Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Стартер, бендикс или???


gogata

Recommended Posts

Днеска сутринта като тръгнах да паля колата, точно в момента на запалването нещо изсвири отзад. :o Та се чудя дали е от стартера или бендикса, или някоя ремъчна шайба да просвирва, защото оня ден мих мотора на пароструйка. На топъл мотор не просвирва нищо като паля или ако просвирва, то е съвсем тихичко. Какво може да е според вас? :oops:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всъщност може и това да е. Точно него го сменявах есента. Тези дни като малко се постопли пак ще го притегна и ще споделя после от това ли е. Мерси за отговора :) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...защото оня ден мих мотора на пароструйка...

 

Не по темата, но един съвет "фри" :mrgreen: Никога не мий двигателя, ако не се налага! Ако се налага, измий го точно преди да тръгнеш на дълъг път, за да може да си загрее хубаво и да е по-дълго време топъл, за да изсъхне навсякъде!!! И най-важното - избягвай да миеш двигателя, когато е студено (зимата)...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 4 седмици по-късно...

Мерси, VooDoo. Само дето излезе ремъка на алтернатора :) , слава богу.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 11 месеци по-късно...

Здрабейте колеги, аз сам нов член на този невероятен клуб, но съм се занимавал с ремонт на тези невероятни автомобили повече от 20 години. Ето и няколко идеи от каде може да се появи описаното свирене при запалване: 1. лагера на бендикса ако е стар временно може да опитате със смазване, но рано или късно по добре го подменете 2. подменете трите вида пластини в задният капак на стартера- те изпълняват ролята на спирачка на самия стартер след като запали джигателя- и не ги мажете с грес обесмисля се ефекта им 3. аксиалния лагер на притискателния диск е една от наи честите причини за този шум и то най-вече при студен двигател- старите модели лагери са със специален отвор отгоре за периоди4но смазване- може да опитате смазване като внимавате да не попадне масло върху феродото на работния диск на съединителя. Това е за което се досештам в момента . Успех и безаварийно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

наистина полезни съвети - мерси колега и добре дошъл! smile187

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре дошъл колега taz68!

вече не се ли занимаваш с шкоди?

и аз мерси за съветите, искам и да питам нещо - имаш ли идея дали мога да си сложа амортисьори от 105/120 на МВ-то?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

добре дошъл колега taz68!

вече не се ли занимаваш с шкоди?

и аз мерси за съветите, искам и да питам нещо - имаш ли идея дали мога да си сложа амортисьори от 105/120 на МВ-то?

 

Благодаря за топлото посрещане.

На въпроса дали все още се занимавам с шкоди - в момента не и това много ми липсва, но мога да ви бъда полезен с всичко което знам.

А дали е възможно да поставиш амортисьори от 105/120 на 1000МБ- без проблем, но достъпа до задния десен е доста труден ( през страничната декоративна решетка). Обикновенно горната гайка е доста ръждясала и ако успееш да я скъсаш направо си щастливец.

Имах 1000МБ и бях я възстановил на 100%, остана само боядисване на купето, но трябваше да се разделя с нея, все я едно момче, мисля че членува в някакав ретро клуб от Стара Загора. И така успех с подмяната на амортисьорите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.