Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

ЧИП тунинг на Фабиа 1,9 TDI PD 101 к.с.


Recommended Posts

Това 220 ли е :roll: Брао бе ;)

Това е съвсем малкко преди 220, просто тогава заснех.Но стигна и до 220 :D Малко със зор, но преди със зор правеше 195-200...а сега до там няма грижи..... 8)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз без чип съм вдигал 235км с Фабията!По магистралата в посока слунчево и то с 2 човека в колата!А

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Е тоя чип само с 5-10 км. ли вдига макс. скорост? Егати... :|

не бе с 20 км/ч мене даже много ми се вижда все пак става въпрос за в макс!!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

въпроса не е в колко повече ще вдига!!! а как ги вдига,а там чипа играе роля голяма....една кола (за пример ще дам моята) примерно е ограничена в сток форма от от предавателните числа,на 6500 е ограничиделя и колата си стига до там като в километри това е реални 215км,ако не пипам тоя ограничител ако ще и 500коня да я направя тя все ще си дига 215 км ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

въпроса не е в колко повече ще вдига!!! а как ги вдига,а там чипа играе роля голяма....една кола (за пример ще дам моята) примерно е ограничена в сток форма от от предавателните числа,на 6500 е ограничиделя и колата си стига до там като в километри това е реални 215км,ако не пипам тоя ограничител ако ще и 500коня да я направя тя все ще си дига 215 км ;)

ти ме навеждаш на мисълта че Фабия РС е с 6 степенна кутия, а ТДИ е с 5 и може би това е причина за по-високата макс. скорост....не че твърдя че моята е 130 коня, но е там някъде :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

въпроса не е в колко повече ще вдига!!! а как ги вдига,а там чипа играе роля голяма....една кола (за пример ще дам моята) примерно е ограничена в сток форма от от предавателните числа,на 6500 е ограничиделя и колата си стига до там като в километри това е реални 215км,ако не пипам тоя ограничител ако ще и 500коня да я направя тя все ще си дига 215 км ;)

ти ме навеждаш на мисълта че Фабия РС е с 6 степенна кутия, а ТДИ е с 5 и може би това е причина за по-високата макс. скорост....не че твърдя че моята е 130 коня, но е там някъде :D

 

а според мен може и да ги подминаваш ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе момчета - то па да не се измайтапи някой. Ясно ми е кво е чип и как работи. Разбира се, че се променя много повече динамиката от колкото максималната скорост... Просто ми стана весело как почнаха да се сравняват максималните скорости :) Аз нямам снимка, дори не се бях подготвил за такова каране и за това нема кво да сложа да се изфукам и аз малко...ма почти стигнах 170...165 ги направих 100% :mrgreen: Без чип...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Въпроса опира не толкова до макс скорост а до ускорението колега!То дали както каза колегата Мpower неговата ще вдига 215,а твоята 220-то неговата като ги ускорява значително по-бързо от теб-файда няма че твоята макс спийд е с 5км по-висока.То няма постоянно да караш с 220 я!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли подминава 130коня.

 

Skoda Fabia 1.9 TDI (101 HP)

Оптимизиран управляващ софтуер за увеличаване на мощността и въртящия момент на двигателя.

Мощност преди тунинга: 101 HP

Увеличение на мощността: +27 HP

Увеличение на въртящия момент: +48Nm

Това са данни от сайта на Проспийд!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Както и да е няма да споря за мощността, знам че всичко не опира до макс и не съм и фен на В макс...далеч по вълнуващо е ускорението. И като карал турбо кола от близо 500 коня, една Шкодичка 130 коня не може да ме уплаши! :D

а относно чиповете всички фирми (не бах гледал Проспийд) дават след тунинга 131 коня и 320 Нм! ОТ бг фирмите погледнах Дигиталтунинг.

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли подминава 130коня.

 

Skoda Fabia 1.9 TDI (101 HP)

Оптимизиран управляващ софтуер за увеличаване на мощността и въртящия момент на двигателя.

Мощност преди тунинга: 101 HP

Увеличение на мощността: +27 HP

Увеличение на въртящия момент: +48Nm

Това са данни от сайта на Проспийд!

 

аууу грешката е моя аз си мислех че мотора е 110кс :oops: :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли подминава 130коня.

 

Skoda Fabia 1.9 TDI (101 HP)

Оптимизиран управляващ софтуер за увеличаване на мощността и въртящия момент на двигателя.

Мощност преди тунинга: 101 HP

Увеличение на мощността: +27 HP

Увеличение на въртящия момент: +48Nm

Това са данни от сайта на Проспийд!

 

Мдаа - това е съвсем нормално и човеки към двигателя :) Но определено може да подмине 130 като стара спирка - просто зависи от това, колко искаш да изцедиш колата! Има хора, които могат да ти качат 50 коня ако искаш, но на твоя отговорност. Евала правя на тея пичове с фирмите, че помпат двигателя в разумни норми.

Колкото до V-max - странно ми е дет се мери изобщо. Както каза колегата по-горе, не караме с максимална скорост през цялото време :)

А да попитам - как се почувства след 500 коня на 130 :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@zloQQ

Така чиповете ги дават че на този мотор става 131 коня и 320 Нм, незнам точно колко е, но там някъде, не съм го питал точно колко е пик и холд бууста(за колегата който пита) знам че сега надува на 1,2 бара. Знам също и че за тази турбина това е разумния лимит.............

------------------------------------------------------------------------------------

 

Здравей колега !

Имам едно въпросче към теб?

Как разбра че ти надува 1,2 бара?Струва ми се много-малко за след чип-тунинг.

Защото на моята (1,9 ТДИ(110)),съм си монтирал манометър (BOOST METER)свързан със всмукателния колектор,който е с деления до 1,5 бара.Та при мен на 2-ра и 3-та(най-вече на 2-ра) при пълна газ и обороти от 1900-2500 ,

си държи 1,5 бара(това е края на скалата.При наличие на още 2 деления може би и тях щеше да изпълни) и след това отпуска на 1,0 бара.Нямам никакъв тунинг,освен че катализатора и AGR-а е изхвърлен,и всичките изпускателни газове отиват да развъртат феноменалната яко свиркаща "GARRETT" турбина,вместо част от тях да ми се връщат НАПРАЗНО ;) във всмукателния колектор. :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдаа - това е съвсем нормално и човеки към двигателя :) Но определено може да подмине 130 като стара спирка - просто зависи от това, колко искаш да изцедиш колата! Има хора, които могат да ти качат 50 коня ако искаш, но на твоя отговорност. Евала правя на тея пичове с фирмите, че помпат двигателя в разумни норми.

:

 

Така си е!То могат и да ти вдигнат колата с 50% че и повече-но след 5-10к-има ЕЛАТЕ ПАК ПРИ НАС.Бях гледал един репортаж със собственика на Проспийд(Златков)-разправяше за тунинга-в частност за тяхното АУДИ ТТ-и човека си каза-сега колата е към 500коня-но след 10000хилки пак влиза за преглед-някой компоненти само се преглеждат-а други се сменят задължително(а цената им е ЧЕРВЕНА)!

Аз не че искам да им прявя някаква реклама-но за мен те са хората-главно заради ДИНОто им-показват ти всичко на Екран-а не да ти кажат-готова е ВЪРВИ-то ясно усеща се-но точно какво колко е надуто и дали е в нормите...........

Затова ако колата ти е за ежедневието-карай в нормите-ако ти е за кеф-или си ентусиаст-надувай БРАТО :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.