Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Странности - ск. кутия


FAV135

Recommended Posts

От известно време - на студено - всичко е нормално, като загрее/примерно след висене в задръстване/ - започва да включва трудно. Почти съм сигурен, че не е от привода, защото го преглеждах (естествено на студен двигател де.. хе-хе ). Възможно ли е примерно - жилото на съединителя да се разтяга от топлината??? Знам, че теоретично е възможно(също както деня се разширява от топлината през лятото хаха) :lol::lol::lol: ... Опитът - какво казва ми е въпроса. ? Маслото си ми е обикновено минерално на 2г.(не е полусинтетиката) и съм сложил добавката на Holtz за ск. кутии, че имаше едни шумове и понамаляха. Просто незнам - да сменям ли маслото и да я мъча нещо скоростната или просто вече си е изживяла дните(не вярвам де - на 150 000 е някъде,) Благодаря.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Незнам кое точно наричаш втулки, тези пластмасите, които са около болтовете за закрепване ли - свалих го от едната страна тоя болт, ама си бяха ОК пластмасите и там си влиза съвсем плътно, така че просто го завих обратно/въпреки че ги имам тези пластмаси като рез. част/. Малко беше понаяден от корозия самия болт в интерес на истината... Възможно ли е минимален луфт там да причини сериозна разходка на скоростния ляво-дясно и затова да не цели предавката, видя ми се доста плътно всичко.. Или има някакви "други втулки". Съжалявам, ама май доста "умно" са го измислили тоя привод чехите, гледах чертежа 10 пъти, гледах хубави снимки от форума за ремонта и нещо не мога да зацепя - може би при мене е побългарено някак.. следващия път ще го снимам.

Поздрави,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимките с ремонта на тоз са привод са за Фелиция , а на Фаворита просто няма какво да се счупи ... ако има луфт в карето се оправя с чука и посплескване на нитовете ;) , но от това неможе да не ти включва на топло по - скоро маслото е калпаво нищо , че е на 2 години.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Снимките с ремонта на тоз са привод са за Фелиция

Уф, гоУемо мерси :!: ,

че ме светна, засега крепи положението,

Мисля да си взема една полусинтетика по 7 кинта и да дръпна едно 100-на км до прованса и да сменя маслото.. че ако дойда на събора да мога да пия > 1 бира, че "резервния ми шофьор" малко се мръщи на заяждащи скорости(то си е за мръщене)

а ще съм за един ден без преспиване сигурно.

 

Леко странно ми се видя, че при покачване на температурата се държи по-зле отколкото студено...та затова реших да пусна темата..

 

Поздрави,

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каква е таз полусинтетика за 7 лв. ... трансмисионното масло - просто минерално почва от 10 нагоре :-k

Пробвай преди да сипваш такива помий да натегнеш съединителя малко , при мен беше започнала да се развива "самозаконтрящата се" гайка :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.