Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

130RS 4 sale


Krankenstein

Recommended Posts

мерси за инфото, май скъпичко излиза... открих кой продава в София Лексан и ще питам за цена - имало различни дебелини, на мен ми трябва не повече от 3-4 мм. Стукло няма да стане, понеже няма как да се изреже "форточката" в него... освен това още преди години проверих в пернишкия завод Кристал - там закаляват само прави стъкла, за огънати за 1-2 бройки матрици не им се занимава да правят

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митак не съм запознат достатъчно добре но в Пловдив се продава чисто нов бензинов резервоар за 100чка. Ако ти върши работа да питам кви кинти ще му търсят. А за обяватъа не ми се говори че ми затрепераха ръчичките

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Митак не съм запознат достатъчно добре но в Пловдив се продава чисто нов бензинов резервоар за 100чка. Ако ти върши работа да питам кви кинти ще му търсят. А за обяватъа не ми се говори че ми затрепераха ръчичките

 

Дончо, за съжаление няма да стане за РС-а, понеже той е с доста по-голям резервоар, но за съжаление е малко понамачкан... та тук май е момента да питам - има ли начин да се изправи резервоар?

За този от 100с-ката все пак ако имаш възможност питай за цената - за 110Р-ката поне ще стане

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Което ми дойде на акъла как да изправиш резервоара е или като го надуеш с компресор!!!! или ако се изреже по заварката, оправи и пак да се завари.... Това само като плах опит за идея!

а вече си зависи и как е нагънат.

П.П Сетих се и за още един варянт. С телоподаващото се заварява леко няколко уши като после се издърпват. Абе както дърпат ламарините на блъснатите коли. Чувал съм и за вакуми...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

последните варянти стават ама за компресора не е удачно щото сещаш ли се кво налягане ти трябва за да го изправи ...ако предположим че се получи такова че да го изправи мооже и да го скъса някъде...виждал съм подобно нещо...в крайна сметка най добре е с ушите както каза колегата...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

понеже преди бях запален рокер и се занимавах със стари мотори съм чувал за тоя номер с компресора, но там обемите на резервоарите са много по-малки... Мите, това с телоподаващото е идея, ще поразпитам някой познат тенекеджия дали го е правил

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.