Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

diesel power > Octavia RS


zloQQ

Recommended Posts

Ако случайно някой си търси Octavia RS...Diesel... То това може и за раздел "Продава" да е, ама...

Нещо нямам излишни 40к, но пък определено се замислям за в бъдеще...

http://i.mobile.bg/perl/printdet.cgi?id ... 6803806102

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мдаа, аз си търсих такъв звяр от ЕТ. Ама те не ги внасяли :( А защо, никой от дилърите в Надежда не ми отговори :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази я гледах преди около 2седмици-супер е колицата!Това обаче е 2.0ТДИ с ДСджи кутията(има тунинг по нея за да е 204к-като си си пише де)-те на тях им слагат задна броня и споилер(РС лук).Ако и предната броня се смени-ей ти натурална РСка.Това със джантите е супер яко измислено!

ПС:Вчера в Стара ЗАгора видях черна РСка-спря до мен(с камиона бях)-даже я снимах-беше с 18ки-б.....ти лудницата!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Тази я гледах преди около 2седмици-супер е колицата!Това обаче е 2.0ТДИ с ДСджи кутията(има тунинг по нея за да е 204к-като си си пише де)-те на тях им слагат задна броня и споилер(РС лук).Ако и предната броня се смени-ей ти натурална РСка.Това със джантите е супер яко измислено!

ПС:Вчера в Стара ЗАгора видях черна РСка-спря до мен(с камиона бях)-даже я снимах-беше с 18ки-б.....ти лудницата!

 

Е 2.0 TDI DPF/125 kW 170 коня...не е ли РС? Щото обикновенната 2.0 TDI PD е 140 магарета. Поне в сайта пише, че РС-а е с 2 двигателя - бензиновия 2.0 TFSI/147 kW и споменатия дизел - 2.0 TDI DPF/125 kW... а това F какво е - нямам идея... А и ако се загледате - пише DPF (това се чудя дали не е от тези новите филтри)...дори не е PD... Я някой по-запознат ако има да сподели. Явно си е различно от PD-то :mrgreen:

Ето и сайт-а, където има и игра > http://www.skoda-auto.com/global/model/octavia_rs/rest/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А виж за това не бях се замислил-може и така да е.Аз не мога да кажа със сигурност понеже не съм добре запознат!Ако ти знаеп и твърдиш това-значи е така!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колата е обикновенна Октавия 2,0тди с чип тунинг.Познава се по халогените най-лесно,при РС са кръгли.На решетките има надписи врс,спирачките са по-големи и спирачните апарати са оцветени или в зелено или в червено.Иначе за конете съм склоне да повярвам 170 ги дава чипа и 15-20 ако изпускателната система е след турбо,а за ускорението най-вероярно е мерено с Джи -тек и ако е демонтиран ЕДЛ е съвсем реално

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Octavia II RS е само 2.0 TFSi 200к.с. Тази е с "RS Optic" като тази, която съм сложил в моят албум в галерията. Също не изглеждат лошо ;) ...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно е моя грешката :oops: Подлъгах се по тоя линк по-горе (уж требе да е истински!), където пише, че RS е с 2 двигателя. И понеже нали Фабиата е дизелче, пък и тоя, дето е на Октавия-та е 170 кончета все пак...

Ама както и да е... Тази дизелова ламя ще я зачисля към целите си! Ще ми кацне някой ден в гаража...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има и РС дизел-170коня ,но не се внася в ЕТ.Колата е много по-тиха от версията с 140коня благодарение на пиезоинжекцията и си струва всяко евро .

http://skoda.de/index.php?typ=Limousine ... W&adaten=1

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Явно е моя грешката :oops:...

 

Не си в грешка! Дори някой беше пуснал линк тук към рекламата. Мнооого яка. Няква резачка седи на светофар изневиделица спира една Skoda, докато се усети пича че е зелено и Skoda-та я нямаше. Надявам се да сте разбрали за какво говоря :mrgreen:

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата е супер ама спорт и дизел...

 

Зависи как виждаш думата "спорт" ;) Има нормални седани, без означения, каквото има Октавия RS, пък излизат от завода с 306 коня :mrgreen: Мдааа - съвсем нормални коли - не спортни версии. Иначе е ясно, че спорт и дизел не е равно на спорт и бензин. Все пак 170 кончета са си доста прилично за дизелче 2.0 Надявам се да им се порадвам някой ден. И естественно, няма да останат 170 де :mrgreen: Но има време - бърза работа нямам...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата е супер ама спорт и дизел :smt013 :smt013 :smt019 asd asd

 

Аху, затова AUDI отнесоха всички на Льо Ман :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колата е супер ама спорт и дизел :smt013 :smt013 :smt019 asd asd

 

Аху, затова AUDI отнесоха всички на Льо Ман :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

 

да и затова това е единственият пример за спорт и дизвел, а вскчки коли по състезанията са БЕНЗИН!!!

пак се връщаме към една много популярна тема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата малко е скептик към дизела-нека ти припомня(ако си гледал ДАКАР) че там някой от отборите бяха с ДИЗЕЛОВИ ДВИГАТЕЛИ-като ТУАРЕЦИТЕ например!Така че последните тенденции е дизела доста трайно да навлиза в тези среди!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

http://www.autoblog.com/2006/06/16/peug ... ns-classic

 

малко инфо за пежо 908

http://woop.ru/2006/10/11/pegout_908_rc.html

 

това е дизелов агрегат 5.5 литра , 12 цил, v образен с кански въртящ момент от 1200 н/м . има обявени някакви си скромни 700 коня . двигателя е разположен зад задния мост , напречно . колата е с задвижване 4X4 . има 6 степенна механична скоростна кутия с електронно управлвение . гумите са Michelin Pilot Sport PS2, 255/35 R20 отпред и 285/30 R21 отзад . керамично - карбонови спирачки . колата е с cx 0,556 при вдигнат заден спойлер - това става при висока скорост. масата на тази лимузина е около 1900 кг - напълнена с нафта . максимална скорост 280 км/ч . по въпроса за харча - 15 градско . колата има евро 4 .

 

 

това на мен ми прилича на спортен автомобил . говори се че това е слабата верция на агрегата . за форсираната не ми се мисли .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и на мен ми се прииска едно животно такова - 908... голЕм дзвер... ама не съм сигурен дали повече ще искам да го галя по секси формите или да го карам...:mrgreen: ама то няма пътища за това тука :|

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.