Jump to content

skoda-club-bulgariaskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

OMV Bixxol


mimi.b™

Recommended Posts

Това е новият енергоспестяващ продукт на ОМV ,съвместно разработен с турската фирма "Петрол офиси".

Новото моторно масло намалява разхода на гориво до 7% и ще излезе на пазара в Централна Европа от 15 февруари.

Новата марка позволява смяната на маслото да се извършва на по-дълги интервали-до 50хил.км.В същото време се запазват филтрите и катализаторите на автомобила.Емисиите от вредни газове също намаляват до 7%."ОМV Биксол" ще бъде в пет разновидности и ще замени всички досегашни марки моторни масла на компанията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей mimi,

Нали осъзнаваш, че звучи като научна фантастика. Ще следя коментари на колегите по тая тема...ще ми бъде интересно.

Може да го пробвам на един Опел.. /да не рискувам с Шкодата/ ако има поне малко общо с истината..

:))

Поздрави,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колко пара ще струва това ново масло, това първо? Може да е по 70-80 лв. литъра.

Второ, не ми се мисли за състоянието на това масло ако трябва да го караш 5 години (за който прави по 10 000 км годишно).

Трето, за всяко масло с по-висока спецификация, примерно полусинтетично спрямо минерално, синтетично спрямо полусинтетично, както и за добавките се твърди, че намаляват разхода на гориво с 5-10 %, ама на практика това и досега не е доказано.

Звучи малко нереалистично. Аз не бих го изпробвал, камо ли да рискувам повече от година. Освен при повече доказателства за качествата му - примерно от периодичен спектрален анализ на маслото от двигател, работещ с него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Поредния боклук който Ще се опитат да наложат на пазара. :evil: Патил съм от подобни дивотии и втори път" тома неверни" не се връзва.Карайте си колите с кастрол или истински валволин. :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аааа - не така колеги [-X Хубаво е, че OMV пускат такова масло. Те определено не са пионерите в тази област, но... Искам да кажа само, че тези масла не са за шоферите, които минават по 10К на година, а за тези, минаващи по 30К на месец ;) Маслата се сменят на предписания интервал или 1 година! Просто на тези масла, интервала е 50К км. или 1 година, а не както при другите - 15К км. или 1 година. Мога да дам пример. Ето тук >>> http://www.performancemotoroil.com/big_ ... anges.html

Хората си карат по 50К мили, респ. 80К км. и нямат грижи. А "животните", които карат, както се вижда от статията са: "Cummins Signature 600 Diesel Engine". Мдааа - 600 кончета!

Та интервал от 50К км. съвсем не е недостижим. Друг е въпроса, че никой от нас не мисли това за сериозно, нали :roll: Обаче хората си го ползват и изобщо не им пука, какво си мислим ние. И само да добавя - това изобщо не са измишльотини и драсканици в нет-а, както може би някой ще си помисли. Разговарял съм с 5-6 човека, които го ползват. Хората са доволни и като ми казаха, какви пари спестяват, ми стана ясно, защо са толкова ентусиазирани, когато говорят за това масло. Но все пак, те карат по 30-40К на месец. Докато ние, обикновенните шофьори, каращи по толкова на година, нямаме тази финансова изгода...а и производителите на масла също ;)

 

А това ме изненада бая :smt029 http://www.performancemotoroil.com/409000.html

 

Приятно четене на желаещите!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

mili kolegi skodadjii, izvinete me za latinicata, no i az iskam da se izkaja.

 

1voto za koeto se se6tam e, 4e ot na6ite mili kolici v pove4eto slu4ai masloto izti4a otniakude, a ne se "izhabiava" :)

 

2roto - otkakto govorih s edin dilar na OMV(toi kupuva benzinite im) , razbrah, 4e za BG se vziam nai-eftinoto i NIAMA da si kupia skoro ne6to ottam...Za benzinite - toi kaza, 4e samo 100 oktanovia e na OMV ka4estvo.

 

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Привет,

 

Мими, да си жива и здрава за полезната информация. Octi става служебна до 30-40 дни и ще върви с жената до Румъния и Турция поне 2 пъти на месец, та ще го пробваме новото масло, като дойде. А и това '' Bi '' в името най-вероятно е за Био, а там е истината - стига скъпа и вредна химия.

 

Колега zloQQ, учителю благи наш, мерси и на теб за инфото, мой чичо кара DAF в Холандия от осем години и като си дойде в БГ, разправя често за подобни чудесии, дето на нас ни се струват тука като научна фантастика.Е, който не вярва...негова си работа, то като са ни лъгали от малки за всичко - разбираемо е, ама света върви бясно напред и не чака нашето мнение.

