има, че и наковалня. Ама тока е малък и искра между чукчето и наковалнята няма. Затова няма нужда от кондензатор. Нещо повече. Кондензатора почва да пречи защото токовете са много малки (милиампери) и електронното не хваща момента на затваряне/отваряне на чукчето....

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И чукче си има, че и наковалня.

незнам бате ,ама объркания тука си ти

на моя фаворит 92г. няма нито чукче , нито наковалня.

май ти си се объркал нещо

ама както и да е то си е за вас :!: :!: :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде и аз да се включа и да понапиша малко за "непросветените":кондензатор се използва при запалителните системи,които да с чукче и наковалня.той служи за намаляване искренето при работа на чукчето.А при електронното запалване не се ползвас оглед на това че просто там няма чукче и наковалня.просто нали??? :smt004
- Единственото вярно в поста ти е, че е си го обяснил просто - само да беше и вярно. То до този извод е успял да стигне и Сашо дори.

и кое по точно не е вярно в обяснението ,я ми кажи?или само знаеш да лаеш? :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И чукче си има, че и наковалня.

незнам бате ,ама объркания тука си ти

на моя фаворит 92г. няма нито чукче , нито наковалня.

май ти си се объркал нещо

ама както и да е то си е за вас :!: :!: :!:

 

Виж, това че ТВОЯТ Фаворит няма чукче и наковалня, не означава, че всички са така! Карал съм 5 години с електронно запалване с чукче и наковалня!

Относно кое за кой е си го запази за теб!

 

Айде със здраве

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ме карайте да вадя гумичката моля!

Позволих си кратка справка с АутоДата , ЕТОС и книгата на Цедрих за Фелиция и Фаворит и никъде не беше описано запалване на Фаворит с чукче т.е. спора е безмислен , а всичко останало е съчинение по картинка ;)

Занапред ще помоля ако има да споделите опит по даден въпрос направете го , но не разводнявайте темите и не влизайте в безмислени спорове МОЛЯ!

П.П. PRR , не бъркай моля тиристорното запалване от завод Ворошилов с истинско безконтактно запалване ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде и аз да се включа и да понапиша малко за "непросветените":кондензатор се използва при запалителните системи,които да с чукче и наковалня.той служи за намаляване искренето при работа на чукчето.А при електронното запалване не се ползвас оглед на това че просто там няма чукче и наковалня.просто нали??? :smt004

 

В поста отгоре НИКЪДЕ не се споменава Фаворит.

Има безконтактно и електронно запалване. Едното няма механични контакти (примерно с датчик на Хол). Другото съдържа електронни елементи (тиристори, транзистори и сие). Т.е. това от Ворушилов е електронно, това с татчик на Хол е безконтактно. Почти задължително (поне аз не знам изключение) безконтактното е и електронно. Обратното не е вярно! :mrgreen:

 

А сега, ако искаш, трий. Твоя работа. Мен жокер ми не требе. Аз си правя разликата.....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.