Jump to content

skoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgskoda-auto.bgpepino-racing.comtraxxas

Фабрична аларма Фабия


Марту

Recommended Posts

Някой може ли да ми каже как сработва фабричната аларма...оххх, първо да се похваля, че взех колата най-накрая. Проблемът ми е, че успявам да задействам алармата единствено ако отворя предния капак. алармата е в ключа, от тези сгъва3емите. Значи, заключвам колата, съответно алармати би трябвало да се активира. Отключвам с ключа - тишина, отварям вратата - тишина, паля колата - ок, отварям предния капак и почва да пищи. А пише че е с имобилайзер, което ако не се лъжа значи, че на активирана аларма не би трябвало да пали. Някой ако има инфо - моля да сподели. Колата е Фабия Едишън 100 ала Еуратек. Демек не е Едишън, ама те така си го кръщават.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо - честито.

Второ - освен ключа трябва да имаш и отделно управление за алармата. Поне при мен е така.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че ако е фабрична няма нужда от доп. дистанционно. На кадито беше така, но алармата беше доп. монтирана. Сега ще гледам пак офертата. Може да е неква залъгалка от ЕТ. Само ще вметна, че ако някой ден има втори дистрибутор на Шкода втори път в ЕТ няма дастъпя. Нема такива идиоти. Само дето директно не ни казаха да им се махаме от главата. Първото нещо като взех колата беш еда махна стикера ЕТ от задното стъкло.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами в офертата пише: Централно заключване с блокировка на вратите, имобилайзер вграден в ключа. Това явно не включва датчици на вратите при отваряне, шоков и обемен датчик. Не съм много в час с алармите, но все съм карал коли и такова нещо не съм виждал. Не изключвам възможността разбира се и нещо по настройките да не е пипнато както трябва(имайки предвид компетентността на младежите в ЕТ)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито за возилото. А относно проблема с алармата, ти датчиците може да ги имаш, но да не са включени. Наи-добре отиди или в ЕТ или при някои алармаджия. Едно е сигурно, двигателя ти е защитен :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

относно имобилайзера, то няма да може да запали с друг ключ или с кабели като някой ти гепи колата. в този ключ който ти е оригиналният има чип който ако е до 10метра(примерно) до колата двигателя си работи. ако чипа(ключа) се отдалечи няма да ти запали колата. така си мисля че е, но не може да се докаже поради причината, че няма как да го провериш това нещо.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами в офертата пише: Централно заключване с блокировка на вратите, имобилайзер вграден в ключа. Това явно не включва датчици на вратите при отваряне, шоков и обемен датчик. Не съм много в час с алармите, но все съм карал коли и такова нещо не съм виждал. Не изключвам възможността разбира се и нещо по настройките да не е пипнато както трябва(имайки предвид компетентността на младежите в ЕТ)

 

Колега,

 

От написаното виждам че НЯМА аларма! Имобилайзера си е имобилайзер. Централното си е централно. Алармата си е аларма.

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

относно имобилайзера, то няма да може да запали с друг ключ или с кабели като някой ти гепи колата. в този ключ който ти е оригиналният има чип който ако е до 10метра(примерно) до колата двигателя си работи. ако чипа(ключа) се отдалечи няма да ти запали колата. така си мисля че е, но не може да се докаже поради причината, че няма как да го провериш това нещо.

Може да се провери с отваряне на ключа, което е повече от елементарно. Чипа е на видно място ;) Друг е въпроса дали има нужда от подобна проверка, при положение, че повечето съвременни автомобили са оборудвани с него.

 

Марту - така, както си го описал, аз никъде не виждам да се споменава за аларма. Имаш централно, имаш блокировка на запалването и това е. Стараното е, че ти свири, щом отвориш капака на двигателя. Нещо не ми се връзва, ама знам ли. Може пък капака на мотора да е част от запалителната блокировка. Истината е, че подобно нещо не съм срещал до сега.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Марти ти доплаща ли за аларма?

 

Мишел, как така се вижда чипът бре :lol:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами чипът се вижда, да. Навремето сеата беше с чип. Една вечер си изтървах ключа и той се отвори. Качвам се в колата и ... не пали. После половин час лазих по земята докато намеря чипа. С тубичка каноконлит и един винт реших въпроса кардинално :D

Що се отнася до фабията за мен е странно, че има сирена, но тя действа не като отворя вратата или като скачам трупешката върху покрива(това разбира се не съм го пробвал :lol: ), а като отключа капака на ДВГ. Утре ще правя още тестове и после ще споделя.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

...Мишел, как така се вижда чипът бре :lol: При мен чипът не се вижда!

