Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

някой да е срещал двулитрова фабия


Guest vankovarnata

Recommended Posts

http://www.km77.com/marcas/skoda/fabia_ ... aleria.asp

 

Надявам се да ти е от полза този линк :) Има разни картинки...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.km77.com/marcas/skoda/fabia_01/fabia2.0_elegance/galeria.asp

 

Надявам се да ти е от полза този линк :) Има разни картинки...

Мерси за линка. Идеята ми е да видя на живо как е/тампони, скоростна кутия/, дали е от октавия
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тази двулитровата отзаде и тя с барабанни...кво се излагат такава бегачка..... явно само РСа е с дискови отзаде.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

тази двулитровата отзаде и тя с барабанни...кво се излагат такава бегачка..... явно само РСа е с дискови отзаде.

 

Не е само RS-a с дискове отзад ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина 1,4л двигателя се усеща по-спортно и има по-добри характеристики.Двулитровия е предназначен за каране на дълго с висока скорост-за това е прекрасен-няма по-тих мотор на Фабия

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Наистина 1,4л двигателя се усеща по-спортно и има по-добри характеристики.Двулитровия е предназначен за каране на дълго с висока скорост-за това е прекрасен-няма по-тих мотор на Фабия

 

Подкрепям те напълно моята Фабия е с двигател 1.4 16v - 101bhp и се усеща доста по-спортно на пътя :) Има си и 4 дискови спирачки :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:oops: не знаех за 1,4 16в че е с дискови....аз отскоро имам вземане даване с тази марка....

По този повод ако 2,0 115 коня има поне малко общо например със Опеловия такъв 8) просто не ми е ясно как 1,4 ще е по-спортно, може би единствено в града да е по-пъргава заради по-къси скорости...незнам де просто гадая....... :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата с този двигател върви доста прилично, но определено на магистралата нещо му става след 4,500 оборота, направо е като оса...Не съм си и представял, че може да набира толкова бързо от 140 до 180 или от 160 до 190-200.... Честно казано съм много впечатлен :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Aма винаги има едно,но.1,4 16клапана е прекрасен двигател-пъргав,прекрасно развъртащ се и харчещ колкото по-малките мотори.Такъв двигател на Поло 6н прави много лоши неща,особено в комбинация със снижено окачване-200км/ч на магистралата по ГПС не са проблем,а колата е около 8,5 до 100.Двигателя има предимството да продължава да дърпа дори и в адски високи обороти(червеното),което е предпоставка за по-добри данни от дадените в книжката.2та литра са също много стара разработка слагана на други модели на Фолксваген,например 3ка ГТИ.Този двигател е много-здрав,евтин за производство и прекрасен за магистрала.Ускорението е постоянно,а не пиково като на 1,4 16в-като се натисне газта дърпа и от ниски обороти.С лекота подминава 200км/ч и ако се кара с високи скорости,не харчи повече от 1,4 двигателя,ама градското е друга боза.Ако приемем,че ускорението е едно и също ,то колата за град или град-извънград е 1,4,но само извънград или много километри 2,0

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам 1.4 16V 74kW комби версията. Я тези колеги дето са вдигали 200 с фабричен мотор, НА РАВНО, да пуснат една снимка. Колата по каталог вдига 187км/ч. И е вярно, че в града харчи малко, но докато се събуди (<3000) колата дърпа много зле. Иначе на високи обороти е страхотна. Много шофьори си мислят, че Фабиите са само три цилиндрови и на магистралата откриват, че са в грешка.

Двигателите 2.0, 1.4 16V 74kW и 1.9TDI 74kW, Шкода ги брои за спортни и за западна Европа са с 4 дискови спирачки и ABS+ASR+MSR+ESP. За BG само 2.0 има дискови и за него единствен се предлага ESP. Ако иска някой задни дискове, за горните двигатели трябва да си ги търси преди да подпише договора с ЕТ. (На мене дилъра ми каза, да съм им бил казал, че я искам с задни дискове. Че той за какво е там?)