 

Поздрави, Ицо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги,

 

Аз лично не бих си потрошил двигателя с това масло!

Ето защо: Както повечето знаете маслото има три основни функции - да смазва, да охлажда и да чисти. Има и други но да не изпадаме в подробности. За мазането - ок, може и да са го измислили да запазва качествата си 50к км. За охлаждането - също ок. Но чистенето.... Нормално производителя е сметнал че маслото се задръства със сажди за 15к км (толкова е на дизелите). Когато се задръсти със сажди почва да не чисти двигателя. А сега ми обяснете как масло със същия обем чисти три пъти по-дълго време, т.е. поема 3 пъти повече сажди? Дори това да е истина (а то не е!) как го виждате с масления филтър? Или ще сменяте маслен филтър без смяна на маслото?

 

След гореизложеното смятам да продължа да съм от балъците дето сменят масло на 15к км...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз също като PRR няма да си сложа на колата ;) Но не защото не съм сигурен, а защото просто няма за какво да го правя. Хората, които го правят, карат по 30-40К на месец, че и повече и пестят на година, около 30ооо$. Камионите, които съм виждал са с превъртяни километражи (над 1 млн. мили) и си ги карат и си пеят ;) Не знам какви филтри имат, но преглеждайки сервизните книжки на няколко камиона не пише да има смяна на филтър без масло. А може и да ментат нещо - знам ли. Правило ми е впечатление, че ние и много други неща отричаме, но за някои това е ежедневие. Аз ако имам камион обаче - определено бих карал с това масло. Все пак 30К в зеленко на година (пък и в лева да е) не е за пренебрегване, нали. Още повече, че производителя разрешава ползването на такова масло без допълнителни споразумения относно гаранцията на камиона. (Плаща се само малка сума 1000 и нещо си - нещо като компенсация на производителя на оригиналното масло, с което до преди 2-3-4 години камиона е работил на интервали от 10 хил. мили). Не че не можа да си ползваш редовните смени - много хора си предпочитат камиона първо да им излезе от гаранционния срок и после да сключат допълнително удължаване на гаранцията и тогава да почнат да ползват въпросното масло ;)

Абе явно са си направили сметката... Който иска да открива топлата вода отново - що пък не.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нека не намесваме камионите :mrgreen:

При тях маслото е по 10++ литра и не се сменя на 15к км а нд 30-50++! То иначе автобусите до Испания на всяко ходене ще сменят масла и филтри...

А за гаранцията - а не си сменил маслото в оторизиран сервиз - а забрави за гаранция. Ако ще на маслото да пише че е за 500к км...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 месеци по-късно...

Абе вие тука сте големи всезнайковци! Аз ще си купя масло ОМВ Биксол и ще си го сипя на ладата (сега я карам с Валволин). А това , че се сменя на 50 000км. не ти ли говори достатъчно, значи маслото си има високи смазочни с-ва и си запазва качествата достатъчно дълго, което говори за високото му качество. За сега не се срещат ментета, за разлика от Кастрол, Валволин..., а Биксол не отстъпва по качества на тези марки според мен. Работя в ОМВ и мога да ви уверя, че маслото си е много добро, който има финансова възможност нека го пробва... Един клинет с БМВ 318, модела е някъде 96г. си смени малсото с Биксол и остана много доволен, каза, че колата върви повече, работи по-добре и се форсира по -лесно...

П.С. Масления филтър се сменя за точно 3 мин. има си специално приспособление. И нищо не ми пречи да си сменям филтъра на 10 000км. а маслото на 50 000...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1) Нямаш право да държиш такъв тон на никой, както и да обсъждаш умствените му качества!

2) На ладата си сипвай каквото си искаш. Ако искаш я карай с веро :lol: Това е твое решение.

3) Твойте клиенти да си слагат каквото и когато искат. Ние обсъждаме какво слагаме на ЛИЧНИТЕ си коли!

4) Точно никога няма да си сменя филтъра без да сменя маслото.

5) Защо като работиш в OMV (и се предполага че имаш отстъпка!) караш с масло Valvoline?

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

OMV :smt019 по принцип е добра като фирма ,но ако е извън българия .както знаете всичко в българия е второ качество,така че не се лъжете.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не обръщайте внимание на Буталото...

 

Аз също работя не в, а заедно с ОМВ и мога да ви заявява, че никога не бих купил техен продукт, нито пък бих заредил на някоя от бензиностанциите им.

