Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Максимален пробег до основен


Forman 135

Recommended Posts

Направи ми впечатление че колата загуби мощност.Не изведнъж а постепенно.На магистралата, наклони , който преди ги качвах на 5 - та сега се налага да свалям на четвърта.Мислех че е проблем на реглаж на карба, но газовете и центровката са добре.Центровката е на 9 градуса , а не на 5 както е по книжката , но всички майстори ме убеждават че старият двигател иска малко по-голямо закъснение.Като я оставя на наклон дори и на втора се опитва да тръгне.И ми казаха - сегменти.Та мисълта ми е на колко километра сте и какво е състоянието на двигателите?Защото мислех че при тази експлоатация двигателя ще изкара поне 200 000.

Сега е на 155 000км. и е карана само на бензин и с масло Valvolin 15W40 .Не е превишавала 4000 оборота.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако не харчи масло двигателя и компресията е в рамките на 9 - 10 атм , хич и не го пипай ... мощност може да загуби от разтегната верига , луфтове на делко , тампон на карбуратор и т.н.

Това за 9 те градуса е смешка ако всичко около запалването е в ред и цепи градуса , няма газ аванса си е 5 градуса т.к. и без това нискалорично гориво вече няма и 5 гр. са напълно достатъчни за бензин ;)

П.П. Моя мотор го правих на 117 000 , но харчеше по литър/500 км. , а съм виждал Фаворит на 780 000 без ремонт ... ти си прави сметка дали си или не за ремонт :!:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

зависи и от наклона ,аз като я оставя мойта на голям наклон тръгва и на задна така че не можеш да съдиш само по наклона.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В сервиза постоянно идват коли с такъв мотор на по 400-500хил. км. без ремонт. На 150хил. дори за сегменти не е нормално да се отваря (освен за глава).

 

Търси проблема другаде, но дори и компресомерът да показва ниски стойности, това пак може да е от главата.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Руснаците карат фаворитите без ремонт 400-600 хиляди км.

 

Е как става тази работа?Да не би техните масла да са по-добри от западните?

Наклона е бул.Черни връх в София , часта срещу хотел Хемус.Не е много голям.За маслото не мога да разбера гори или го хвърля, но намалява за около три седмици с литър.

Търси проблема другаде, но дори и компресомерът да показва ниски стойности, това пак може да е от главата.

Какво може да повлияе главата?Веднъж е сменяна гарнитурата в Еура тек , на около 70 000км.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На 150хил. е редно да се направи капитален ремонт на главата (не само смяна на гарнитура). Взависимост от майстора, който намериш, труда и материалите ще ти излязат около 150лв при положение, че всичко се прави КАКТО ТРЯБВА, а именно:

 

- изправяне на лицето (шлайф)

- проверка и при необходимост смяна на водачи на клапаните;

- шлайф 30/45/60гр. на леглата и на клапаните, ако е необходимо някои от клапаните да се подменят с нови;

- притриване на клапаните спрямо леглата и проверка на плътността;

- смяна на вложки (сф - гумички);

- нова гарнитура на главата (по default)

 

Съмнявам се, че Еуратек са ти ремонтирали главата по т. 1-5, а само са демонтирали главата и са сложили нова гарнитура ;)

 

На 90% съм сигурен, че ако спазиш горните точки по време на ремонта, ще получиш необходимия и желан резултат.

 

Успех

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки като чуе че трябва да се сменя гарнитурата казва че е хубаво да се сменят и сегментите.Тоест основен ремонт.А може ли от привода на делкото да губи мощност?

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако в момента центровката е на 9гр. е напълно възможно проблема да е в това ако караш на бензин. Това е твърде много и не е полезно за двигателя. Едно премерване на компресията може да даде насока къде да се търси проблема. Според мен ако се стигне до сваляне на главата и тя се направи качествено си заслужава и нови сегменти, защото ако главата изкара още толкова пробег а сегментите не са сменени ще им се натрупа голямо износване и маслообирателния ще е сдал багажа.

 

Ако си наблизо до Дружба може да мернеме набързо компресията и да видиме дали с нормално предварение ще си доволен от колата.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки като чуе че трябва да се сменя гарнитурата казва че е хубаво да се сменят и сегментите.Тоест основен ремонт.А може ли от привода на делкото да губи мощност?

 

Като смениш сегментите не правиш основен ремонт. Даже все още е много далеч от него.Много много :!: ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Междудругото да попитам регулирани ли са клапаните скоро, защото ако са намалели хлабините е ясно откъде ти се губи мощността. Както и да е като премериме ще си покаже. Аз съм ти писал ЛС къде да ме намериш.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Всеки като чуе че трябва да се сменя гарнитурата казва че е хубаво да се сменят и сегментите.Тоест основен ремонт.А може ли от привода на делкото да губи мощност?

напълно възможно е,днес и аз ходих на майстор и същото ми прави,но не го направи като хората (това е отделен въпрос)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако в момента центровката е на 9гр. е напълно възможно проблема да е в това ако караш на бензин. Това е твърде много и не е полезно за двигателя.

добре де ,днеска ми правиха центровка на запалването и ми го направиха 8 градуса.на бензин е що-гпде добре ,ама на газ си стана "спъната" и това си е.преди това бях с около15-16 градуса и вървеше като луда(отделно е по-голямото загряване и чукането).мисля поне малко да го увелича ,защото за какво ми е тая газ като не върви.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Защо трябва да правиме свободни съчинения по тема, която е изяснявана многократно. Като пише 5+-2@850 значи на бенз максимума е 7 ако веригата е нова и не оказва влияние. Всичко над това е много, а за газ може 10 като освен това се откачи вакумния регулатор.

 

преди това бях с около15-16 градуса и вървеше като луда(отделно е по-голямото загряване и чукането

- може да е вървяла но до средни обороти не повече, защото след това стават много големи загубите на мощност от много ранното запалване.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като смениш сегментите не правиш основен ремонт. Даже все още е много далеч от него.Много много

 

Аз много не разбирам , но сваляне на главата с шлайф, плюс вадене на буталата заради сегментите е доста работа.И всеки казва така и така си отворил двигателя я смени и лагерите на коляновия.И то какво остана - само втулките не сменяни.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.