Jump to content

skodaclub.bgskodaclub.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Последствията!!!!


biser.or

Recommended Posts

Ако са нови не си сбъркал.Аз карах само с 175/70/13, но поради намалялата цена на 165/80/13 (никой не иска високи гуми) обух Формана с 4 нови гуми.Всеки казва , че високите гуми били по-неустойчиви.Това може да е вярно за високите скорости , над 100км.

Аз до 120км. не забелязвам никаква разлика.Повече гледам да не вдигам, защото гори като змей.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

155/70R13 е ниска, сравнително тясна гума идеална за асфалт без дупки.

Ще ти даде икономия от пониженото съпротивление, освен това е осезаемо по устойчива на сбъркани завои...

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Най-важното е гумите да са нови :!:

Не си сбъркал ако търсиш икономия.Но разликата в завоите е голяма, поне при мен, зимните ми бяха 165/80/13 а сега сложих летни 185/60/13.Колата направо залепва за пътя.За сега не съм засичал разхода как е но предполагам ще се вдигне с 1л.на 100.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се има предвид че фабрично е за 175/70/13, твоите 155/50/13 излизат -28мм диаметър, което си е цели 3см! Аз не виждам от къде ще дойде икономията в случая като за едно и съща скорост сега ще си на на по-високи обороти на двигателя. Прави си сметка каква икономия си направил.

 

Аз отпред към със 175/70/13 и съм по доволен за сцеплението с пътя спрямо фабричния ми размер 165/80/13, с който съм отзад. Жалко че джантите на 120ка са само 4,5J и не може да се сложи 185/70, което вече си е по-стабилна работа и заради което си заслужава занимавката с промяна на междуболтовото разстояние.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Като се има предвид че фабрично е за 175/70/13, твоите 155/50/13 излизат -28мм диаметър, което си е цели 3см! Аз не виждам от къде ще дойде икономията в случая като за едно и съща скорост сега ще си на на по-високи обороти на двигателя. Прави си сметка каква икономия си направил.

 

...........

 

 

 

Тука си много прав!!! Разхода ми се вдигна значително от този размер на гумите,а също и показанията на километража несъответстват. Единственото хубаво е ,че в баирите върви повече. :mrgreen: А за да ми даде икономия с тези гуми 155/70/13 ,просто ми трябва шеста скорост :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Глупости, Фаворита по книга е 165/70/13! Просто си взел една идея по-тесни, тва е. Не би трябвало да ти се отрази на каквото и да е... е то вече ти се е отразило на джоба де ;) .

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

коко бе, аз съм си в орбита по принцип, кацам само колкото да сипя газ :)

 

а сериозно ако си говорим, човека изведнъж може да реши че колата му върви по-бързо с тия гуми. то лошо няма, тамън по-малко вероятно е да те хванат на радар така. другото положително е че със сигурност са по-леки, по-бързо и лесно ше се развъртат при тръгване, абе самолет, нищо че мяза на фаворит :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

то ако беше без проблем да си слагаме по-тънки и малки гуми щеше да съм си сложил от колело от доста време.

 

за спирачен път никой нищо не казва, а нали се сещате, че по тясната гума има по малко сцепление.

 

за мен е неразумно да си сложи човек по тесни гуми от предписаното от завода.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

гумите на колите се изчисляват така ,че да има изчислено по формула тегло на кв.см на сцепното петно на гумите върху пътя,което е най благоприятно като при тръгване ,така и при спиране.преди години я имах записана формулата ,но вероятно съм я сложил някъде и не мога да я намеря.и то не е само това ,сигурен съм че сте чели за по новите коли че имат и съотношение по натовареност на преден и заден мост и още куп неща. на конструкторите това им е работа,а ние само си мислим ,че като не ни харесва на нас може да правим замена както си искаме,което не е така.вредно е да се слагат както по-тесни ,така и по-широки гуми.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • 1 месец по-късно...
Като се има предвид че фабрично е за 175/70/13, твоите 155/50/13 излизат -28мм диаметър, което си е цели 3см! Аз не виждам от къде ще дойде икономията в случая като за едно и съща скорост сега ще си на на по-високи обороти на двигателя. Прави си сметка каква икономия си направил.

 

Аз отпред към със 175/70/13 и съм по доволен за сцеплението с пътя спрямо фабричния ми размер 165/80/13, с който съм отзад. Жалко че джантите на 120ка са само 4,5J и не може да се сложи 185/70, което вече си е по-стабилна работа и заради което си заслужава занимавката с промяна на междуболтовото разстояние.

 

По принцип обратното е по-добрият вариант- при по-широки гуми отзад стабилността се увеличава чувствително. Бях със 4х165, реших да си купя гуми за отзад и взех 175, разликата е доста осезаема. освен това разходът почти не зависи от задните гуми (да не кажа изобщо).

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.