Това е фирма, направена изцяло с цел печалба-целия централен офис на софииски герой, се занимава само и единствено с изчисляване на печалбата, някои хора поддържат бензиностанциите и петролната база Илиенци.Знам и за произхода на горивата (затова не сипвам от тях), така че-нямам вяра на маслата им, а още повече дпък да оставя масло на ОМВ в двигателя си на 50 000 км.Ако се счупи на 15 000 какво ще направят те за мен, ще ми платят колата?Хахаха...

 

П.С.Служебните автомобили на ОМВ не се карат с масло ОМВ.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

П.С.Служебните автомобили на ОМВ не се карат с масло ОМВ.

 

Това от сигурен източник ли или приятел на приятеля на леля ми :mrgreen:

Щото ако е истина е изключително лош показател за тях...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

super 100 и Alpin Diesel(скоро ще го сменят със летния Sprint Diesel) се карат от Австрия. А обикновенния дизел и 95 се карат някъде от България... Газта е румънска, на Газтрейд... Дизела и газта са хубави, но нещо бензина го развалиха в последно време. Маслото е качествено...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

super 100 и Alpin Diesel(скоро ще го сменят със летния Sprint Diesel) се карат от Австрия. А обикновенния дизел и 95 се карат някъде от България... Газта е румънска, на Газтрейд... Дизела и газта са хубави, но нещо бензина го развалиха в последно време. Маслото е качествено...

 

Супер 100 е Лукойл 98, но в друг цвят+добавка.За дизела не знам, газта е на ПетРом, А95 е 92 на Лукойл с добавка.Когато оплескат доставките положението спасяват.... Шел.Защото и тяхното е същото, освен газта.Всичкия тоя бъркоч се прави на петролната база в Илиенци.

За служебните коли, съм сигурен.Работя всекидневно с ОМВ и Аванти (да знаете че всички горива на Аванти са на ОМВ...).

 

Позитивното е че ударите в сметката на самите бензиностанции са почти невъзможни.Терминалите са ROHE Prizma и са на доста високо ниво.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Заинтригуван от това масло, посетих сайта на ОМВ, интересно хората дори не са си направили труда да напишат нещо на български, директно препраща към немския сайт. М да Европа :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сигурно ще да е доста хубаво - на всяка смяна сменяш и лагери! :lol:

П.С. Който иска да си чупи колата да налива.

Аз ще си го сменям на 10000 - 15000 км. да ми е чиста съвестта.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз откога казвам че ОМВ е измислена бензиностанция ама кой да ми вярва?! :roll: аз признавам само лукойл(заради газта).засега друга фирма не ми прави впечатление.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

super 100 и Alpin Diesel(скоро ще го сменят със летния Sprint Diesel) се карат от Австрия. А обикновенния дизел и 95 се карат някъде от България... Газта е румънска, на Газтрейд... Дизела и газта са хубави, но нещо бензина го развалиха в последно време. Маслото е качествено...

 

Супер 100 е Лукойл 98, но в друг цвят+добавка.За дизела не знам, газта е на ПетРом, А95 е 92 на Лукойл с добавка.Когато оплескат доставките положението спасяват.... Шел.Защото и тяхното е същото, освен газта.Всичкия тоя бъркоч се прави на петролната база в Илиенци.

За служебните коли, съм сигурен.Работя всекидневно с ОМВ и Аванти (да знаете че всички горива на Аванти са на ОМВ...).

 

Позитивното е че ударите в сметката на самите бензиностанции са почти невъзможни.Терминалите са ROHE Prizma и са на доста високо ниво.

За ROHE си прав. Газта е на Газтрейд... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

super 100 и Alpin Diesel(скоро ще го сменят със летния Sprint Diesel) се карат от Австрия. А обикновенния дизел и 95 се карат някъде от България... Газта е румънска, на Газтрейд... Дизела и газта са хубави, но нещо бензина го развалиха в последно време. Маслото е качествено...

 

Супер 100 е Лукойл 98, но в друг цвят+добавка.За дизела не знам, газта е на ПетРом, А95 е 92 на Лукойл с добавка.Когато оплескат доставките положението спасяват.... Шел.Защото и тяхното е същото, освен газта.Всичкия тоя бъркоч се прави на петролната база в Илиенци.

За служебните коли, съм сигурен.Работя всекидневно с ОМВ и Аванти (да знаете че всички горива на Аванти са на ОМВ...).

 

Позитивното е че ударите в сметката на самите бензиностанции са почти невъзможни.Терминалите са ROHE Prizma и са на доста високо ниво.

За ROHE си прав. Газта е на Газтрейд... ;)

 

Газтрейд е дистрибутора, а производитела е Petrom, който също е на ОМВ.Петром е бившата държавна румънска бензинджииница, а Ромпетрол е настоящата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.