Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Recommended Posts

:smt039 Колега-къде си махна катализатора?Имаше ли проблеми с датчите-как излъга ламбда сондата?Ще съм ти много благодарен ако ми отговориш-както и ако пратиш снимки на Филтъра?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иво: давам ти жокер: Този двигател се монтира на различните ВАГ модели с три мощности: 150, 180 и 208к.с. Разликата от първия към втория е в турбината, а от втория към третия е в междинния охладител. Разлика в чиповете има само в този със 150к.с.

 

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж сайта на Digital Tuning. Не ги знам какво представляват като качество. Имам 1 приятелче, което е доволно от тях. Повече не мога да ти кажа. Има телефони, адрес - отиди и провери. От сайта им дават за твоята кола (Суперб 1.8Т, нали?) това:

 

SuperbChip.jpg

 

Разпитай ги за турбини и т.н. Мисля, че полезно инфо ще вземеш от тях.

Успех.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не искам да съсипвам колата това ми е основното. каквото и да права да не отиде подяволите. ина4е имам мерак да е по бърза. сподели моля те какви са вариантите. гледаме коеф цена - резултат. не съм ограничен финансово.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

гледал съм ги тия. гледал съм и други които слагат чипове. но никои нищо конкретно не ми казва. даже повечето не са слагали на ATW(АWT?) мотор чип. само на тия по старите кадето са преди 2002ра. и ми викат ония си работат ама за моя не е ясно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бая неща могат да се направят в разумни граници.Но е много писане и е хубаво на лична среща да ги коментираме тези неща.Чип,кулер,изпускателна система от до,чарколяци по турбото(най вече свързани с охлаждането) и тем подобни

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всичко зависи от парите които си готов да дадеш. Има човек в Пловдив които от 150 ги направи 400 срещу солидна инвестиция разбира се. Нещата се изпипват така че не се съкращава живота на двигателя. Турбо с по голям интеркулор и леко преустроиство на ECUto и ще стане бонбонче 200 + кончета

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такаааа. Яно трябва да пояня цялостно за да ме разбереш. Да не мислиш че е направено само ДВГто. Сменено е окачването с регулируемо по твърдост и височина. Кеф ти като лагерна количка, кеф ти като Лимузина. Сменени са спирачките с едни изродски дето имаш чувството че ако си без колан ще излетиш през джама. Взимал е едни завои с 100-110 мене ми се спече гомното. Конете са потвърдени на динотест и за да сме точни са 393. Иначе нямаше да разправям. Инженерите си знаят работата много добре. Просто те правят коли достъпни за хората. с тези подобрения цената и е просто единственото неприятно нещо с което свързвам тази кола

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така става но все пак е невъзможно само 2 предни гуми да понесат такова огромна натоварване...

(оправление,спиране,задвиждане...)

Виждал съм кола 200коня какво прави като я ръчнеш и безсмислено според мен да имаш толкова коне!!!Става един голям облък от пушек...

а и се полува особено пре кола като Октавия 1 едно такова "недозавиване" че и да искаш не може да вземеш завой с по-голяма скорост без да обиколиш "земята"но както и да е...

Ако беше така

Мерцедес,БМВ и т.н щяха да си правят колите с предно ;)

 

 

пп- ;)

autopixx-de-1155244839-55.jpg

 

Хич не съм съгласен с теб!

1) Дали ще си с 4х4 или не няма никакво значение за управлението

2) При спирането се спира с 4те колела независимо дали си 4х4 или не

3) Задвижването - въпрос на тренинг е! Можеш и 500 коня да сложиш на предно. В DTM Алфите са с предно (или поне бяха) което не им пречеше да се конкурират с Ауди, BMW и Mercedes. А там конете са 300+

 

Просто по-внимателно трябва да се борави с педала на газта. Между другото при задно и много коне се получава ефекта на бягащата задница. За целта се включват хиляди системи за контрол (ASR, traction control и сие).

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 

Добре не спори с мен Спори с инжинерите от Сааб ...220коня е MAX-a за предно

Поздрави!

 

Човече, не говори така все едно делиш едно легло с тези инженери! :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега-отностно предното предаване че 200коня са му достатъчни?

Мога да дам няколко примера за коли с предно!

