Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Тръбички на спирачките .


The Best Forman

Recommended Posts

Днес реших да попрегледам спирачките , да ги изчистя и да направя канали на предните накладки за да не свирят лятото и установих , че на предно ляво колело и задно дясно накладките са много по - малко износени в сравнвние с другите две . Помислих първоначално , че цилиндърчето на предно ляво е блокирало , но като отворих пробката то си върви без грижи , а проблема произтича от моита глупост ... като сменях задни цилиндърчета и предни маркучи скъсах тръбичките на предно дясно и задно ляво и съответно ги смени , но не се замислих , че това може да доведе до раминаване в дебита на колелата по тоз начин и сега явно колелата с новите тръбички действат значително по - рано от другите две :oops:

Та ако ви се наложи сменяйте комплект - или две по две или всички ;)

Поздрави !

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Принципно си прав и не. Да аз ги смених всичките ама замисли се. Сменил си ги с оригинални значи би трябвало да деистват като другите защото вътрешният диаметър е един и същ. Или поне аз така мисля де

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо да има разминаване в дебита? Предполагам ,че вътрешния диаметър на новите тръбички които си сложил отговаря на старите. А сигурен ли си ,че системата е обезвъздушена качествено :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вероятно е ръжда и някъде по завоите са се позапушили , но разликата в дебелината на накладките е очевадна и просто друго обяснение нямам.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единственото което мога да пиша че съгласно Закон на Паскал налягането в затворена система е еднакво навсякъде от което мисля че дебита при спирачната система е толкова малък ,че едва ли това да е причината за неравномерното износване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Единственото което мога да пиша че съгласно Закон на Паскал налягането в затворена система е еднакво навсякъде от което мисля че дебита при спирачната система е толкова малък ,че едва ли това да е причината за неравномерното износване.

... това е вярно, колега, но само за идеална система от статичен флуид без отчитане на движението на флуида:!: Ако се отчетат еластичните сили на тръбичките (те ненапразно не са направени от желязо), тези на триене (вътрешното триене на спирачната течност и в стените на тръбичките), както и стесненията от вътрешната страна на тръбичките, причинени от нехомогенност на спирачната течност (отлагания с времето, както и "боклуци"), смятам, че трябва да се направи корекция най-малкото на дебита на тръбичките, което пък води отново до заключението, до което е стигнал и Евгени - нееднакво износване на накладките. Именно поради факта, че тук дебитът не е голям, всяко отклонение от него, макар и минимално, ще окаже влияние. Така смятам аз.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Приемам идеи т.к. след смяната на тръбиките подобрението в разпределението на спирачното усилие е минимално - от червената зона слязохме в жълтата , но продължава да има разлика при плавно натискане на педала :evil:

По - забевани са реакциите на колелата вързани към предния кръг на помпата и вече почвам да мисля за нова помпа т.к. си поиграх днес да прегледам буталото на предно ляво колело и всичко си беше 6 , задните цилиндърчета са на има - няма година , течността е нова за пореден път , а тъпата кола продължава да проявява характер :smt019

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.