Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Покупка на Фелиция!


PETYO

Recommended Posts

Здравейте колеги,

започвам сериозно да се замислям върху покупката на Фелиция! Спрял съм се на версията 1.3 LX верижния мотор.Искам да ми кажете повече за модела и кой от вас с какви впечетления е останал.Дали 1.3 е добър избор? Тъй като не съм почитател на дизеловите категорично съм се спрял на бензинова! Kukumicin знам че си искал такава, но си зел 1.6 MPI как се разколеба? Също не съм почитател и на пълната инжекция(от мои си съображения) :mrgreen:

 

Имам 120-ка, но пред Golf или някаква френска кола се спрях на Фелиция за същите пари :D Пък и се пак е Skoda :lol:

 

ПИШЕТЕ НЕ СЕ СРАМУЙТЕ

 

 

ПОЗДРАВИ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има сума ти теми изписани по въпроса. Примерно тази http://skodaclub-bg.org/forum/viewtopic.php?t=3440 . Разрови се в раздела за Фелиция, да попрочетеш какви проблеми имат хората с такива коли и тн. Успех! :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега бях се спрял на 1.3GLX(с повече екстри е вътре),но докато се наканя и я изпуснах.

Не съм се разколебавал....и за 1.6 гледах ама не успях да намеря до момента, в който колегата от Варна не каза че си продава неговата ;)

Тук в София съм гледам доста Фелиций ама или много пари за състоянието в което бяха, или ги изпусках.Намерих една 1.3MPI на Горублене беше 98г. ама боята бе много зле.Колата беше одрана почти на всякъде и нея даваха за по-малко от 3900 отказах се(колата още се продава).

Сега гледам че в мобиле.бг има доста Фелиций разгледай се.

А да те питам защо точно на LX си се спрял?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи си GLX. И по добре колата да е вносче. Някое запазено че масово българските са базовите които струваха 10000 нови, модификация LX, където най-голямата екстра е запалката....даже не съм сигурен имаше ли :|

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм се спрял точно на LX, а на 1.3 по възможност карбуратор с верига :mrgreen: се пак от 120-ка на някоя наблъскана с електроника не ща [-X Прав си в мобилето има доста (постоянно ги следя :) Просто се оглеждам да изпадне нещо по-така. Козметичните ремонти не ме притесняват , проблеми с двигателя също не ме плашат особено.Плаша се от електрониката и от компютрите които блъскат по колите(не съм дорасъл още за тях).

 

ПОЗДРАВИ

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не съм се спрял точно на LX, а на 1.3 по възможност карбуратор с верига :mrgreen: се пак от 120-ка на някоя наблъскана с електроника не ща [-X Прав си в мобилето има доста (постоянно ги следя :) Просто се оглеждам да изпадне нещо по-така. Козметичните ремонти не ме притесняват , проблеми с двигателя също не ме плашат особено.Плаша се от електрониката и от компютрите които блъскат по колите(не съм дорасъл още за тях).

 

ПОЗДРАВИ

 

1.3 MPi не мога да я нарека наблъскана с електроника. Даже си е доста далече от това понятие. Ако аз бях решил да вземам 1.3 а не 1.6 точно такава щях да си купя.Най-малкото защото върви повече и гори по малко от модела с карбуратор :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да ,НО "MPI" не значи ли Multi Point Ingection ??? Демек пълна инжекция?? Смисъл трябва да се кара на бенз. А бензинеца си е скъпичък :( А газовата уредба струва колкото колата! Това ми беше мисълта като казах "карбуратор"

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

1.3 карб. нововнос трудно ще намериш...

 

1.3MPi (многоточкова инж.) е много добро решение! Става да се кара и на газ. Иначе определено не си взимай LX. GLX освен видимите e бъкана и с множество "невидими" екстри, които си струват...

 

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти, колега!

Ами аз съм с Фелиция 1.3 LX моноинжекция '96, комби. Купих я на реални 78 000 км преди година, сега е на 96 400км.

Като цяло колата е много читава, но определено не е кола, с която да се "дърпаш" по светофарите. :D Комбито осигурява достатъчно място и за газ, и за хубава музика (ако си фен), а като тръгнах на морето миналата година, май само леглото не си бях помъкнал :lol: В хеджбека няма място за такива глезотии.

Малко е нестабилна на завои - дупето й е малко тежко (за комбито говоря!), много добре се държи на ниски обороти като е загряла, парното й е много добре измислено и за по-малко от километър почва да духа топличко. Перката на вентилатора не е много добре направена - според мен наклонът на витлата не е добре изчислен или просто оборотите не са достатъчни, та понякога качва температурата над средната в горещи дни в задръствания, ма до червеното досега не ми е стигала. Пък и това се лекува, като й смениш вентилатора, оказва се.

