Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

за бялата ми 120-ка


1203

Recommended Posts

Не че е идеално възстановена, но на Троян бях с нея. Имам една грешка - окончателно разредих боята с кореселин и стана нетрайна и като пръскана мазилка - това лято пак ще я боядисам.

 

* взех предница от отпадъци, нови прагове. Заварих ги с телоподаващото, Изпилих с флекса излишъка от заварката. Дефектите изчуках, остъргах до метал и запълних със зелено body(стъклонапълнен кит). После фино с синьо. Шлайф машинката е от Метро за 20лв. Минах цялата кола със суха шкурка 150, после 200. Пръснах (компресора го купувахме с Минимиро на времето) със жълт шприцлит на боди (9лв/л), Минах колата със шкурка 200 на ръка и с 400. За целите ми не стигнах да 'водна'. Пръснах боята.

 

Отдолу едрите кухини запълвам с 930+стърготини добре смесени. После 910 !на ръка! (много пъти, защото по принцип в/у смолата 930 нищо не лови), по заварките и където се срещат 2 ламарини 999 с четка. 910 го слагам в/у ламарината - изстъргана, мината с коростоп, измито после с вода и съвсем изсушено. 910 лови добре и в/у сребърен феролит, но НЕ в/у алкидна боя. На доста места металът е минат с алкиден грунд (кафяв) на Оргахим или Мегахим на ръка или с компресор. После следват 1-2 слоя феролит и чак после 910. След като поизсъхне се дообработва с боя по избор. Големите плоскости пръскам със сиво 950, а отвътре с бяло 950 (за шумоизолация).В/у 950 идеално хващат алкидните бои. Праговете отвътре са ми измити и изсушени добре и са с алкиден грунд. Има боди на база восък, но не съм го ползвал. В сервиза се минават всички коли с него. За отдолу може колата да е с 'каучуковата боя', на Лакпром skogi има опит с нея. Засега шкодата е без ръжда, както и ладата от 1987-ма е още неизгнила. Писахме един бояджийски сайт на времето, но ако го намеря ще го кача.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Един страничен въпрос - с бояджийство и тенекиджейство професионално ли се занимаваш? Не питам само от любопитсво, а и защото не познавам добър тенекиджия, ако ми се наложи да прибегна до услугите му. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Грешката ти преди да разредиш боята е това че работиш с много едра шкурка.Преди да нанесеш шприца е трябвало да я минеш цялата с 400 а след това с 600. Процедурата се налага за да не остават деруги от шкурката. след като нанесеш шприца повтаряш процедурата докато колата стане гладка като стъкло. От голямо значение е и с какви материали работиш. Що се отнася до разреждането на боята си има специален разредител .С кореселин се разрежда само шприца. моят съвет е да си купиш акрилна боя, но ти трябва и специален шприц за нея. Шприца по принцип е основа и не е необходимо да се минава цялата кола. Ако решиш да пръскаш колата с русенска боя трябва да внимаваш много . желателно е да я пръскаш поне 3-пъти .1-вия път за покривност и изчакваш около час.2- път нанасяш за слои и 3-път за гланц.Между всяко пръскане е необходимо да се изчаква тъй като боята няма втвърдител и е възможно стичане. Успех!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.