Ами ... вижда се бре :lol: Ама не очаквай да видиш някоя стандартна интегралка, забодена на платката ;) На Фабия или Октавия (не помня кой точно ми разказа от колегите тук) той дори не е стабилно фиксиран и при отваряне на ключа има опасност да изпадне. Знам го къде е на Астрата, на Вектрата все още не съм отварял ключа, ама и това ще направя, от любопитство. С други думи чипа се вижда, просто зависи ти какво търсиш под "чип" ;)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

алармата е в ключа, от тези сгъва3емите. Значи, заключвам колата, съответно алармати би трябвало да се активира. Отключвам с ключа - тишина, отварям вратата - тишина, паля колата - ок,

 

Честито и със здраве,

Моята фабия е същата, когато ми я предаде човека от ЕТ ми каза следното: "Ако ти се изхаби батерията на дистанционното, можех да отключиш шофиорската (!) врата и до някакви секунди да пъхнеш ключа в таблото." Тогава си комуникирали имобилайзерите и може да се запали колата и алармата не квичи. Ако отвориш някоя друга врата или се замоташ - почва с писъцита (и това ми го демонстрира).

Ако откриеш как да я накараш да издава звук като заключваш/отключваш моля те сподели, в момента на моята само светят мигачите. :)

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Чрстито и със здраве да си я караш.

Малко не се разбираме. Елеганса има сгъваем ключ с бутони за отключване, заключване и отваряне на багажника. Отделно се продава фабрична аларма (монтира се при асемблирането на колата, а не тук в ЕТ) с обемни датчици и отделна батерия. Фабричната аларма е свързана с блока на централното и когато заключваш или отключваш с дистанционното, тя се дезактивира или активира.

Ако отключиш шофьорската врата с ключ алармата сработва след 15 сек. Ако отвориш коя да е друга врата, дори и в този интервал алармата писва (тя е без отделно сирена, използва клаксона). Направено е така, че дори и без батерия на ключа да можеш да изключиш алармата с имобилайзера. Ако заключиш с ключа алармата се активира автоматично.

 

PRR, фабричната аларма използва бутоните на дистанционното за централното заключване при моделите които имат такова, ако не тогава има отделно. Аларменият модул има и обемни датчици за купето, като в ръководството изрично е посочено, че не покриват багажника.

 

Лично аз съм със заводска аларма и съм страшно доволен. Има само едно дистанционно с което се борави, не ме е грижа дали ще ми падне батерията, защото винаги мога да вкл. или изкл. алармата с ключа и вече забравих какво е да се мъчиш да запалиш с включена аларма, дето не и писка сирената.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

PRR, фабричната аларма използва бутоните на дистанционното за централното заключване при моделите които имат такова, ако не тогава има отделно. Аларменият модул има и обемни датчици за купето, като в ръководството изрично е посочено, че не покриват багажника.

 

За първия ми пост си прав. Ако обаче прочетеш втория не си :mrgreen: В смисъл по оферта колегата няма аларма. Освен ако не я е поръчал допълнително...

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

моята Фабия е Сърпрайз и като я поръчвах ми набутаха фабрична аларма, защото няма дистанционно на централното. Платих близо 300 камъка грешни пари. Иначе бутоните са на ключа, много е удобно не издава звуци само прещракват машинките на централното и премигват мигачите. Според това което пише на ключа алармата е Хелла (същите тея дето правят най - яките фарове). Алармата не ми харесва защото почва да мяка след 15 сек. а до тогава ще ти разбият стъклото и ще ти гепат я CD - то я нещо друго, освен това няма обемни датчици, не намирам шоков датчик (те май са забранени на запад, ама тука е изток), а и централното не заключва капака на резервоара, той самият пък е пластмасов.

В описания случай явно нама аларма, защото централното си има дистанционно и от ЕТ не са оферирали фабрична аларма.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

така значи - като си купуваш Фабия сърпрайз от Еуратек очаквай неприятни "сърпрайзи" :mrgreen:

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Що бре, колега? Каквото са ти написали това получаваш! Трябва да се чете преди да се купува....