Определено усещаш кога се возиш сам и кога с някой друг - става по-тромава. За сметка на това с 4-ма души, багаж и около 140км/ч ми дава разход около 7 л/100. (по дебелите книги казват, че оптималната й скорост е 90 км/ч, ма кой кара на магистрала с толкова :))

Макар разликата в дължините между комбито и хеджбека да не е голяма, определено паркирането е малко кофти, особено в центъра - просто комбито (поне на мен) ми създава малко по-различно усещане при каране назад.

Моят двигател си е Шкодов - не е "погерманчен" и е с верига. Има си и плюсове, и минуси, най-кофти е като си купиш нови ролки и верига, отвориш я и се окаже, че няма нужда от смяна, щото не е увиснала никак :lol: Ако не ти тече отникъде, почти не яде масло, а ако маркучите са ти ОК, забравяш и да доливаш антифриз. (ма не завинаги де - все някога трябва да го смениш). Голяма част от частите под предния капак носят логото на "VW" и "Audi", което определено ги оскъпява, не мога да съдя като качество доколко са по-добри.

Ако попаднеш на добър майстор да ти оправи "дежурната" ръжда от петата врата и около задните калници - тенекиите няма да те безпокоят няколко години подред.

Ако Евгени - The best Forman си патентова метода, си оправяш за малко пари и луфта на скоростния лост, слагаш си една хубава музика, караш и си свиркаш :lol:

обощено: за класа си е много добра градска кола, комфортна е за дълъг път (в един ден отидох и се върнах от Албена и не се схванах), сравнително евтина е за поддръжка (ако не си карък като мен да ти се прецакат две от най-скъпите части - алтернатор и бобина) и ако я вземеш на прилични пари, мисля че няма да съжаляваш ;)

Надявам се да помогнах

PS: Доколкото знам, "електрониката" в тази кола се ограничава до мерене и сравняване на напреженията от няколко датчика из колата...не бих го нарекъл "бъкано с електроника"....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега Владо колата определено не ми е за състезания!Разхода който казваш ти е приличен. Багажника си е от значение като се има в предвид че 120-ката "няма багажник"!!! МЕрси за инфото то винаги е нижно.А за дискомфорта от комбито сам усетил недостатъка карах изжестно вереме на лелинчо ми Мондео-то ,а то е доста по голямо :)

 

Мисля че точно това е колата за мен :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като притежател на ЛХ не бих казал, че има неща, които ме карат да се чувствам ощетен.

Фелациото е сравнително дуракоустойчив автомобил - за предпочитане е да купиш кола на около 6-7 години, ако имаш финансовата възможност и късмета да я намериш.

1.3 карб ДВГ има един проблем, характерен за всичко от 1000 МВ до Фабии 1.4 МПИ - загуба на антифриз, конденз в картера - лечението е шлайф на главата и ФауВе антифриз - бонусът е повишената компресия и по-добро вървене на газ.

Виж добре предницата - шарнири, Макферсони, дискове - смяната не е баснословно скъпа, но все пак ще боли като я добавиш към началната инвестиция.

 

Много добър компромис е моноинжекцията LXi и GLXi - газовата уредба е обикновена, конете са с 10 повече и цялата комбинация си струва парите...

 

Успех в търсенето

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега аз съм с 1.3 пълен инжекцион с обикновена газова уредба и нямам никави проблеми,карам я вече трета година само газ и бензинец и скок на педала.Разхода е добър 8,5/8,7 на газ на дълго (моя крак е доста тежичък) ако я караш по галено може да падне и на 8.А за LX по добре ако имаш възможност вземаи GLX тва е от личен опит.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 месеци по-късно...

Колеги, намерих си едана Фелка(няма да кажа къде е някой да не ми я открадне докато се ослушвам) :oops:

Повече инфо: двигателя е 1.3MPI модификация GLXi Годината е 1999 :P , новия волан, новата решетка,AIRBAG, Климатик, сивичка е на цвят,плюшен салон и доста още глезотиики-цената ми се струва прилична(що-годе) Ще дам повече инфо, ако я взема живот и здраве ;)

 

Колега, krsgogo1 ,ти каза, че твоята е с този двигател и си с обикновенн газова, ако я взема ще искам мнооого инфо от теб да си мАнтирам една газ-чица :P

 

ПОЗДРАВИ на всички

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Браво!

Сега само чакаме да се похвалиш в скоро време и да снимаш тази хубавица да и се порадваме и ние.

Нова маска другите брони....е кеф ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Kukumicin, ти да видиш срам :oops: аз не исках първоначално да ходя до колата, защото мислих , че е Октавия :lol: (от далече я убърках :oops: ) Колата наистина има много красива фасада :D

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

новата маска наистина изглежда по-добре

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.