Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

развиване на гаика на гума


vloo

Recommended Posts

значи то тая гаика е вече почти кръгла аз не я бях пипъл и когато реших да сменявам гумите закъсах...пробвах разни неща...днес го изпилих с флекс и я цепнах със секач ама пак не слиза от там...

идеята мие ако някои знае как да я сваля или да скъсам болта все тая...и 2-ро как се сменяват тези болтове или шпилки,или тряя цялата глава???

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хашек лятото го измъчих с една закръглила се гайка. :oops: Та той със секач я махна, парченце по парченце.

 

П.П. Само той си знае що майни ми е теглил :oops: .

 

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За предна или за Задна гума говориш.

Иначе се продават шпилки по левче са в маг. на Сим. шосе.

За предна се сваля главината и се набива новата шпилка, а за задна се сваля барабана и се набива отново! Най-вероятно за барабана ще ти трябва скоба за сваляне!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пробвай ако шпилката се подава малко извън болта ,да завариш (най-добре с телоподаващо) една нова гайка за старата .аз така развих 4 -те гайки на 1 шкода.

успех :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хващаш секача и със чука под ъгъл около 30 градуса в посока на развиването. Два - три удара и минаваш 30 градуса нататък. И така. След час - два блъскане (и много споменаване на майката) гайката се развива....

Другия вариант е със флексата през средата и нова шпилка...

 

Поздрави

 

PS: Един съвет - смени ключа за гуми. Щом ти е направил една кръгла гайка ще направи и друга...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Хващаш секача и със чука под ъгъл около 30 градуса в посока на развиването. Два - три удара и минаваш 30 градуса нататък. И така. След час - два блъскане (и много споменаване на майката) гайката се развива....

Другия вариант е със флексата през средата и нова шпилка...

 

въпроса е ако можем да помогнем на човека без да се налага да слага нова шпилка.при секача много е вероятно или да нарани резбата или да изкриви шпилката.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пробвай ако имаш клещи тип "жабки" маи бяха .С тях трябва да стане.нагласяш си необходимата хлабина,заключваш ги и ти трябва по-яка сила.

успех от мене!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това със секача съм го правил и работи! При това без повреда на шпилката. Но трябват много нерви и търпение.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

todor_velikov, точно варианта със секача е най-добър. С клещи е "умряла работа" според мен. Пък и с клещите рискуваш да ти се изметнат и да си удариш ръката някъде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ооо аз съм вече за нова шпилка...ама със секача може да стане че тъпия ми флекс нещо почна да пуши и мирише на изгоряло...а майка ...днес беше милиони пъти спомената...а за ключа не съм я правил аз кръгла ама все пак ще си взема един сериозен поне да има с кво да млатя...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

в крайне сметка и да го срежеш не е фатално. Аз карах с отрязана шпилка на предно колело около 4месеца преди да си сменя целия преден мост(не заради шпилката, де ;) )

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тук идва задължителния въпрос заслужава ли си смяната на моста че май си тряя и при мен...и колко върви един читъв ако някои знае ще съм благодарен...извинявам се за отбиването на темата... :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами най-доброто решение е да си намериш що годе читав мост да го ремонтираш основно( шенкели, втулки на носачи, амортесьори...) и след това просто да ги размениш с твоя. Всичко това е необходимо само, ако не можеш да си позволиш колата да не е в движение поне 10-тина дни. Иначе можеш да си свалиш и твоя мост и да го тремонтираш.

При мен случаят беше съвсем друг. Аз ползвах отремонтиран преди половин гидина мост и само ги разменихме на двете коли мостовете.

Дали си заслужава?--- Заслужава, човече, повярвай ми. Разликата е от Земята до Небето, особено, ако твоят мост е зле. В момента воланът ми се върти с един пръст все едно съм с хидравлика, а имай предвид, че имам газова бутилка в багажника!!!

Един съвет от мен- първо се пробвай да си гресираш шенкелите на твоя мост, ако вече не е много късно(за единия така и не успях на стария мост). Това също има голямо значение. Закарай колата на пневматична гресьорка!

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а за волана ами върти се изключително леко дори с 60 литропва бутилка отпред и две цилиндрови глави...ама работата е там че тропа а със старата кола не помня да е имало такова нещо/....то единя амортисьор бил заваряван каквото и да знач това...нямам идея...а иначе за волата забравих че от време на време ми се струва че се върти малко по трудно.но не достатъчно та да се напрягам...но тропането е дразнещо особено по паваж...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тропането може да е много неща, като не е задължително да е моста.

Може да ти тропа ябълковидният болт на края на кормилната щанга. Щом ти е заварявам аморт. виж да не се е отварил( хич не е добре, ако е заварен отдолу към планката), ако е вътре в багажника- режеш и сменяш с нов( аз имам един- бих ти го дал доста по-евтино от магазинната цена 38лв.)

Но въпреки това най-вероятно е да ти се е разбила сайлентовата втулка на някой носач!

Между другото, ако си с кормилна кутия каквото и да правиш по моста не можеш да постигнеш ефекта на лекота на въртене, както с кормилна рейка!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

е с червак съм както каза ти реика...ами аз по предния мост досега не съм правил нищо ще трябва май да почета като се затопли и да видя какъв е случея...и без това плача за нови дискове ...

а колко излиза ремонт на предния мост както ти каза с смяна на всичко дето изреди ...да подготвям банката ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за развиване на закръглена или спекла гайка - слага се още една читава до нея и отиваш при някой познат тенекеджия да я завари с телоподаващото към старата... на мен така ми свалиха спеклата пробка за масло от картера на жигулата

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Vloo Щом е много заоблена моя сувет е да пробваш с тръбен ключ.

Да ти кажа за отвиването на гайка има много приятни спрейове (ако не е смазана резбата разбира се). Знамго от опит защото преди карах една фадрома и там доста усилия ми е спестил тоя уникален спрей наръсваш и след 15 мин отвиваш с лекота. Веднъж ми слагаха гуми в сервиз и ги стегнаха с машина на въздух, после няма отвиване. Изкривих ключа с тръби го удължавах абе доста трудно ги развих :?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 8 месеци по-късно...

Има един начин... ;) на два пъти е спасявал положението при мене :roll: Вземам ключ звезда-но с един размер по- малък от този на гайката и с чука го набивам здраво върху заоблената гайка и той си прави нещо като прорези-яко блъскане трябва наистина, обаче ако успееш на свреш цялата гайка да влезе в ключа позволява после доста здраво напъване и гайката се развива. Лошото е, че се прецаква донякъде ключа звезда, ама ако на път ти се случи-не му мисли-опитай номера-няма какво да губиш :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.