 

Само съм чувал, че тези с задни барабани, могат да се преработят и да им се сложат дискове. Ако някой се справи успешно, нека не бъде егоист и да сподели, къде и колко му е струвал тунинга.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шкода ги брои за спортни и за западна Европа са с 4 дискови спирачки и ABS+ASR+MSR+ESP. За BG само 2.0 има дискови и за него единствен се предлага ESP. Ако иска някой задни дискове, за горните двигатели трябва да си ги търси преди да подпише договора с ЕТ. (На мене дилъра ми каза, да съм им бил казал, че я искам с задни дискове. Че той за какво е там?)

 

Само съм чувал, че тези с задни барабани, могат да се преработят и да им се сложат дискове. Ако някой се справи успешно, нека не бъде егоист и да сподели, къде и колко му е струвал тунинга.

 

Колата вдига 200 :idea: Колата фабрично едва с 4 дискови спирачки Skoda Fabia Sedan 1.4 16v 101 bhp :idea: Купувана е от ЕТ :idea:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я тези колеги дето са вдигали 200 с фабричен мотор, НА РАВНО, да пуснат една снимка. Колата по каталог вдига 187км/ч. И е вярно, че в града харчи малко, но докато се събуди (<3000) колата дърпа много зле. Иначе на високи обороти е страхотна. Много шофьори си мислят, че Фабиите са само три цилиндрови и на магистралата откриват, че са в грешка.quote]Утре сутринта тръгвам на път. при добра възможност/понеже не мислех за доказване преди/ще снимам колко дига на нормален път./стигал съм до 170/180/с 1.2/16 съм. на магистрала направих 190. какво ли остава за другите мотори :?:
Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тя пък голямата бегачка щото е..., че дискове и отзад да й слагат.
с една турбина и малко доработка става страшно.

 

Е да де, ама те от завода я дават без "home-made-tunning". Що да и тургат дискове отзад? След преработката (а лесно ли се слага турбина?) ако ти се сменя мост-а...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Шкода ги брои за спортни и за западна Европа са с 4 дискови спирачки и ABS+ASR+MSR+ESP. За BG само 2.0 има дискови и за него единствен се предлага ESP. Ако иска някой задни дискове, за горните двигатели трябва да си ги търси преди да подпише договора с ЕТ. (На мене дилъра ми каза, да съм им бил казал, че я искам с задни дискове. Че той за какво е там?)

 

Само съм чувал, че тези с задни барабани, могат да се преработят и да им се сложат дискове. Ако някой се справи успешно, нека не бъде егоист и да сподели, къде и колко му е струвал тунинга.

 

Колата вдига 200 :idea: Колата фабрично едва с 4 дискови спирачки Skoda Fabia Sedan 1.4 16v 101 bhp :idea: Купувана е от ЕТ :idea:

е добре де и 1,9 ТДИ вдига 200 по скоростомер ама ....с барабани, не го разбирам тва..а пък за 2,0 115 коня си е грехота....та тя е със 15 км/ч по-бърза от 1,4 16в и 1,9 ТДИ!

Аз лично се интересувам как може да стане отзад с дискови...макар че надали ще си струва..... може би по-добре ъпгрейд на предните :idea:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Найстина е странно, че 1,9 TDI-PD 101bhp няма дискови отзад :roll: А ъпгрейд според мен не си струва да правиш, ще излезе доста скъпо :roll:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз имам 1.4 16V 74kW комби версията. Я тези колеги дето са вдигали 200 с фабричен мотор, НА РАВНО, да пуснат една снимка. Колата по каталог вдига 187км/ч. И е вярно, че в града харчи малко, но докато се събуди (<3000) колата дърпа много зле. Иначе на високи обороти е страхотна. Много шофьори си мислят, че Фабиите са само три цилиндрови и на магистралата откриват, че са в грешка.

Двигателите 2.0, 1.4 16V 74kW и 1.9TDI 74kW, Шкода ги брои за спортни и за западна Европа са с 4 дискови спирачки и ABS+ASR+MSR+ESP. За BG само 2.0 има дискови и за него единствен се предлага ESP. Ако иска някой задни дискове, за горните двигатели трябва да си ги търси преди да подпише договора с ЕТ. (На мене дилъра ми каза, да съм им бил казал, че я искам с задни дискове. Че той за какво е там?)

