Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Скорости, може би


maxrpm

Recommended Posts

А възможно ли е да имаш запекли спирачки!?

Цените на 4-ките се движат 25,30,35 лева зависи откъде взимаш,ама аз си мисля,че няма да ти трябва,поне не за този дерт.

И не бъди сигурен,че 100С кутиите са боклук,може да не са за високи скорости ама до 100-ина км/ч може да ти напълни душата една такава... ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз мисля, че са спирачки, особено като не си я карал от много време.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако са спирачките, според мен би трябвало да пуши и/или мирише :?

 

Ако я кара дълго колата(повече от 30-40 км) - да. Ама ако прави по десетина км само, колелата ще греят. Казвам го от своя горчив опит по темата спекли спирачки :mrgreen: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жилото на гаста има ли луфтове,щото ако има на практика се оказва ,че само имитираш че подаваш гас от педала. :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това с жилото е много вярно. Ако твойто е "твърдо", смени го с "меко". На мойта го смених старото твърдо жило, с меко и после не можах да си позная колата :mrgreen: .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сашо, приятелю,щом си сигурен, че не са спирачките, уверен ли си, че си регулирал правилно съединителя след смяната? Другото, което ми идва на ум, е дали случайно не е омаслен феродовия диск(примерно от повреден семеринг на водещата втулка на опорния лагер или заради повреден уплътнител на предния основен лагер на двигателя). Няма според мен друга причина да не ти върви колата с нов съединител. Стискам палци да е само от реглажа, че другото, което го споменах, се оправя само с нов феродов диск, доколкото знам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали съединителят "пързаля" се пробва лесно - палиш, дърпаш ръчната и се опитваш да потеглиш с много газ - ако прегасне мотора съединителят е 6+, а и спирачките също.

За по-сигурен резултат, ама иска малко ловкост, вместо ръчната натискаш педала на спирачките и с петата на крака - газта - пак трябва да прегасне, ако двигателят само си намали оборотите - съединителят "пързаля - или не е регулиран та е полуотлепен( по-често е това) или е износен много или е омаслен( много рядко, но се случва и това).

 

В движение се пробва на IV-та на 50-60 км/ час - подава се рязко газ и ако изреве без да се ускори съединителят е "отишъл".

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Понякога ако е сменена оригиналната пружина която връща жилото с по твърда създава същото впечатление но по вероятно е , да е блокирал педала на газта трябва да се разглоби и да се смаже иначе може да скъса жилото.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

но по вероятно е , да е блокирал педала на газта трябва да се разглоби и да се смаже иначе може да скъса жилото.

 

Понеже наскоро имах същия проблем - педал,идеален,с нова пружина, 2-ра употреба от Жоро на баня Мадара е 10 кинта => според мен няма смисъл да разглабяш и смазваш стария. Но не мисля, че на Сашо проблема му е от педала. Поздрави!

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

max,

 

спирачното масло по съединителя няма нищо общо с оборотите. ВЕрвай ми. То може да предизвика приплъзване на съединителя, но не и качване на оборотите.

А като са високи оборотите като се опиташ да върнеш газта директно от карбуратора падат ли оборотите? И как ти е смукача? Връща ли до край?

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, по баир не се ли усеща дали приплъзва тоз съединител?

 

А сигурен ли си, че оборотите са реални - да не те бъзика самия оборотомер? Някъде да дава кофти контакт примерно или да се е прецакал самия оборотомер?

 

А за феродото - спирачната течност НЕ се маха оттам никога - аз изхвърлих чисто нов чифт задни накладки заради тая гадост! :smt034

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам поне огледалата могат да се изчистят с вода и сапун :?:

 

Огледалата ги почисти със бензин/нафта. Там вода и сапун няма какво да правят.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 3 седмици по-късно...

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.