Jump to content

skodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Датчик за Бензина?


gogata

Recommended Posts

Има да - проблема ти е или скапан датчик (поплавъка в резервоара) или самото уредче със стрелкичката. Как се познава обаче от кое е, не знам. :)

 

Едит - като твоя си работи екстра защо питаш??? :o :evil:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направи си нов циферблат на уредчето, вместо чертичките както е оригинално.

 

И какъв е смисъла? Доколкото си спомням, бензиномерчето на 105/120 си е разграфено достатъчно ясно и трябва доста малко акъл, за да се сетиш, че ако стрелкичката е на половината разстояние м/у 1 и 1/2 имаш еди колко си литра бензин. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички бензиномери с датчик поплавък-реостат "играят" на завой-потегляне-спиране, баир-нанадолнище.

 

Не си прав. Във Vectra-та е поплавък-реостат, но не играе. Просто на таблото е с биметална пластина която обира пиковете.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да. Зависи и от демпфирането на показващия уред.

Беее, бели кахъри, викам аз :mrgreen:

и на мен ми се струва така. то само това да е проблема на една кола здраве му кажи.

 

друга опция е да си напълниш резервоара до горе ама с връх и през 50 км да го допълваш. така стрелката няма да ти мърда по завойте :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе датчика си е съвсем наред на Шкодата 120. До момента не съм закъсвал с нея за бензин по вина на бензиномера, всъщност изобщо не съм. Що се отнася до конструктивен дефект в бензиномер, такъв има сериозен в Ситроен ZX. При Вектрата е друга работата - не играе, но показва по-малко при незагрят двигател, а после като поработи повече време се вдига към по-високо. Като следствие при следващото палене показва значително по-ниско отколкото при гасенето на двигателя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

/ спам

 

Той и на козела му се клати :) !!!

 

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе датчика си е съвсем наред на Шкодата 120. До момента не съм закъсвал с нея за бензин по вина на бензиномера, всъщност изобщо не съм. Що се отнася до конструктивен дефект в бензиномер, такъв има сериозен в Ситроен ZX. При Вектрата е друга работата - не играе, но показва по-малко при незагрят двигател, а после като поработи повече време се вдига към по-високо. Като следствие при следващото палене показва значително по-ниско отколкото при гасенето на двигателя.

 

опелите са с термо - механични уреди (същите като на москвич 408) . шкодата е с елетромагнитни уреди . първите имат ужасно голяма интертност и термо зависимост от околната температура . показанието зависи и от напрежението на клема 15 (контактен ключ) . тези уреди са пълна порнография - на загрят двигател изключваш запалването , чакаш 10 мин да изтинат биметалните пластини , даваш контакт и чакаш 3- 5 минути да се вдигне стрелката . ако по време на движение с по- голямо натоварване на двигателя ти изтече охлаждащия агент докато стрелката се вдигне в червената зона главата вече е крива ... шкодовите уреди са си перфектни - винаги покават актуалното състояние на нещата .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички 105/120 са така. Конструктивен дефек...

 

Аз лично смятам, че не е дефект. 120-ката е с два резервоара и при завой просто бенза се преточва от единя в другия и за това идва отклонението при датчика

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

опелите са с термо - механични уреди (същите като на москвич 408) . шкодата е с елетромагнитни уреди .
...

 

tyny, благодаря за точното и подробно обяснение. Мен на Вектрата не ме притеснява вдигането на стрелката - то е относително бързо, не е 3 минути. Гадното е, че след дълго пътуване трябва да изстине и пак да цъкнеш контакта, за да разбереш колко бензин е заминал с по-голяма точност. Но всички тия проблеми бледнеят пред бензиномера на Ситроен ZX, или поне на тоя който един мой приятел има. Като му свърши бензина на автомагистрала "Тракия" преди няколко години трябваше да се разхождам пеша до най-близката бензиностанция. А до последния момент показваше, че има бензин около резервата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всички 105/120 са така. Конструктивен дефек...

 

Аз лично смятам, че не е дефект. 120-ката е с два резервоара и при завой просто бенза се преточва от единя в другия и за това идва отклонението при датчика

 

Колега,

 

всяка конструктивна недомислица за мен е конструктивен дефект. Само да спомена че освен на Skoda 105/120 на друг автомобил това чудо го няма!

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 2 седмици по-късно...

абе пич има ли кола на която бензиномера да мери в литри?аз не съм срещал, колкото до играенето в завои имам идея

на vw polo стрелката се движи много бавно по4ти незабележимо и няма такъв проблем ама мисля че няма да стане . пробвай като си ентусиаст :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами колега има доста коли, на които бензина се измерва в литри. Наи простият пример, който се сещам е Опел астра. реззервоар 50 литра горе на скалата имаш цифрата 50, по средата цифра 25.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ауди 80 е същото май резервоара беше 70 литра(може пък 50 да беше) и си пише с числа колко къде е !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.