Незнам Шкода кво брои за Западна Европа и за Азия, но мойта Фабийка си е 16V 101к.с. 2000г. производство от Еуратек, вдига 215 км/ч и НА РАВНО и НА НАКЛОН (има огланичител иначе километража е до 240 и може да дигне поне 230) ,има цели 4 дискови спирачки, дърпа след 1000 оборота, дига 100 за 11-13 сек или там някъде.

Незнам колегата как я е приспал неговата...сигурно щото е комби.

Щях да забравя има и ABS и EPS за другите не знам, трябва да проверя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма Фабия 101 к.с.! Влезте в немския сайт на Шкода и прочетете техническите характеристики. Всички VW с 1.4 са 74kW 100 к.с. Как ги правите 101? Да, 74kWх1.36=100.64к.с., но правите твърде много закръгляхия.

Първото поколение Фабия (преди фейслифта) бяха с дискови спирачки и сега в Германия все още са. Но за BG идват със задни барабани. От 2005. Който не вярва да звънне в сервиза на ЕТ и да пита за задните спирачки. Има и с дискови и с барабани, а който иска да е сдискови отзад, трябва да си ги поръча преди доставката.

 

ръжди, 230 км/ч? Аз не ям доматите с колците. Говорим на РАВНО, защото макс. скорост при спускане и изкачване съответно или се увеличава или намалява.

 

ЧАКАМ СНИМКИТЕ!!!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма Фабия 101 к.с.!

...

Да, 74kWх1.36=100.64к.с., но правите твърде много закръгляхия.

...

 

Колега,

 

Май не се справяш с математиката добре :mrgreen:

Аз както и да го смятам 100.64 е повече равно на 101 отколкото на 100 \:D/

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Я вземете и направете сега една тема "колко вдигат колите ни" да се посмеем/понадлъгваме... Аз мисля да сменя на моята километража - да е до 320 :mrgreen: и ше тура оборотомер, разграфен от Вайпърче...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма Фабия 101 к.с.! Влезте в немския сайт на Шкода и прочетете техническите характеристики. Всички VW с 1.4 са 74kW 100 к.с. Как ги правите 101? Да, 74kWх1.36=100.64к.с., но правите твърде много закръгляхия.

Първото поколение Фабия (преди фейслифта) бяха с дискови спирачки и сега в Германия все още са. Но за BG идват със задни барабани. От 2005. Който не вярва да звънне в сервиза на ЕТ и да пита за задните спирачки. Има и с дискови и с барабани, а който иска да е сдискови отзад, трябва да си ги поръча преди доставката.

 

ръжди, 230 км/ч? Аз не ям доматите с колците. Говорим на РАВНО, защото макс. скорост при спускане и изкачване съответно или се увеличава или намалява.

 

ЧАКАМ СНИМКИТЕ!!!

 

Специално заради теб няма да излеза на магистралата в това време, за да си правя снимчици на неща, които знам със сигурност :roll: ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля да сменя на моята километража - да е до 320 ...

 

Това в мили, нали :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Няма Фабия 101 к.с.!

...

Да, 74kWх1.36=100.64к.с., но правите твърде много закръгляхия.

...

 

Колега,

 

Май не се справяш с математиката добре :mrgreen:

Аз както и да го смятам 100.64 е повече равно на 101 отколкото на 100 \:D/

 

Поздрави

Коефициентът е закръглен. Освен това има и едно закръгляване при kW. Затова в талона се посочва мощността на двигателя в kW. PRR, посети немския сайт и виж какво пише там 100 или 101 к.с. Май се справям добре с математиката, а ти как си с четенето?

:mrgreen:

 

Редовно карам из града с 50 000 м/ч. :mrgreen:

 

Специално заради теб няма да излеза на магистралата в това време, за да си правя снимчици на неща, които знам със сигурност

Никой не те кара да излизаш на магистралата. Говорим за скорост на равно, а не при спускането от тунела при Ихтиман в посока Пловдив например.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.