Рено Клио Спорт-200к

Опел Корса Опц-193к

това бяха въшките-който понасят тази тяга(все пак инженерите са ги изчислявали)

2клас

Опел Астра ОПЦ 240к

Рено Меган Спорт-240к

Форд Фокус СТ-245к(май беше)

-а това са СТОК ДАННИ-колко още могат да понесат!

Ето че могат и над 200к да им бъдат колите и да нямат проблеми!

p.S-а Чехите(изродите)слагат на Фабия двг от ТТ 1.8Т и ги качват до 320-400кончета!Поразрови се в чешките сайтове и ще видиш!

НЕ искам да кажа че предното за 400к е най-добрия вариянт-но пък и

в никакъв случай не е лош-приема се!

На Жорко Фиат Пунто дето е 300+коня от Сф и на Фил Типото и те са с предни!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VooDoo,

 

Слушкай хората с опит! Още бая хляб трябва да изядеш за да ги настигнеш ;)

 

Opel - хич не си прави илюзий, че колиците са зле! През далечната 1990г. са произвеждали и продавали един легендарен двигател C20LET - 2.0, 16V, 204 коня СТОК! При това е монтиран на Vectra и Calibra както 4х4 така и само предно! Та като видиш Calibra на чийто заден капак пише 16V, се замисли дали да се пробваш с нея!

Относно ръждата - карах 5г. Vectra А от най-раждясващите. На първата години и смених веждите при читав майстор и чак сега се налага пак да се пръснат! За същото време на 120L, купена 1986г., се наложи далеч по-сериозно кърпене. Да не говорим за 100S! Затова остави митовете и легендите. Гледай реално.

 

Ford - само няколко пъти бяха световни шампиони в ралитата. И сега са в челната петица...

 

Renault - Ми два пъти световни шампиони във F1. Направиха революция при дизелите в последните години (HDI).

 

Относно взимането на завоя със 1000 коня - ми същата работа като взимането на завоя на лед със 50 коня - въпрос на задкормилно устройство!

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

а за ланчия дедра 2.0т = 225к заводско+олекотен вал, натягани турбини и чип стява над 300к, но е 97ма година така4е някои са избягали. карал съм я и ти казвам 4е си завива. тия от сааб не им знам съображенията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Voodoo, колега, наистина много хляб има да ядеш още ;) Изказваш мнение за марки и модели, без дори да си се докоснал до тях. Даваш пример с инженерите на Сааб, което не разбрах защо го правиш. Добре, съгласен съм, за реномето на Сааб всеки знае, но недей да мислиш, че всичко в автомобилния свят се върти около тази марка и инженерите й. Освен това какво общо имат конете, предното предаване и завоите, стига да си кадърен като шофьор. Хората слагат сток 280-300 коня на предното и си свиркат. Кой е казал, че в завой газта трябва да е до ламарина? Че то ако така гледаме на нещата и 100 коня са много, и то не само за предното, но и за задното предаване. Замислял ли си се, че и 4х4 да караш, с толкова коне пак ще изправиш завоя, ако си боднал яко педала на газта. Всъщност да се изразя по-точно - НИКОЙ не използва всичките налични коне при влизане в завой. Обикновено човек се възползва от тях чак след като излезе от него.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

зависи си от шофиора. по принцип иван е прав 4е си трябва задно, но аз не съм съвсем съгласен. трудно се тръгва с предно и 250коня даже и сблокаж. кола със задно ще е по бърза на старт. но при колите със задно има един друг проблем. баланса на тежеста. рядко са добре балансираните коли( за мен 45на55 предно-задно) е наи добрия вариант. но пове4ето коли са с мотор отпред и затова са с по тежка предница. карат се доста трудно на обратен волан. тук ве4е е до шофиора кои ще е по бърз в завои. този с предно или със задно. карал съм 328(90та година) и ланчия 2.0т(97ма). за мен ланчията е по спортния автомобил нищо 4е е с предно.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Какви закони на физиката намесваш бре?!?!?! Това че не знаеш как да управляваш един автомобил не означава че не може! Хората произвеждат и карат доста коли с 250 коня само с предно. Разрорви нета и престани да се изказваш неподготвен ;)

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.