Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Проблем със стартера на Форман - ОТСТРАНЕН


Recommended Posts

Здравейте, имам следният проблем: като тръгна да паля колата след като дам на контакт и завърта се чува само едно цъкане и нищо повече, контролните лампи си светят... и само да уточня,че не е от стартера понеже скоро точно поради тази причина му сменях бендиска и шалтера:( като ми сменяха шалтера ми казаха че може да прави пак проблеми но от клемореда на контактния ключ... да но неска сложих нов и пак същото положение.. е все пак я запалих... както видях как го правеха в сервиза... с един кабел от + на акумулатора към + на стартера при извадена клема и си пали... след това няколко пъти я гасих и палих/имах работа из центъра/, но като се върнах пред офиса... пак същото изгасих я замалко и после пак не ще да пали :| някакви идей?

 

П.С. Или поне някой ако знае свестен и точен ел.техника за шкодилака около 5те кюшета?!

Благодаря Предварително!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

започвам с уговорката, че не съм "разбирач", но така, както го описваш, ми се струва, че имаш проблеми с кабелите или клемата на акумулатора. Фактът, че пали без проблем, като ги "прескочиш", ме навежда на тази мисъл...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ко имаш аларма възможно е да е прекъсната веригата на стартера и ако релето се е пре...ло няма да върти стартера.А иначе е малко вероятно да е от ключа което не го прави невъзможно!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Двама човека трябват за манипулацията - единия въоръжен с мултицет или пробна лампа , а другия на ключа ... вадиш тънкия кабел от шалтера плъгваш едната сонда на мултицета в обувката , другата на маса и втория човек се опитва да пали и ако от 10 завъртания на ключа излязат 10 пъти 12 В значи има проблем по шалтера и не винаги бубината сработва , а ако има проблем по инсталацията или алармата тръгваш по жицата и търсиш къде е проклетото реле / обикновенно алармаджийте прекъсват тока към бубината , ам ти може да си късметлия /

Има и друг вариант - разхлабена клема на бушонното табло / + от акумулатора / и това което идва на шалтера да не са 12В , а по - малко - тогава пак ще се държи по тоз начин ... божа работа.

Късмет!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има май и още едно реле - ключът включва него, а то включва шалтера, а шалтера затваря силовите контакти на стартера.

Туй реле с другата си двойка контакти окъсява и вариатора на бобината при стартиране.

Късните( след 1987 година) 120L го имат това допълнително реле.

Не знам как е на форман/ фаворит, но по принцип такова реле се слага за да пази контактите на ключа от нагаряне.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има май и още едно реле - ключът включва него, а то включва шалтера, а шалтера затваря силовите контакти на стартера.

Туй реле с другата си двойка контакти окъсява и вариатора на бобината при стартиране.

 

 

 

Няма такова реле на фаворита. Не вкарвай в мисли човека :mrgreen: The Best Forman много правилно го е упътил какво да направи .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

biser.or , има право донякъде yosif ... когато не е прав аз си го хокам на лична :oops:

Има реле , през което минава тока за консуматорите минаващи през контактния ключ /не е за включване на шалтера обаче/ и ако са му нагорели контактите пак ще бяга напрежението , но тока си е божа работа ... аз лично при някакъв неустановен проблем карам на принципа на ПРОБИТЕ И ГРЕШКИТЕ ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Погледнах схемата на фаворит/ форман в Литература - няма допълнително реле - направо от контактния ключ( 50) отива на шалтера :oops:

 

http://spasm.cjb.net/common/Skoda%20Boo ... it_Jak.pdf

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, проблема е открит и оправен........ чисто и просто се оказа,че шалтера който ми смениха... хм... е бил развален.... значи взеха ми пари уж нов ми слагат.. а какво се оказа... че изобщо не е бил за смяна.. сега съм си с стария и сичко е наред.. просто ми отстраниха някакви дефекти по стартера.. та да знаете... шалтера ми казаха че е заминал и уж ми го смениха с нов.. некви маистори на симеон на последната пресечка преди ботев в дясно.. та да знаете там не ХОДЕТЕ!!!! лъжат яко... а стартера ми го оправи един човек на раковска преди сливница от лявата страна, една малка работилничка, много съм доволен от човека и помощника му/едно момче/

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.