Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Предни накладки Фабия


yohi

Recommended Posts

Дойде време за смяна на предните ми накладки.

Та да попитам:

Коя марка да избера?

Да заложа ли на оригиналните (68 лв.от магазина на ЕТ)?

Какво ше ме посъветвате.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Повечето евтини свирят ужасно...Или си сложи оригиналните или Лукас, пак на такава цена приблизително.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Моите са на път и по препоръка на мой приятел,който работи за същия магазин,взех срещу 40-тина кинта италиански Simer.Според него са средни/между меки и твърди/и всички от фирмата ги карат.Още не съм ги сменил.А магазинът е на Евл.Георгиев 81,преди Графа посока НДК.

По принцип свирят твърдите,които са и най-евтини.Направи ми впечатление,че не намерих в никой от магазините накладки с означение на категорията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Yohi, кога стана време за накладки? На колко км е? Аз лично бих заложил на оригиналните... Май са добри, не скърцат, спира добре...

ми на 21000 е

сега като сменях гумите погледнах имаше около 5-6 мм.

и ми се струва че им е време.

е в рамките на 1000-2000 км, не веднага де

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дойде време за смяна на предните ми накладки.

Та да попитам:

Коя марка да избера?

Да заложа ли на оригиналните (68 лв.от магазина на ЕТ)?

Какво ше ме посъветвате.

 

Заложи на оригиналните на 64х. съм и още не съм ги бутнал, а по моя преценка карам и много често ми се налага да спирам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на 21к ще сменяш накладки :D Ае вие как ги карате тия коли бре :)

еми предимно в софия.

ела да ти покажа ти пе ми кажеш да ги сменям ли.

не миосля че съм някои дивак който кара газ до дупка след това спирачка.

Карам съвсем нормално.

 

А какво милите за FERODO

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вземи си оригинални или АТЕ ама са по скъпички за октавията ми излезнаха 140-150 лева със смяна а и маи има нещо вярно че хубавите накладки изяждат дисковете и на две смени на накладки - нови дискове...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...а и маи има нещо вярно че хубавите накладки изяждат дисковете и на две смени на накладки - нови дискове...

Не мисля, че си прав, хубавите накладки пазят дисковете, а не ги износват. А такова чудо - 2 смени на накладки, 1 на дискове за първи път го чувам. Говоря разбира се за нормално шофиране на нормален автомобил.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...а и маи има нещо вярно че хубавите накладки изяждат дисковете и на две смени на накладки - нови дискове...

 

Колега,

 

хубавите накладки са меки и не скапват дисковете толкова бързо. Освен това две смени на накладки означава смяна на дисковете на 60-80к км (BTW на Mica на 30к са и наполовина накладките, което не ме кефи...) А аз дискове преди 100к не съм чувал да се сменят...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Оригиналните АТЕ са немски и по принцип трябва да са хубави (поне цената е хубава). Спират колите не свирят - но падат много бързо дисковете. Явно са и твърдички. На мен лично по ми харесват Лукас.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

я малък ОФФ

 

какво значи разумно (нормално) каране в София?

че аз явно съм ненормален след като колата е на 21к и трябва да се сменят накладките, които имат още малко живот в тях - да речем до към 25к

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Каквото и да означава :lol: Знам, че е доста относително това определение, но в общи линии исках да кажа, че не ми се вижда нормално да сменяш на всеки 2 комплекта накладки и 1 комплект дискове. Всъщност не мисля, че има нужда да се захващаме изобщо за стила и/или условията на шофиране. Ако те са по-екстремни, периода за смяна ще се съкрати, нищо повече.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе да ти кажа от 2ма - 3ма майстори чувам вече че на 2-3 смени на накладки се сменяли дискове.

Предполагам че това се дължи на "оригиналните" части който си купуваме. Всъщност тук има тънък момент - наистина се внасят оригинални части но са 2ро, 3то и 4то качество (такива който не са минали тестове за качество).

Това зависи от далаверата която иска да направи вносителя (обикновенно едър мастит бизнесмен), и от условията които договори с завода производител на съответната стока. Пак ще кажа тук не става дума за менте стоки а за по ниско качествени стоки произведени в същия завод в който се произвеждат високкокачествените. Разказваха ми за подобен случай със свещи BOSCH

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Стига бе, колегата може да кара само по нанадолнище :lol:

 

Като изключим майтапа ползвах накладки Bendix и колата спираше добре и дисковете не се износваха, не свиреха и грам. Смених ги на 20хкм, а карах леко, но предимно в София - меки бяха разбира се.

Сега съм с E.T.F. два пъти по-евтини. Ужас - не спира, скърцат, не се износват и са на около 30хкм, май ядат и дисковете, ще ги сменя пак с Bendix - www.kanex.bg

 

 

Опита ми не е със Шкода. Хубаво е дискове и накладки да са от една марка...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ако имаш още 5-6мм. няма за какво да бързаш това означава,че са износени на половина и имаш още доста за каране,ако караш по същия начин това са поне 10-15000км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.