Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем с тоците на Фелиция 1.3, 96г - РЕШЕН!


andreshko

Recommended Posts

Реле номер 7 превключва постоянно, съответно при това ми се изключват късите светлини (двигателя работи) остават да светят само габаритите, спират ми и чистачките и вентилатора на парното. Първо си помислих че проблемът е в релето и си купих ново, проблемът си остана. Дайте съвет , моля.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някоя спойка на платката е "изстинала" - изглежда като здрава, но има съвсем тънък процеп около запоения кабел или клема.

Повтаря се с поялник с малко флюс и става като ново.

Прилича и на скапан съединител - понякога клемите не са захванати добре в пластмасовия водач и при снаждане "потъват" като контактуват едва-едва - като се пораздруса може да прекъсва веригата от вибрациите.

 

http://skodaclub-bg.org/forum/viewtopic ... 8%F2#39917

 

Platka%20fav.JPG

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

E, моето табло с релетата не изглежда така. Релетата са наредени на 2 реда над предпазителите, а отдолу на целия ред са ми разположени само предпазителите . Но ще го имам в предвид

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако е проблема в таблото отдели си един ден за разглобяване на "смотаното" бушонно табло ... как се откача акумулатора и се разкачат куплунзите няма да ти казвам , отвиваш + вия кабел от акумулатора и с разкрачване на стойките встрани таблото трябва да падне в краката ти :mrgreen:

Сега следва интересното - надписваш си релетата / кое от къде е свалено / или си правиш рисунка , сваляш ги всичките барабар с бушоните и ще видиш 6 рапидки , с развиването на които и освобождаването на щипките по страничните ръбове таблото ще почне да се разпада на слоеве. Внимателно махаш най - горния капак и леко с клещи или с пръсти пристягаш всички контактори на релета и бушони , на финала наместваш хубаво куплунзите и може да се оправят нещата .

Късмет!

 

П.П. Не е 100% гаранция , но веднъж помогна дано и при теб е същото , ако не е пиши кат откриеш проблема.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 6 месеци по-късно...

Ми тва е кофтито на форума , че не винаги хората се сещат да опишат решението на проблема , а само си питат от какво се получава , а след това дим smile068 до следващия ... пробвай тва дет съм го поописал и най - вече хубаво наместване на куплунзите на бущонното табло ако не помогне свиркай да мислим други варианти.

Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

съжалявам, не съм избягал, но не съм влизал във форума и несъм дал и решението на проблема. Един колега на съпругата ми го оправи, казал и че имало лоша маса към таблото с предпазителите и релетата. Решението - пуснал е добълнителен кабел за маса и и е казал да не пипа там. По конкретно немога да кажа какво е направил, наистина се вижда това кабелче, но къде точно е вързано за таблото ....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.