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Такааа. Значи колата има аларма. Оказа се ,че при отключване ан врата с ключа се деактивира обемния датчик. Странно защо обаче не се деактивира бутона на предния капак??? Демек сядаш, палиш, но ако вдигнеш капака - пищи. Шоков датчик няма!!! Което всъщност за мен прави алармата безмислена. Могат да ти свалят джантите като стой та гледай. Пък обемния датчик да си мига цяла нощ. Иначе ,ако е свалено стъклото само да бръкна с ръка и почва да пищи. Ама той човека, като е бръкнал вече - ходи го стигни.

Най-важното, че колата е служебна и това са бели кахъри :lol:

Другото, което не разбрах е, как да установя има ли EDL & MBA тази кола. Няма бутон за изключване, няма чек светлина на таблото. От ЕТ ми казаха, че можело да се види, като се отиде на Тест.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Има си обемен датчик. Фанричната аларма де. За шоковия не знам, а и не ме интересува. Когато си поръчвах колата, питах дилъра, дали е вярно, че фабричните аларми ги изключвали с поглед. Той ми каза: И аларма с GPS могат да обезвредят. Това което пази колата е автокаското.

 

PRR, аз първия ти пост визирах.

 

Брадата, при включена алама, ми си деактивират вътрешните дръжки на вратите.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Другото, което не разбрах е, как да установя има ли EDL & MBA тази кола.

 

Провери по кодовете за оборудване от книжката http://igorweb.org/equidec/Default.aspx

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при включена аларма, заключена кола с първото дърпъне на ръчката отвътре отключваш колата, а с второто отваряш - това на предните врати, отзад не съм пробвал. Друго интересно - деактивирано централно - не можеш да отвориш заден капак, трябва да отворя моята врата - шоферската и чак тогава се отключва бравата на багажника.

Я кажеге вашето централно сработва ли по време на движение, напр. влизаш палиш тръгваш и като дигнеш неква скорост напр- 20 колата се заключва. При мен я няма тази функция и много ме дразни, имам един бутон откл/закл на вратата, но обикновено забравям да го натисна. Отзад бутони никакви - засега добре че децата са малки, ама ако возиш големи хора

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

при включена аларма, заключена кола с първото дърпъне на ръчката отвътре отключваш колата, а с второто отваряш - това на предните врати, отзад не съм пробвал. Друго интересно - деактивирано централно - не можеш да отвориш заден капак, трябва да отворя моята врата - шоферската и чак тогава се отключва бравата на багажника.

Я кажеге вашето централно сработва ли по време на движение, напр. влизаш палиш тръгваш и като дигнеш неква скорост напр- 20 колата се заключва. При мен я няма тази функция и много ме дразни, имам един бутон откл/закл на вратата, но обикновено забравям да го натисна. Отзад бутони никакви - засега добре че децата са малки, ама ако возиш големи хора

 

Отварянето при заключена врата е така и при мен. Изключение прави като я заключиш с ключа. Тогава вратите се блокират и не се отварят отвътре. Дефакто това е прословутата блокировка на 4те врати...

Това за задния капак при мен го няма.

Автоматичното заключване и при мен го няма.

Бутони отзад не ти трябват! Ако искат да си заключат вратите натискат "стърчилото" и се заключва. Ако иска да отключи отваря както се отваря предната. Е, ако не е задействана детската ключалка де :mrgreen:

 

Поздрави

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аКО имаш дистанционно на централното отиваш в Шкода и ти активират автоматично заключване при движение. Така пише в инструкцията. Лошото е, че ако стане фал оставаш заключен, освен, ако не са сработили ербеците. Абе вобще повечето неща ги пише в инструкцията.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Относно EDL MBA...вкарах кодовете, но не казва нищо за тези опции. Не съм сигурен дали тези функции не са леко преувеличени - както блокировката на вратите - и всъщност да са част от АБС, но нашите от ЕТ да ги изтъкват в брошурите. Мен ми е интересно дали трябва да светва нещо на таблото, ако ги има - както светва за ABS, ASR, ESP.

Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване
×
×
  • Създай нов...

Важна информация.

За да използвате този форум, трябва да се съгласите с нашата Политика за лични данни. Трябва да се съгласите и с използването на бисквитки (cookies), които помагат за пълната фунционалност на форума. Може да настроите през вашия браузър кои бисквитки искате да се използват. С натискане на бутон "Потвърди" удостоверявате съгласието си с нашата Политика за лични данни и използването на бисквитки.